سلام من الان عقد هستم ۴ ساله منو همسرم مدام پیش هم هسیم تو این مدت مشکلات متفاوتی داشتیم که تا حدودی حل کردیم شوهره بنده یه مدتی  میشه که رمز گوشیشا عوض کرده منم خیلی حساس شدم اما نمیدونم چیکار باید بکنم دلمم نمیخواد حساسش کنم رو این موضوع که بدتر بشه من خیلی حساس و زودرنجم و بی اعتماد نفس. برای اینکه تو این دوران عقد ۳۰ کیلو چاق از یه طرفیم تنبلیم میشه .لطفا راهنماییم کنید؟

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم عزیز
صرف نظر از ماجرای گوشی، دوران طولانی مدت عقد چندان برای رابطه ی همسران جالب نیست و بهتر است در صورت امکان زندگی مشترکتان را شروع کنید.
در مورد قفل بودن گوشی گفته اید اما توضیح نداده اید که آیا چیز مشکوکی هم از همسرتان دیده اید یا نه؟ 
قفل کردن گوشی بعد از مدتی، برای زوجین معمولا نگران کننده هست و بهتر هم هست که اتفاق نیفتد، اما همیشه به معنای بی وفایی طرف مقابل نیست.
دقت کنید که آیا بعد از اتفاق خاصی، همسرتان این حرکت را انجام داده اند یا نه؟ یکی از زمان هایی که افراد دست به چنین کاری می زنند، زمانی است که احساس می کنند هیچ مرز شخصی برایشان نمانده یا طرف مقابل گوشی آن ها را چک می کند. اگر چنین بوده بهتر است که رعایت کنید و زیاد از حد هم به همه چیز همدیگر کار نداشته باشید. اگر به چیز نگران کننده ای برخوردید، راجع به آن و نیز قفل بودن گوشی با همسرتان با آرامش صحبت کنید. در مورد اضافه وزن، هم که گفته بودید، بهتر است که روند آن را متوقف کنید هم از بابت زیبایی و احساس اعتماد به نفس خودتان و هم از بابت رضایتمندی همسرتان. اضافه وزن مشکل لاینحلی نیست.
آرزوی موفقیت برایتان دارم

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha