2109
از اخلاق گند خواجه امیری تا پیشنهادهای خاص شب یلدا

از اخلاق گند خواجه امیری تا پیشنهادهای خاص شب یلدا

1397/09/28 بازدید3718
نی نی سایت: در نی نی سایتگرام این هفته هم تولد داریم هم سالگرد ازدواج. هم از سرگرمی های مادر و دختر خبر می دهیم و هم کلی ایده های متفاوت برای شب یلدا داریم. اگر دلتان می خواهد از حال و هوای این هفته اینستاگرام چهره های مشهور با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مهناز افشار و برنامه مژه

مهناز افشار بعد از سرو صدایی که به خاطر تبلیغ آمپول نالوکسان برای درمان معتادان به راه انداخت حالا با عکسی از سرگرمی های مادر و دختر نوشته است. عکسی که قطعا برای او دردسر درست نمی کند و پر است از احساس ناب مادرانه. افشار با انتشار این عکس نوشته:« سرگرمی مادری و دختری و چه با حاله این برنامه مژه .»

محسن تنابنده و رانندگی

محسن تنابنده بازیگر محبوب سینما و تلویزیون که به تازگی ساخت فیلم جدیدش قسم را به پایان رسانده، در صفحه اینستاگرامش عکسی از نامی پسرش را به اشتراک گذاشته که با خیال راحت در صندلی مخصوصش نشسته و پدر درحال رانندگی است. تنابنده درباره این عکس فقط نوشته:« اقا نامی و راننده اش.»

یکتا ناصر و دخترک دو ساله

سوفیا دختر یکتا ناصر و منوچهر هادی دو ساله شده است. برای همین هم پدر و مادرش یک جشن تولد ساده و خودمانی برای او برگزار کرده اند. ناصر با انتشار عکسی از این جشن تولد نوشته:« دخترک 2 ساله من. سپاسگزارم از تمامی عزیزانی که به روشهای گوناگون به ما تبریک گفتند و به امید روزی که هیچ کودکی در هیچ کجای جهان مظلوم و اندوهگین نباشد.»
 

احسان خواجه امیری و تبریک خاص

احسان خواجه امیری سالگرد ازدواجش را با یک کپشن خاص و متفاوت به همسرش تبریک گفته است. خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از همسر و پسرش نوشته:«امشب دهمین سالگرد ازدواج من و شماس خانوم در جریان باش انشالا قرار حالا حالا اخلاق گند منو تحمل کنی هر چی هم پیرتر شم بدتر میشه. خداروشکر که اومدی تو زندگیم.»
 

ایده های خاص برای شب یلدا

اگر دوست دارید شب یلدا متفاوت و به یادماندنی داشته باشید می توانید از این صفحه های اینستاگرام ایده های جدید و متفاوتی بگیرید.
 
 
 
شب یلدا همیشه با قرمزی انار و هندوانه زیبا می شود با مراجعه به این صفحه ها می توانید این میوه های را خیلی شیک و زیبا تزئین کنید و البته کیک و شیرینی ها خوشمزه بپزید.
 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15835 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11347 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2319 بازدید