احساس پوچی در زندگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 130 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام. چون آدم تک بعدی بودم و توی درس خوندن شکست خوردم(شاید هم کمال گرا هستم چون به عقیده اطرافیانم بد هم نشدم اما به نظر خودم شایستگی بهترین دانشگاه رو داشتم )،دیگه دوست ندارم روی چیزهای دیگه زندگیم سرمایه گذاری کنم،یه روز به قیافم گیر میدم یه روز به قدم بعدشم  که کاری از دستم برنمیاد،دو تا فحش به کسایی که مقصرن و بعدم بی حسی و پوچی و احساس خالی شدن.اما فردا دوباره روز از نو روزی از نو چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۰ جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور خانواده و کودک

سلام دوست عزیز

احساس پوچی و نا امیدی در هر انسانی و در هر زمانی ممکن است که پیش بیاید و برای هر کسی. مهم اینه که از این حس بتونی بیای بیرون و چطور بیای بیرون.طبیعیه که وقتی به چیزی که خواستین نرسیدین احساس نا امیدی کنید. این نا امیدی دلیل نمیشود که دیگه کاری نکنید. تا انجام ندهید متوجه نمیشوید که موفق می شوید یا شکست می خورید. وقتی که شکست میخورید متوجه نقاط ضعف و قوت روشتان میشوید. اگر هم موفق شوید متوجه روش های درست میشوید. 
هدف گذاری هم خیلی مهم است. در زندگی باید هدف داشته باشید و این اهداف باید منطقی و واقع بینانه باشد و دست یافتنی. پیشنهاد می کنم در زمینه هدف گذاری کتاب و مطالعه آنلاین داشته باشید.


سلامت باشید.
 

تجربه شما

login captcha

عزيزم رشته و دانشگاه معيار اساسي خوشبختي ما نيست من خودمم امسال كنكور دادم و خب حقم بيشتر از اين بود ولي مطمئن باش كه هر چيز در دنيا دليل داره و ما نبايد خودمون رو با بقيه مقايسه كنيم مخصوصا شما كه سنت هم زياد