2109
از عاشقانه های بانوی عمارت تا قصه گویی گندم ژوله

از عاشقانه های بانوی عمارت تا قصه گویی گندم ژوله

1397/10/12 بازدید3827
نی نی سایت: هم قصه داریم هم آواز. تولد و لحظه خاص دیدار با معلم اول دبستان هم هست. اگر دلتان دیالوگ های عاشقانه می خواهد در نی نی سایت گرام این هفته پیدا می کنید. از اینستاگرام چه خبر این هفته پر است از لحظه های ناب . پس اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

بانوی عمارت و فخری عاشق

مریم مومن بازیگر نقش فخرالزمان سریال بانوی عمارت در صفحه اینستاگرامش سکانسی از این سریال را به اشتراک گذاشته است. او که در این سریال تاریخی نقش زنی عاشق را بازی می کند در کپشن این عکس نوشته:« فخری:من سر ميدم تا پات نلنگه تو چی؟ تو حاضری پاي لنگتو چند قدم به خاطر من برداری سرم بالا باشه؟»

امیر مهدی ژوله و قصه گندم

امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد یک ویدیوی جالب از دخترش گندم به اشتراک گذاشته است. او در کپشن این ویدیو یک دقیقه ای داستان خوانی گندم نوشته:« قصه خاله گندم رو گوش کنید بعد بخوابید.»
  
 


حجت اشرف زاده و بچه های سرزمین

حجت اشرف زاده خواننده محبوب در صفحه اینستاگرامش ویدیویی از همخوانی با کودکان این سرزمین به اشتراک گذاشته است. او احساسش را اینگونه بیان کرده:«بچه های دوست داشتنی سرزمینم، دخترا و پسرای قشنگِ سرزمینم،من براتون می خونم تا روزهای پرامیدتری رو برای آینده داشته باشین، می خونم با این امیدوآرزو برای روزایی که دیگه توی مدرسه نسوزین، توی کلاس درستون بجای آتش و غم،عشق و لبخند موج بزنه، برای روزایی که توی دانشگاه جونتونو از دست ندین، می خونم که با لبخند و حال خوب به وطنتون عشق بورزین.»
  
 


داریوش فرضیایی و معلم کلاس اول

داریوش فرضیایی ، عموپورنگ بچه ها از لحظه ای باور نکردنی نوشته. لحظه ای از جنس نوستالژی. او با انتشار ویدیویی درباره این لحظه خاص نوشته:« لحظه اي باور نكردني.لحظه اي كه بغض و گريه ، شوق و حسرت تمام وجودم را احاطه كرده بود
لحظه ای از جنس عشق به مادر. لحظه ديدار كسی كه سالها قبل همچون مادری مهربان تلاش كرد تا خواندن و نوشتن را به من بياموزد. معلم عزيزم سركار خانم " جم نژاد " شما بزرگترين آرزوی مرا كه همانا ديدار تان بود برآورده كرديد ، دستتان را با افتخار ميبوسم و سرتعظيم در برابرتان فرود ميآورم و بياد روزهای كلاس اول ابتدايی اين چنين مينويسم :با اجازه خانم سلام .داريوش فرضيايی هستم كلاس اول، دبستان ادب، شاگرد خانم جم نژاد منطقه جواديه تهران، از دسته گل زيباتون ممنونم.»
  



 
 


فقیهه سلطانی و دلیل هستی

فقیهه سلطانی بازیگر تئاتر و سینما که بعد از به دنیا آمدن دخترش کم کار شده از تولد دو سالگی گندم نوشته است. او با انتشار چند عکس این شادی را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته نوشته:« اصلا دليل هستى من ، بودن تو بود. تولد دو سالگيت مبارك فرشته ى كوچولوى خونه ى ما. اميدواريم كه خدا تمام فرشته هاى زمينى رو حفظ كنه. فدای دل مهربون همتون. ممنونم از اينهمه پيام پر از عشق و مهر. اميدوارم خونه دلتون روشن باشه و شادی هرگز از قلبتون بيرون نره.»


شبنم مقدمی و حال صورت دخترک

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تئاتر با یک عکس خوش رنگ و حال صفحه اینستاگرامش را به روز کرده است. او درباره این عکس که سکانسی از فیلم خداحافظ دختر شیرازی به کارگردانی افشین هاشمی است، نوشته:« همه، حتی خودِ افشين، اين عكس رو به بهانه ی پايان تدوين ِ فيلم سينمايی"خداحافظ ، دختر شيرازی"، منتشر كردن، من اما،حال و هوای عكس رو دوست دارم...تكرار ِ رنگ ِ سرخ رو در قاب...حال ِ صورت ِ دخترك...نور ِ خاص و چشم نواز...شبيه ِ نقاشي های كلاسيكه...آبان ماهی كه گذشت، در تهران.»


کمیل نظافتی و سفیر مهربانی

کمیل نظافتی روحانی آملی و سفیر مهربانی که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد از دکتری خوش قلب و خوش صدا نوشته است. او با انتشار عکسی از دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و البته خواننده نوشته است:« یادم هست دکتر جان بهم میگفت میخوام کنسرت بگیرم و تمام درامدش رو برا کودکان بی سرپرست و کودکان کار هزینه کنم خوشحالم که به ارزوت رسیدی و اولین کنسرتت رو داری برگزار میکنی. یادم هست وقتی برای شریف (همون کودکی که تو غسالخانه زندگی میکرد ) داشتیم خونه میخریدیم دکتر جان اومد و ۱۵ میلیون تومن کمک کرد. یادم هست که بیمارانی که معرفی میکردم رو رایگان درمان میکردید. یادم هست و یادم میمونه که خیلی مهربونی. دکتر صابری عزیز خیلی برام عزیزی. دکتر خوش قلب و خوش صدای من.»
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
9020 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6514 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15145 بازدید