2109
معرفی اپلیکیشن های مفید برای عکاسی از نوزاد

معرفی اپلیکیشن های مفید برای عکاسی از نوزاد

1397/10/26 بازدید14546
عکاسی از نوزاد برای همه پدر و مادرها جذاب است؛ مخصوصاً که این روزها به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده و همه به دنبال شیوه‌های جدید عکاسی از نوزاد هستند. واقعیت این است که نگه‌داشتن نوزاد در وضعیت‌های مختلف برای عکاسی کمی دشوار است. علاوه بر این ممکن است لباس یا پوشاک فانتزی و متفاوتی برای نوزاد تهیه نکرده یا لوکیشن ویژه‌ای نداشته باشید و به همین دلیل تصاویر شما معمولی به نظر برسند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای عکاسی از نوزاد این اپلیکیشن های جالب را روی گوشی تلفن همراه هوشمندتان نصب کنید. به این ترتیب می‌توانید تصاویر منحصربفردی از فرزندتان داشته باشید و آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 اپلیکیشن baby suit photo camera برای عکاسی از نوزاد

  • موضوع:ادیت عکس و عکاسی از نوزاد
  • حجم:33 مگابایت
  • سیستم عامل:اندروید، ios
  • قیمت:رایگان
دلتان می‌خواهد یک عکس مرتب و قشنگ از نوزادتان داشته باشید، آن را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید و کلی لایک بگیرید؟ دراین صورت انتخاب این اپلیکیشن یک گزینه خوب برای شماست.
این برنامه هم از جمله اپلیکیشن هایی است که به خانم‌های باردار توصیه می‌شود از هفته سی وششم بارداری به بعد به فکر نصب این اپلیکیشن باشند و کار کردن با آن را یادبگیرند تا بعد از تولد نوزاد بتوانند عکس‌های جالب و متفاوتی از فرزندشان داشته باشند.
در واقع این اپلیکیشن نمونه عکس‌های آماده‌ای را برای شما در نظر گرفته که جای سر نوزاد یا کودک در آنها خالی است. کافیست یک نمونه را انتخاب کرده و عکس سر نوزاد را داخل آن قرار دهید. به این ترتیب بدون مراجعه به آتلیه عکس‌های زیبایی تهیه می‌کنید که قابل به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی هم هستند. در این اپلیکیشن می‌توانید لباس‌های مختلفی برای کودک انتخاب کنید. اگر در حال حاضر عکسی از کودک دارید می‌توانید این اپلیکیشن را نصب کرده، عکس را آپلود کنید و سپس سر کودک را به جای سر نوزادان داخل اپلیکیشن قرار دهید.
 

اپلیکیشن اندروید و آیفون عکاسی نوزاد


 اپلیکیشن Baby pics و عکاسی از نوزاد

  • موضوع:عکاسی و ادیت عکس نوزاد و کودک و مادر در دوران بارداری
  • حجم:178 مگا بایت
  • قیمت:رایگان
  • سیستم عامل: اندروید، ios
ویژگی جالب دیگر این اپلیکیشن این است که علاوه بر عکاسی نوزاد، برای عکاسی در دوران بارداری هم می‌توانید از آن استفاده کنید.
در این اپلیکیشن قابلیت نوشتن متن با طرح و رنگ دلخواه وجود دارد تا پست‌های اینستاگرام شما جذاب‌تر شود. علاوه بر این به کمک فیلترهای مختلف و کمی هم خلاقیت خودتان قادر هستید تا عکس نوزاد را به شیوه‌های جذاب ادیت کنید. در این اپلیکیشن عکاسی نوزاد بیش از هزار طرح مختلف و بامزه وجود دارد که می‌توانید به رایگان از آنها استفاده کنید. حتی برای مناسبت‌های مختلف مانند جشن تولد کودک طرح‌های خاص و ویژه‌ای وجود دارد که همگی قابل استفاده هستند.
 
 

اپلیکیشن اندروید و آیفون برای عکاسی نوزاد

 

اپلیکیشن Baby Art-Baby Monthly Pictures و عکاسی از نوزاد

  • موضوع: عکاسی و ادیت عکس نوزاد
  • حجم: 96 مگابایت
  • سیستم عامل: ios
  • قیمت: رایگان
این اپلیکیشن جالب برای عکاسی از دوران بارداری شما و همینطور عکاسی از مراحل مختلف رشد نوزاد و ایده هایی برای عکاسی از ماهگرد نوزادتان بسیار مناسب است و تم‌های مختلفی دارد که به شیوه‌ای جذاب تزئین شده‌اند تا بتوانید عکس‌های متفاوتی خلق کنید و پروژه عکاسی از نوزاد را با موفقیت به پایان برسانید و عکس‌های اختصاصی از نوزادتان داشته باشید. در صورت تمایل می‌توانید این عکس‌ها را ذخیره کرده، چاپ کنید و در آلبوم یا قاب عکس هم قرار دهید. 
این اپلیکیشن به طور اختصاصی برای افرادی طراحی شده که قرار است به زودی پدر و مادر شوند، اولین فرزندشان قرار است به زودی به دنیا بیاید و به همین دلیل برای عکاسی از نوزاد بسیار هیجان زده و خوشحال هستند. ضمن اینکه این اپلیکیشن برای مناسب‌های مختلف از تولد گرفته تا راه رفتن نوزاد، اولین روز مدرسه و... قابل استفاده است و می‌توانید تصویر فرزندتان را در تم‌های مختلف قرار دهید.
برای اینکه در دوران بارداری حدس بزنید فرزندتان چه شکلی می‌شود این اپلیکیشن های تعیین قیافه نوزاد را ببینید.

اپلیکیشن اندروید و آیفون برای عکاسی نوزاد

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9484 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6860 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15190 بازدید