2109
جدیدترین روش کاشت مو در ایران

جدیدترین روش کاشت مو در ایران

1397/10/02 بازدید807
​​​​کاشت مو یکی از موضوعات داغ در بین افرادی که موی کم پشت دارند به حساب می آیند و سعی دارند از طرق مختلف توسط کاشت مو ظاهر خود را زیبا تر نمایند.
در فرایند
کاشت مو،  با کمک گرفتن از موهای پشت سر می توان این کار را انجام داد؛ پزشک معالج با بهره گیری از موهای پشت سر، در نواحی مشخصی از سر که فاقد مو می باشد، عمل کاشت مو را آفاز خواهد کرد. فاکتورهایی مانند ژنتیک، سبک غذایی، استرس، بیماری و طیف وسیع داروهای مختلف باعث ریزش مو می شود. معمولا مردهایی که طاس هستند، زنهایی که موهای کم پشتی دارند و کسانی که موهایشان را در اثر سوختگی یا آسیب به پوست سر از دست داده اند، برای کاشت مو گزینه های مناسبی هستند.

به همین جهت می توان گفت عمل های کاشت مو با بهترین روش های موجود در کشور ما انجام شده و مراجعین بسیار زیادی با انجام عمل های جراحی کاشت مو به مدل مد نظر خود و خلاصی از کم پشتی مو میرسند.تکنیک های کاشت مو متعدد بوده و هر فرد بنا به نیاز و تشخیص پزشک معالج خود یکی از روش های FIT،FUT ،SUT ، PRP ،MFIT  ، FLAP ،punch graft ،scalp reduction  عمل کاشت مو را انجام می دهد.

کاشت مو به روش BHT:

BHT در اختصار به معنای Body Hair Transplant یا انتقال مو از بدن به سر در این متد کاشت، مو از قسمت های مختلف بدن مانند سینه، کتف ها، پشت، ران ها و.. برداشته شده و در قسمت هایی از سر که کم پشت هستند کاشته می شوند، به دلیل اینکه که جنس موهای بدن با موهای سر مقداری فرق دارد غالبا این متد درمانی کاشت به تنهایی انتخاب اول پزشک معالج نمی باشد و در صورتی که سایر متد ها قابل انجام نباشد گزینه انتخابی خواهد بود.
 

کاشت مو به روش BHT برای کسانی توصیه می شود که میزان موی مناسب در قسمت پشت سر و بالای گردن نداشته و به احبار پزشک مجبور به انتقال مو از بدن می باشد.این روش زمانی نتیجه مطلوبی خواهد داد که فرد بانک مو متوسطی دارد یعنی پزشک قسمتی از فولیکول های مو در  پشت سر را به نواحی طاس منتقل می کند و جهت کامل کردن فضای مابین این فولیکول ها از موهای بدن فرد بهره می برد. به عبارتی ترکیبی از فولیکول های مو در  پشت سر با فولیکول های بدن در نواحی طاس و کم پشت کاشته می شود.اما در مراجعینی که کاملا طاس بوده یا موهای ضعیف و کم پشتی دارند منتقل کردن موهای بدن به سر ظاهر جالبی نداشته و مورد پسند نیست زیرا جنس و حالت گیری موهای بدن با موهای سر متفاوت است.

 کاشت ابرو

ابرو تاثیر مهمی در ظاهر افراد داشته و در صورت نامناسب بودن می تواند چهره افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.به همین دلیل افرادی که دارای ابروهای کم پشت هستند اقدام به کاشت ابرو می کنند. عوامل متعددی می‌توانند باعث کم پشت شدن ابرو شوند.

طریقه کاشت ابرو (SUT  و FUE)

در روش کاشت ابرو نخستین مرحله ، طراحی و زاویه سازی ابرو ها می‌باشد که علاوه بر چهره سازی و زاویه دهی طبیعی با تائید نهایی فرد صورت می‌گیرد. مرحله بعدی از طریقه کاشت ابرو برداشت گرفت ها می‌باشد که با استفاده از دستگاه انجام می‌گردد.
شایان ذکر است مزیت استفاده از دستگاه در تکنیک SUT و FUE برداشت سالم گرفت ها و همچنین آسیب نرسیدن به گرفت های همسایه می باشد. 
مرحله سوم در طریقه کاشت ابرو پیوند زدن گرفت ها می باشد در این مرحله می توان تا 3 برابر روش های رایج و سنتی گرفت ها را پیوند زد و همچنین فاصله گرفت های کاشته شده در این تکنیک استاندارد و کاملا طبیعی می باشد
ریزش ابرو ها بعد از کاشت ابرو تا دو هفته اول بسیار طبیعی بوده و پس از 3 ماه شروع به جوانه زدن می کند و سپس تا 9 ماه شروع به رشد کرده و تا ماه دوازدهم تکمیل می شود.

تزریق چربی
به جرات می توان گفت یکی از روش های جوان سازی پوست تزریق چربی  بوده که نقش اساسی را در این زمینه اجرا می کند.در روند پیری و کاهش میزان بافت بافت چربی در زیر پوست مشکلی شایع در این دوران بوده که  ظاهری با چین و چروک های متعدد پوست افراد می شود و می تواند ظاهری ناخوشایند را در پی داشته باشد. عوارضی مانند نمایان شدن خط خنده، خط اشک،خط اخم، چین و چروک در نقاط مختلفی مانند روی پلک ها، اطراف چشم، گونه و شقیقه ها ایجاد شده که به راحتی با تزریق چربی قابل برطرف شدن هستند. در زمانی که این چین و چروک ها سطحی باشند و به حالت عمیق مبدل نگشته باشند از طریق بوتاکس و برخی از لوسیون ها می شود برخیب درمان های سطحی را انجام داد تا مشکل حل شود. در حالتی که این چین و چروک ها وسیع بوده و این میزان بیشتر باشد یکی از بهترین روش ها تزریق چربی به حساب می آید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5942 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15063 بازدید