2109
تماشای دنیای شاد کودکان در قاب تصویر

تماشای دنیای شاد کودکان در قاب تصویر

1397/11/08 بازدید643
کودکی شیرین ترین دوران زندگی هر کسی است. کودکان آنقدر شیرین و خواستنی هستند که کودکی های شان ارزش ثبت در قاب تصویر به بهترین شکل را داشته باشند. به همین دلیل است که یکی از برنامه های والدین هر کودکی ثبت و ضبط لحظات ناب کودک در لنز دوربین است. تماشای دنیای شاد کودکان سال ها بعد، در قاب تصاویر می تواند یکی از لذت های شیرین هر والدینی باشد.

عکاسی کودک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در هر خانه ای تلفن همراه هوشمند برای عکاسی پیدا می شوند. از همین رو بسیاری از خانواده ها لحظات ناب و شیرین دنیای کودکانه فرزندشان را با تلفن همراه ثبت می کنند. هر چند استفاده از این روش به خودی خود خوب است؛ با این حال به دلیل آماتور بودن اغلب والدین در عکاسی و البته عدم دسترسی به تجهیزات حرفه ای و مدرن عکاسی، نیاز به یک آتلیه کودک با پرسنل حرفه ای و مجرب احساس می شود.

آتلیه عکاسی کودک بامبو یک آتلیه حرفه ای با پرسنل مجرب و تجهیزات پیشرفته جهت عکاسی از کودکان است. از آنجا که کودکان غرق در دنیای کودکانه خود هستند و موقع عکاسی به عکاس و خواسته های او توجهی نمی کنند، فرایند عکاسی از آنان کار نسبتا سخت و نیازمند صبر و حوصله زیادی است. از همین رو در آتلیه کودک بامبو، پرسنل مجرب یاد گرفته اند که چگونه با کودکان ارتباط صمیمی برقرار کنند و با دقت و وسواس در بهترین لحظات و ژست ها از آن ها عکاسی کنند.

البته خدمات عکاسی آتلیه بامبو فقط به استودیو محدود نمی شود. متناسب با شرایط و درخواست مشتری امکان عکاسی از کودک در منزل، فضای باز و استودیو فراهم است.

عکاسی نوزاد

نوزادان فرشته های روی زمین هستند. آن ها آنقدر معصوم و دوست داشتنی هستند که والدین کودکان دوست دارند مدت ها به صورت معصومانه نوزادشان نگاه کنند و لذت ببرند. اما از آنجا که نوزادان خیلی سریع رشد می کنند و بزرگ می شوند این لحظات خوش خیلی زود تمام می شود. پس برای ثبت این لحظات زودگذر در قاب تصویر نیاز به عکاسی از نوزادان احساس می شود.

در عکاسی نوزاد نیز مانند عکاسی از کودک می توان عکاسی را با تلفن همراه انجام داد؛ با این حال عکس های ثبت شده آماتور خواهند بود. بنابراین برای ثبت عکس های حرفه ای با زاویه عکاسی مناسب، نورپردازی و کادر بندی صحیح نیاز به عکاس حرفه ای است. آتلیه بامبو می تواند این رسالت را به عهده بگیرد و از نوزادان شما در استودیو و حتی منزل عکس های حرفه ای بگیرد.

چرا آتلیه کودک بامبو؟

آتلیه کودک بامبو علاوه بر پرسنل مجرب و تجهیزات حرفه ای دارای دکور چشم نواز، تجهیزات تزئینی است. همچنین یکی از خدمات دیگر این آتلیه ارائه لباس های زیبا و متنوع به مشتریان است تا خودشان لباس مناسب را برای کودکان شان انتخاب کنند.

از دیگر خدمات قابل توجه آتلیه کودک بامبو ارائه خدمات پس از فروش است. به این شکل که پس از عکاسی از کودک، با جلب رضایت والدین، آرشیو تصاویر تا چند سال نزد آتلیه حفظ می شود تا اگر مشکلی برای تصاویر شما پیش آمد امکان دریافت مجدد تصاویر را داشته باشید. همچنین اگر از کیفیت عکاسی راضی نباشید و یا تمایل داشته باشید عکس چاپ شده مجددا اصلاح شود و مواردی اضافه گردد، این کار برای شما انجام خواهد شد. بنابراین به طور کلی مزیت های آتلیه کودک بامبو را می توان به این صورت برشمرد:

  • عکاسی کودک و عکاسی از نوزادان با پرسنل مجرب و تجهیزات حرفه ای
  • مشتری مداری و خدمات پس از فروش مناسب

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9544 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6935 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15196 بازدید