شکایت از نامزد به دلیل تجاوز

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 698 بازدید

سلام آقای علیخانی وقتتون بخیر! ببخشیدمن ۷ سال با نامزدم دوست بودم که منو مجبور کرد به رابطه جنسی که باکره بودنمو از دست دادم چون دوستش داشتم و فکرمیکردم خوشبختم میکنه و با هزار حرف و زبون بازی اینکارو کرد یکسال طول کشید تا راضی شدم الانم ۲ سال و ۴ ماهه که عقد کردیم اصلا اخلاق نداره بی عرضه و بی مسئولیت و شدیدا فحاش هست و خانوادشم همیشه بهم بی احترامی میکنه با اینکه هنوزم دوستش دارم ولی میخوام جدا بشم و سوالم اینه که میتونم از رابطه جنسی دوران دوستیم بر علیش استفاده کنم؟یعنی اینکه بگم مجبور شدم باهاش ازدواج کنم چون تجاوز بهم شده؟؟؟۳۱سالمم هست نامزدم ۳۳ ممنون

اطلاعات تکمیلی

سن 31 جنسیت زن شغل بیکار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام و عرض ادب، متشکرم 

1. خیر متاسفانه این موضوع حتی در صورت اثبات هم نمی تواند برای شما حق طلاق ایجاد کند، گذشته از این با توجه به رضایت شما در وقوع نزدیکی حتی در صورت عدم وجود رابطه زوجیت هیچ حقی حتی نسبت به مهریه نیز برای شما ایجاد نمی کرد.

2. تنها راهی که شما دارید فقط مطالبه حقوق قانونی خودتان منجمله مهریه و نفقه هست تا شاید بتوانید از طریق تحت فشار قرار دادن طرف مقابل باهم مصالحه کنید، البته لازم به ذکر هست تا حد امکان سعی کنید مراجعه به دادگستری و طرح دعاوی حقوقی تان را بعنوان اخرین راهکار استفاده کنید.

توصیه عمومی: همیشه اقدام قضایی و قانونی را بعنوان آخرین راه در نظر بگیرید و قبل از هر اقدامی سعی کنید با مصالحه و سازش و داوری توسط افراد خبره و حقوقدان مشکلات خود را حل نمایید.

موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha