2109
درمان ناراحتی های شایع در کودکان و شیرخواران

درمان ناراحتی های شایع در کودکان و شیرخواران

1397/11/02 بازدید556

نفخ ودل پیچه

دل پیچه در شیر خواران با گریه های طولانی در شبانه روز  همراه می باشد و باعث ناراحتی و بی خوابی کودک و والدین می گردد. برای درمان دل پیچه ضمن مشورت با پزشک معالج ، رعایت موارد زیر می تواند باعث رفع این مشکل شود:

1_ حالت مناسب بدن کودک به هنگام تغذیه شیرو ممانعت از ورود هوا به داخل معده شیرخوار

2_ کمک به تسهیل آروغ زدن شیر خوار پس از تغذیه ( به آرامی شکم کودک را ماساژ دهید ویا او را با شکم روی زانوی خود خوابانده و به آرامی به پشت او ضربه بزنید).

3_ استفاده از داروهای ضد دل پیچه مناسب مثل شربت گرایپ واتر دینه این محلول فرآورده گیاهی منحصر به فردی است که نه تنها در آن از هیچگونه رنگ ، طعم دهنده و شیرین کننده مصنوعی استفاده نشده است بلکه عاری از مواد مضر مانند الکل و جوش شیرین ( بیکربنات سدیم) می باشد.

این فرآورده بیش از 14 سال است که در بخش داروسازی گیاهی مجتمع صنایع دینه ایران تولید شده و نه تنها در درمان نفخ و دل پیچه کودکان بلکه در دوز بالاتر برای بزرگسالان نیزموثر است.

سرفه های آزار دهنده

از مهمترین علل سرفه در کودکان عفونت مجاری تنفسی فوقانی همراه با التهاب و تورم مخاط و برونشیت می باشد. سرفه یک مکانیسم دفاعی است و اگر چندان شدید نباشد نیاز به درمان ندارد. نوشیدن مایعات گرم و استفاده ازمرطوب کننده ( دستگاه بخور) در بهبود سرفه موثر می باشد.همچنین می توان از شربت های گیاهی استفاده کرد که نسبت به ضد سرفه های شیمیایی از عوارض  جانبی کمتری برخوردار است.

یکی از مناسب ترین فرآورده های گیاهی برای بهبود سرفه کودکان شربت پدی کاف دینه است که دارای عصاره آویشن ، عصاره پیچک یا عشقه و همچنین ختمی و اثر بخشی بسیار بالامی باشد.این شربت که بیش از 8 سال است توسط بخش داروسازی گیاهی دینه ایران تولید می شود خوش طعم و عاری از الکل ، رنگ ، شیرین کننده و طعم دهنده مصنوعی است ودر نظر سنجی های انجام شده تا کنون از رضایت بالای پزشکان و بیماران برخوردار بوده است.

 

قابل تهیـه در کلیه داروخـانه های کشور

تلفن: 02161018   - داخلی 1 و 3

www.dinehiran.ir

info@dinehiran.ir

شماره ثبت دارو: 8074850203220967

شماره ثبت دارو: 3134227123939738

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14977 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10637 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2116 بازدید