بی توجهی شوهر و ناراحتی من

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 87 بازدید

سلام. من یک سال و نیمه ازدواج کردم شوهرم معمولا با خودش خلوت میکنه تو گوشیشه پای لپتاپه تو اتاق خوابه بیشتر تا اینکه بیاد بشینه کنار من صحبت کنیم تازه شغلشم جوریه که ۱۴ روز کلا سر کاره ۱۴ روز خونه احساس میکنم حسی نسبت به من نداره کلا نسبت به خیلی چیزا مثل کلاسهای آموزشی لباس و زود دل زده میشه حس میکنم نسبت به ازدواجمون هم همچین تفکری داره از خودم بدم میاد اینجوری تحقیر بشم  (اینکه حس کنم فقط شریک جنسی کسی باشم)...اما خب از طرفی هم میترسم اگه باهاش صحبت کنم و از زبونش بشنوم که حسی نسبت بهم نداره دیگه حتما زندگیم  به هم میخوره از آبرو ریزی و جدایی  میترسم.

چه کار کنم با همچین شوهری که خیلی چیزا رو ترجیح میده به من؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۸ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
متوجه ناراحتی تان هستم اما نگرانی تان راجع به صحبت به همسرتان منطقی نیست.
مهم ترین قاعده بین همسران این است که بتوانند حرف بزنند و حرف هم را بشنوند.
بنابراین به جای خودخوری و افکار منفی زیاد، با همسرتان حرف بزنید و نترسید. لازم نیست بگویید من برات دیگه جالب نیستم یا تو همه چیز را به من ترجیح می دی که معمولا طرف مقابل نمی پذیرد و بحث هم در می گیرد.
می توانید بگویید که از نظر من رابطه ی ما مدت زیادی است که سرد شده و برای من این میزان کافی نیست. برایم مهم است که رابطه گرمی داشته باشیم و وقت کافی بگذاریم ، مخصوصاً که تو نیمی از ماه نیستی و این که نیم دیگرش این جوری بگذره به من احساس خوبی نمی ده و نمی دونم تو خودت راضی هستی یا نه؟
جواب همسرتان را بشنوید و جویا شوید که اگر از چیزی ناراحت است آن را بدانید.
در ضمن در کنار این صحبت، زمان های دو نفره ای را برای خودتان در نظر بگیرید که حتی لازم نیست درباره اش صحبت کنید فقط انجامش دهید مثل فیلم دیدن، قدم زدن، بازی کردن و .... این به رابطه ی زوجین خیلی کمک می کند.
زیادی نترسید و خودتان را هم دست کم نگیرید.
آرزوی موفقیت برایتان دارم
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha