2109
بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تهران

1397/09/27 بازدید235

نی نی سایت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی، از دیروز در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز شد. قرار است در این جشنواره، ۵۲ قصه‌گوی بخش‌های ملی و بین‌الملل از ۷ کشور با هم رقابت کنند.
از برنامه های آغاز این جشنواره، افتتاح نگارخانه شهید محمد طاها کودک چهار ساله ای که در حمله تروریستی اهواز به شهادت رسید، بود. این نگارخانه با حضور مصطفی رحماندوست نویسنده کودک و نوجوان و فاضل نظری مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان افتتاح شد. همچنین، کارناوال شخصیت‌های کارتونی و عروسکی ایرانى و بین المللى همزمان با افتتاح بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی صبح امروز در محوطه بیرونی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خیابان حجاب برگزار شد. شخصیت‌های کارتونی و عروسکی مثل خونه مادربزرگه، مهمانان ناخوانده، کدو قلقله‌زن، کاراگاه گجت، پینوکیو، شنل قرمزی و کلاغ و روباه در این کارناوال به شعرخوانی پرداختند و خیابان حجاب را از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سمت انتهای خیابان طی کردند.
بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ الی ۲۹ آذرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16103 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11450 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2414 بازدید