ملاقات هفتگی فرزند در زمان کرونا

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 91 بازدید

با سلام و وقت بخیر. طبق رای دادگاه مادر میتونه فرزند پسر ۱۱ساله ش رو جمعه ها از ۹صبح تا ۹ شب ببینه.تا قبل از شیوع کرونا فرزند با آژانس میرفت و با آژانس هم برمیگشت.حدود سه هفته پیش فرزند سرما میخوره و علائمش با سامانه ۴۰۳۰ مطرح میشه که میگن فرزند در قرنطینه خانگی بمونه.همسر ِ دوم آقا هم مبتلا به کرونا میشه اما به صورت شدید که نیاز به بستری داشته باشه نیست اما در قرنطینه خانگی باید بمونن.

با توجه به کرونا و قرنطینه خانگی پدر فرزند تصمیم میگیره فرزند پسر رو برای ملاقات هفتگی نفرسته.فرزند پسر رو با ماسک و دستکش با آژانس میفرسته درب منزل مادر فرزند ، فرزند میگه که وضعیت کرونا هست و باید قرنطینه باشه.مادرش ازش میپرسه که کِی میای دیگه و فرزند میگه هر زمان قرنطینه م تموم شه وبا همون آژانس به منزل  برمیگرده .

سوال بنده این هست که با توجه به شیوع کرونا و اینکه همسر دوم آقا ، و فرزند پسر ۱۱ ساله کرونا گرفتن بدون نیاز به بستری و باید در منزل قرنطینه بمانند؛ آیا مادر فرزند میتونه به خاطر عدم ملاقات هفتگی از آقا شکایت کنه؟

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

وکیل پایه یک دادگستری

با سلام
درخواست اجرای حکم ملاقات قابل طرح می باشد ، ولیکن می توان موضوع و شرایط پیش آمده و احتمال به مخاطره افتادن سلامت جسمی فرزند را طی لایحه در میان گذاشت تا ضمن اتخاذ تصمیم بهتر مرجع رسیدگی ، از علت استنکاف از ملاقات فرزند نیز مطلع و در پرونده درج شده باشد.
موفق باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha