رابطه احساسی نامزدم در گذشته

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 120 بازدید

سلام من ۲۶سالمه نامزدم ۳۰ سالشه یک ماه نامزدیم من سه سال پیش جدا شدن ازدواج دومم هست نامزدم مجرده ولی قبلا زن صیغه میکرده نیازهاش برطرف بشه الان نگرانم بعد ازدواج باز به اون سمت بره ولی خودش میگه مردها نیازهایی دارن وقتی ازدواج کنم دیگه دیونه ام برم سمت یکی دیگه نگرانم اونقدر خوب نباشم به سمت دیگری کشیده بشه به نظرتون با گذشته اش چیکار کنم ؟!

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ شغل ازاد وضعیت تاهل مطلقه
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خانم محترم
این احتمال که بعد از ازدواج افراد به هم وفادار نباشند نه تنها در مورد شما و نامزدتان وجود دارد بلکه در مورد همه ی زوج ها وجود دارد و کسی نمی تواند با صد در صد احتمال بگوید که طرف مقابلم به من خیانت نخواهد کرد یا حتی من به او.
نکته ی بعدی این است که بسیاری از افراد قبل از ازدواجشان روابطی داشته اند حالا خواه با صیغه و خواه بدون آن
بنابراین تا این حد از ماجرا، با بقیه تفاوت چندانی ندارید .
چیزی که این احتمال را کم یا زیاد می کند، میزان شیطنت های فرد به صورت کلی چه قبل و چه الان، میزان اخلاقی بودن یک فرد و رابطه ی عاطفی و جنسی زوج است.
افرادی که شیطنت بالایی دارند و یا خیلی درگیر و دار اصول اخلاقی نیستند و یا زوجینی که روابط جالبی ندارند، بیشتر مستعد خیانتند.
اگر یک زن ثابت برای سال ها در زندگی نامزدتان بوده که با هم رابطه ی عاطفی و جنسی موفقی داشته اند کار برای شما ممکن است قدری سخت شود. اما اگر چنین رابطه ای نبوده به فاکتورهای بالا هم مرتبط است.
در عین حال که تضمینی نه برای شما و نه هیچ کس دیگر وجود ندارد، با نامزدتان صحبت کنید و به ایشان بگویید که شما برای زندگی تان یک وفاداری صد درصد می دهید و می خواهید و به صرف این که روزی رابطه تان اوکی نباشد و نیازهای ایشان برآورده نشود، یا به صرف این که صیغه به لحاظ شرعی مجاز است شما چنین چیزی را نمی پذیرید و چنین حقی را برای ایشان قایل نخواهید بود. آیا ایشان می توانند چنین قول وفاداری به شما بدهند یا نه؟ ما بیشتر از یک قول ، نمی توانیم اطمینان راجع به طرف مقابلمان داشته باشیم. ضمن این که وقتی چنین قولی می گیرید خودتان هم بایستی بتوانید قول وفاداری را برای یک عمر بدهید.
آرزوی موفقیت برایتان دارم

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha