2109
ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار افتتاح شد

ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار افتتاح شد

1393/06/02 بازدید1200

 به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار کیتکس 2/2014 با شعار  نگاه سلامت محور به کودکان، مقدمه جامعه سالم در محل دائمی نمایشگاه‌های برترین‌های ایران واقع در چهارراه یافت آباد بازار مبل ایران شماره 3 افتتاح شد.


اصلی ترین اهداف این نمایشگاه، توجه ویژه به سلامت روحی، روانی و فیزیکی نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار و نیز پرورش و تقویت خلاقیت و نوآوری آنها و در ادامه، بستر سازی برای دستیابی به چارچوب ها و استانداردهای کیفی، ایمنی و زیست محیطی برای لوازم، مبلمان و اسباب بازیهاست.

رامین سمیع زاده مدیر ششمین نمایشگاه نوزاد، کودک، نوجوان و مادران باردار گفت: از آنجایی که امروز بحث استاندارد و ایمنی در لوازم کودک و نوجوان به ویژه اسباب بازی‌ها حرف اول را می‌زند ،در این نمایشگاه علاوه بر ارائه کالاهایی چون سیسمونی کودک، پوشاک، اسباب بازی، نوشت افزار، مبلمان اتاق کودک و موارد مشابه، که با تخفیفات 5 تا 15 درصدی  عرضه می‌شود، خدماتی چون تست قند خون و مشاوره رایگان نیز انجام می‌شود.

حضور متخصصان بیمارستان فوق تخصصی کودکان مفید و همچنین چهره‌های محبوب کودکان، برنامه‌های شاد، مفرح و آموزنده از دیگر برنامه های نمایشگاه است که جذابیت های این نمایشگاه را دو چندان می‌کند.

 
منبع: خبرگزاری فارس
 

ارسال نظر شما

login captcha

بسیار عالی

فقط مسیرش خوب نیست

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16222 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11513 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2592 بازدید