2109
افراد پرسفر هتل خود را از کجا رزرو می‌کنند؟

افراد پرسفر هتل خود را از کجا رزرو می‌کنند؟

1397/09/25 بازدید152

من یک سفرنورد هستم؛ عاشق سفر به شهر و روستاهای مختلف کشور و دیدن نقاط دیدنی سرزمینم.

این علاقه و شوق سفر در من باعث شده است که در هر فصلی از سال، مسافر بخشی از سرزمین زیبایم باشم. در نتیجه بیشتر مواقع در حال برنامه‌ریزی برای رزرو هتل، رزرو بلیط قطار، هواپیما و اتوبوس و ... هستم.

خیلی از دوستانم از من سوال می‌کنند که چگونه به تنهایی به سراسر ایران، بدون هیچ مشکلی سفر می‌کنم؟

حقیقت این است که تا قبل از آشنایی با وبسایت جاباما، سفر برای من به این سادگی‌ها نبود؛ اما از زمانی که با سامانه ثبت و رزرو اینترنتی ویلا و اقامتگاه جاباما آشنا شده‌ام، قبل از آغاز سفر، هتل خود را به آسانی و با چند کلیک ساده رزرو و هزینه آن را با کارت شتاب بانکی پرداخت می‌کنم. به این ترتیب خانواده‌ام در جریان محل اقامت من قرار می‌گیرند و خیالشان بابت سفر من راحت است.

راحتی رزرو هتل با جاباما از دلایل انتخاب این سامانه برای من است؛ زیرا جاباما لیستی کامل از هتل‌ها را در منطقه مورد نظرم در اختیارم قرار می‌دهد و می‌توانم هتل مورد نظرم را با جزئیات کامل بررسی و برای رزرو اقدام کنم؛ البته مطالعه نظر سایر افرادی که پیش از من در هتل مورد نظرم اقامت داشتند هم در این زمینه کمک بزرگی به من به حساب می‌آید.

خلاصه اینکه پس از رزرو هتل مورد نظرم، هزینه هر شب اقامت را با کارت بانکی پرداخت می‌کنم و با خیال راحت راهی سفر می‌شوم. هیچ فرقی هم نمی‌کند که به کجای ایران سفر کنم؛ جاباما تمام شهرهای کشور را پوشش می‌دهد و با خیال راحت می‌توانم در هر نقطه از ایران به راحتی هتل رزرو کنم. اگر هم برای سفر کاری و تفریحی به تهران سفر می‌کنید، می‌توانید برای رزرو هتل تهران از جاباما کمک بگیرید.

از خدمات وب سایت جاباما، پشتیبانی 24 ساعته است که اگر به هر دلیلی از هتل راضی نباشم یا در روند رزرو با مشکلی برخورد کنم به من کمک می‌کنند؛ البته تا به حال برای رزرو هتل با جاباما با مشکلی مواجه نشده‌ام.

تجربه به من ثابت کرده است که سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما، بهترین روش برای رزرو هتل است و من این شیوه رزرو هتل را به شما هم پیشنهاد می‌کنم. پس اگر قصد سفر به هر کدام از شهرهای ایران را دارید برای رزرو هتل از طریق این وبسایت اقدام کنید. به عنوان مثال برای رزرو هتل آزادی تهران، داریوش مشهد، چمران شیراز و ... جاباما کمک بزرگی به شما به حساب می‌آید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5942 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15063 بازدید