2109
راهنمای خرید ماشین لباسشویی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

1397/10/12 بازدید1135

امروزه با توجه به تعدد برندهای مختلف و با وجود اینکه قیمت لباسشویی در بازار دارای اختلاف زیادی می باشد به همین دلیل امروز ما تصمیم گرفتم که مقاله ای بنویسیم که تمامی این مشکلات را بر طرف نماییم.برند های مختلف در عرصه تولید ماشین لباسشویی های درب از بالا و درب از جلو فعالیت می کنند که مدل های متنوعی را به بازار جهانی و داخلی عرضه کرده اند.شاید پیش خود فکر کنید برای خرید ماشین لباسشویی به اطلاعات زیادی نیاز ندارید اما با قاطعیت میتوان گفت خرید این دستگاه با توجه به وارد شدن فناوری های مختلف کار مشکلی شده است زیرا فروش لباسشویی های بی کیفیت و حتی برند های نامعتبر در بازار لوازم خانگی, رونق پیدا کرده است و همین موضوع, کار را برای خرید ماشین لباسشویی سخت کرده است.

اما نگران نباشید ما برای شما امروز مطلبی را تهیه کرده ایم که با مطالعه آن میتوانید به سادگی ماشین لباسشویی با کیفیت و با اصالت خود را خرید نمایید.همچنین یک فروشگاه لوازم خانگی معتبر را به شما پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر خرید میتوانید انواع شاخه های دیگر لوازم خانگی مانند تلویزیون، سینما خانگی، مایکروفر و کولر گازی و یخچال و ظرفشویی و خیلی موارد دیگر را به پایین ترین قیمت بازار و با گارانتی اصلی خریداری نمایید و همچنین می توانید با وارد شدن به سایت قیمت لباسشویی مورد نظر خود را مشاهده کرده و با دیدن مشخصات دقیق و بررسی ان یک خرید هوشمند را انجام دهید.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی که به زبان لاتین Washing Machine شناخته می شود. یکی از مهم ترین کالاها در لوازم خانگی برای هر نوع خانواده می باشد. این دستگاه مکانیکی که در اوایل کاملا ساده و بدون برنامه تولید شده بود امروزه کاملا هوشمند و با برنامه های کاربردی و متنوع به بازار ارئه داده شده است. لباسشویی های امروزی از برنامه های شستشو مختلف برخودار هستند.به طور مثال برنامه شستشوی لباس های ورزشی که باعث شده فرایند شستشو برای کد بانو بسیار ساده و آسان شود در کنار این برنامه ها امکانات بی نظیری در مدل های امروزی طراحی شده است که علاوه بر آسان کردن کار شستشو یک شستشو دلچسپ را به شما هدیه می دهد.

ظرفیت ماشین لباسشویی

مهم ترین مسئله ای که هنگام خرید ماشین لباسشویی باید به آن دقت کنید ظرفیت لباسشویی می باشد که باید با توجه به جمعیت خانواده و همچنین استفاده روزمره و هفتگی مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. به طور مثال شما یک خانواده پر جمیعت دارید که علاوه بر شستشو هفتگی بعضی اوقات شستشو روزانه هم انجام میدهید سپس یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم و حتی بالاتر برای خرید شما کاملا مناسب می باشد همچنین اگر از خانواده های کم جمیعت هستید میتوانید از ظرفیت های پایین تر نیز استفاده کنید به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی 6 کیلویی برای شما کفایت می کند.

لباسشویی اتومایتک یا نیمه اتوماتیک ؟

ماشین لباسشویی های اتوماتیک سیستم کاربردی بسیار راحتی دارند که فقط کافی است دستگاه را به برق متص نموده و مخزن ان را پر نمایید و سپس مواد شویند و لباس های مورد نظر خود را اضافه کنید.همچنین شما میتوانید با استفاده از برنامه شستشو خودکار فرایند شستشو را آغاز کنید و تمام مراحل شستشو به صورت کاملا خودکار توسط لباسشویی انجام می شود اما در ماشین لباسشویی های نیمه اتوماتیک یا معمولی باید به صورت دستی آب مخزن را اضافه نمایید و بعد از آنها برای خشکشویی, لباس ها را به صورت دستی جابه جا کنید. پس بهتر است هنگام خرید ماشین لباسشویی مدلی را انتخاب کنیم که کاملا اتوماتیک باشد. ظمنا اگر در مکانی ساکن هستید که به اب فراوان دسترسی ندارید یا ماشین لباسشویی در کنار منبع آب قرار نمی گیرید بهتر است همان مدل نیمه اتوماتیک را انتخاب نمایید تا به منبع آب نیازی نداشته باشید.

ماشین لباسشویی درب از بالا

درب مخزن این نوع لباسشویی ها از بالا می باشد که کاربر باید لباس ها را از قسمت بالایی دستگاه جابه جا کند. همچنین کلید های کاربردی این نوع لباسشویی ها در قسمت بالا قرار گرفته است تا دسترسی به آنها راحت باشد اما دیده شده که در بعضی از مدل ها این کلید ها در پنل جلویی قرار گرفته است. طرز کار لباسشویی درب از بالا به این گونه می باشد که یک همزن بزرگ داخل مخزن قرار گرفته است و با چرخش آب و مواد شوینده لباس ها را شستشو می دهد اما مدل هایی هم موجود هستند که برای شستشو از همزن استفاده نمی کنند و برای فرایند شستشو از سیستم چرخشی استفاده می کنند. تنها مزیت لباسشویی درب از بالا نسبت به مدل های دیگر این است که، دیگر نیازی نیست برای خارج کردن البسه از مخزن خم شوید.

 

ماشین لباسشویی درب از جلو

این مدل ها که بعد از تولید لباسشویی های درب از بالا طراحی شده اند توانست بین مصرف کنندگان رونق زیادی پیدا کند. مصرف انرژی این مدل نسبت به مدل های درب از بالا بسیار کمتر می باشد و علاوه بر آن میتواند لباس های بیشتری را در خود جای دهند. طرز کار لباسشویی های درب از بالا به اینگونه می باشد که درام لباسشویی با چرخش خود فرایند شستشو را آغاز می کند و همچنین دیگر نیازی نیست که حتما باید مخزن را پر از آب کنید تا ماشین لباسشویی چرخش را اغاز کند. برای خشکشویی البسه دیگر نیازی نیست لباس ها را از مخزن جابه جا کنید فرایند خشکشویی لباس ها در همان مخزن در کمترین زمان صورت می گیرد پس با توجه به دلیل های که گفته شده خرید ماشین لباسشویی درب از جلو به صرفه تر و برتر می باشد.

ماشین لباسشویی تسمه ای یا بدون تسمه ای ؟

ماشین لباسشویی های درب از جلو دارای دو دسته می باشد تسمه ای یا بدون تسمه، مدل های که قیمت بالاتری دارند اغلب بدون تسمه هستند و از مزیت های بیشتری برخودار می باشند. سطح و سر صدا در ماشین لباسشویی های بدون تسمه بسیار ناچیز می باشد و هیچ گونه مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد اما در مدل های تسمه ای کمی بیشتر بوده و حتی مشاهده شده که پس از مدتی تسمه دستگاه افزایش سایز داده و حتی پاره شده است که این امر باعث سر و صدا زیاد هنگام شستشو می شود. در لباسشویی ها بدون تسمه قطعات قابل اصطحلاک حذف گردیده است که این امر باعث شده تا طول عمر ماشین لباسشویی به صورت چشمگیری افزایش پیدا کند. همچنین طبق محساباتی که انجام شده است عملکرد موتور های بدون تسمه یا همان دایرکت درایو بهینه تر می باشد که باعث شده مصرف انرژی در دستگاه کاهش پیدا کند. ماشین لباسشویی های بدون تسمه از سنسور های هوشمندی برخودار است به طور مثال اگر پیش از حد ظرفیت دستگاه البسه به دارم اضافه کنید درام شروع به چرخیدن نمی کند و به شما هشدار می دهد اما در مدل های معمولی (بدون تسمه) چرخش درام در هر صورتی انجام می شود که این امر باعث آسیب رسانی به موتور دستگاه می شود.


سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی چه وظیفه ای را انجام می دهد. اگر به طور ساده بگوییم دور موتور همان سرعت چرخش خشک کن دستگاه می باشد که این سرعت در هر نوع لباسشویی فرق می کند و با واحد دور در دقیقه محاسبه می گردد. سرعت چرخش از 600 دور در دقیقه شروع شده و تا 1600 دور در دقیقه پایان می یابد پس اگر هرچه سرعت چرخش موتور بالاتر باشد لباس های کاملا مرطوب در زمان کوتاه تری خشک خواهند شد.

 

برنامه های ماشین لباسشویی

برند های مختلف برای ماشین لباسشویی های خود برنامه های متنوعی طراحی می کند تا فرایند شستشو برای کاربر ساده و آسان شود. هر ماشین لباسشویی باید از چندین برنامه شستشو مختلف پشتیبانی کند البته امروزه مدل هایی هستند که قابلیت های اختصاصی و ویژه ای را به همراه محصول ارائه می دهند. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که از تمام برنامه های کاربردی پشتیبانی کند که بتوانید هر نوع لباس با هر نوع پارچه ای بدون کوچکترین آسیب رسانی شستشو دهد این برنامه های کاربری شامل : شستشو سریع، شستشو دستی، چرخش مضاعف، آبکشی اضافه، لکه بری قوی و ... می باشند.. همچنین گفتنی است هر چه تعداد برنامه های دستگاه بیشتر باشد قیمت لباسشویی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

برچسپ انرژی لباسشویی

تولید کننده گان مطرح ماشین لباسشویی ها, دستگاهای خود را با رعایت تمام استاندارد های اروپایی و جهانی تولید می کنند که این امر باعث شده کیفیت شستشو افزایش یابد و همچنین لباس ها عاری از هر گونه باکتری شوند تا هیچ گونه آسیبی به پوست ما نرسد پس سعی کنید هنگام خرید ماشین لباسشویی برند های مطرح و معتبر مانند لباسشویی سامسونگ  ، لباسشویی بوش ، لباسشویی ال جی ، لباسشویی اسنوا، پاکشوما، دوو و ایندزیت و غیره ... را زیر نظر داشته باشید در کنار این موضوع به برچسپ انرژی دستگاه نیز میتوان توجه کرد که توسط سازمان های دولتی تست شده و به محصول ارائه می گردد معنی فعلی برچسب انرژی مقدار بازدهی و مصرف لوازم خانگی می باشد به طور خلاصه بگوییم سعی کنید دستگاهایی که دارای برچسپ انرژی A و بالاتر از آن هستند را انتخاب نمایید.
 

 

همانطور که در اول متن گفته شد یک فروشگاه اینترنتی معتبر را به شما برای خرید ماشین لباسشویی پیشنهاد می کنیم که میتوانید هم به صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید. فروشگاه اینترنتی یکنام یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم خانگی در ایران می باشد که فعالیت خود را  به صورت حرفه ای از سال 93 شروع کرده است و تمام مجوز های لازم از نهاد های مختلف را کسب کرده است.در این فروشگاه میتوانید انواع ماشین لباسشویی ها را با برند های اصلی و با گارانتی معتبر خریداری نمایید. همچنین علاوه بر آن از قیمت روز لوازم خانگی مطلع شوید به طور مثال با کلیک بر روی قیمت لباسشویی و قیمت یخچال فریزر پایین ترین قیمت ها را خواهید دید.

از دیگر موارد این فروشگاه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود :

  • خرید حضوری و اینترنتی
  • ارزان ترین قیمت موجود در بازار
  • تحویل فوری ( بین 2 الی 3 ساعت)
  • ارسال به تمام نقاط ایران
  • کالای اورجینال و گارانتی اصلی
  • پرداخت درب منزل

· فروش لوازم خانگی اقساطیفروشگاه اینترنتی یکنام

 

 

ارسال نظر شما

login captcha

برای لرزش هر مدل از ماشین های لباسشویی از لرزه گیر لباسشویی استفاده کنید. من خودم از خلاق شاپ تهیه کردم از همه جا ارزون تر بود. 4 تا چسبک ماننده که میزاری زیر پایه لباسشویی و خیلی راحت به زمین فیکس میشه و جلوی لرزشش رو میگیره.  


من میخوام بدونم بوش اصل چه فرقی با تقلبی داره؟

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16361 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11576 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3169 بازدید