2109
تسلیت متفاوت ژوله به بروفه و قول میلاد کی مرام

تسلیت متفاوت ژوله به بروفه و قول میلاد کی مرام

1397/09/21 بازدید5121
نی نی سایت: اینستاگرام این هفته بیشتر تحت تاثیر مرگ پیام صابری بازیگر و گریمور سینما و همسر زیبا بروفه بود. مرحوم صابری روز دوشنبه در منزلش و به دلیل حمله قلبی درگذشت. صابری و بروفه اردیبهشت امسال صاحب فرزند پسری به نام اهورا شدند. البته اگر از پستهای تسلیت و همدردی هنرمندان بگذریم، پستهای پدر و دختری و درس گرفتن از زمانه هم داریم. پس اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام باخبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

امیر مهدی ژوله و تسلیتی متفاوت

امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده با رویکرد متفاوتی به فوت پیام صابری واکنش نشان داده است. او با انتشار عکسی از پستهای عجیب و تیترهای به اصطلاح لایک بگیر، نوشته است:«خانم بروفه نازنین تسلیت می‌گم بهتون. نه برای فوت پیام نازنین که حتما جاشون بهتر از اینجاست. نه برای یتیم شدن طفلتون که خدا پدری‌ها براش خواهد کرد و نه برای دل داغدارتون که آرام خواهد گرفت. تسلیت می‌گم برای اینکه همچنان باید با مردمانی زندگی کنید که از ناله هاتون تیتر می‌سازیم و با ضجه هاتون لایک می‌خریم.» بعد از مراسم تشییع مرحوم صابری فیلمهای زیادی از آخرین خداحافظی زیبا بروفه با همسرش در فضای مجازی پخش شد. فیلم‌هایی با تیترهای عجیب!
 

پست امیر مهدی ژوله

رضا صادقی و فرشته‌هایش

رضا صادقی خواننده مشکی پوش پاپ با انتشار عکسهایی از دخترانش از حال و احوای که با فرشته‌هایش دارد نوشته است. او درباره این عکس نوشته:« بعد يه كنسرت دلچسب، مهر مردمى كه همه داشته جهان رويايى من هستن، اين حال و با فرشته‌هام و به دنيا نميدم. خدارو شكر براى داشتنتون و داشتنشون. خسته نباشيد ميگم به همه بچه هاى بند خانومها و اقايون. و هميشه تشكر ويژه من از شما همصداهاى جانم كه منت حضورتون سرم بوده و هست.»

رضا صادقی و دخترهایش

سردار آزمون و دلدارش

گویا سردار آزمون بازیکن ملی پوش فوتبال علاقه زیادی به بچه ها دارد. اگر صفحه اینستاگرامش را ببینید پر است از عکسهایی که با بچه های دوستان و فامیل به اشتراک گذاشته است. او این بار هم یک عکس با دلدارش منتشر کرده و نوشته:«دلدار.»
 

سردار آزمون

میلاد کی مرام و درس زمانه

میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال ممنوعه را در شبکه خانگی دارد از درسی که از زمانه گرفته نوشته است. او با انتشار عکسی از روناک یونسی و همسر و فرزندانش نوشته: «زمونه آدما رو‌ بزرگ میکنه، انگار همین دیروز بود که اولین بار دیدمتون. فیلم سینمایی کوچه ملی. همیشه توقیف موند.! هیچ وقت پخش نشد. ولی شما موندین. محسن هم که اینقدر باهاش زود قاطی شدم که یادم نیست اولین بار کجا دیدیم همو. اینقدر خاطرات مشترک داریم که...بهتون افتخار میکنم. و‌ براتون از خدا بهترین هارو میخوام. تو این دنیا عجیب ،خدارو شکر که با اصالت و مقتدر موندین و نجیب. نجیب بودن به ظاهر نیست به دل آدماست. شما ها حال دلتون خوبه و بی‌عقده دارین زندگیتونو میسازین. از الان یه تا بکشین تا آخر دنیا رو من حساب کنید. طرفدارتونم. دلم واسه همتون تنگ میشه.
پ ن : ایرانی که باشی مهم نیست کجا باشی با اصالتی.خوشحالم که به ایرانی بودنتون افتخار میکنین.»

میلاد کی مرام

پیمان معادی و داداش اسماعیل

پیمان معادی بازیگر و کارگردان سینما که این روزها فیلم بمب را در اکران سینما دارد ، دیالوگ یک صحنه از فیلمش را که خودش حذف کرده، به اشتراک گذاشته است.او با انتشار عکسی از بازیگر فیلمش نوشته:« داداش، اسماعيل چيكار كرده؟ داداش: اسماعيل كيه؟؟ اونيكى داداش: اسماعيل ديگه، همونى كه هر روز سر صف داد ميزنيم مرگ بر اسماعيل مرگ بر اسماعيل!! داداش: اون اسراييله، خيلي هم كار بدى كرده( از صحنه هاى حذفى فيلم بمب يك عاشقانه به تصميم خودم) با نويد جان ذبيحى.»

پیمان معادی

شبنم مقدمی و بچه های لافت

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تئاتر از سفرش به قشم و روستای لافت و مردمانش نوشته است. از دختر و پسرهایی که ذوق زده با او عکس گرفته‌اند تا مشهور شوند. مقدمی با انتشار چند عکس از بچه‌های روستای لافت این چنین احساساتش را نشان داده است:« روستای لافت، منزل ناخدا، با معين و محمد و فاطمه و افشين و مهديه و...بقيه بچه ها، كلي كيف كرديم...براشون راجع به اينستاگرام گفتم و قول دادم عكساشونو بذارم اينجا ...پسرا گفتن حالا ما معروف می شيم، دخترا با خجالت سرشونو انداختن پايين و خنديدن...مثل ماه بودن همه شون...دوست داشتنی و مهربون...
روستای لافت، بزرگ ترين و قديمی ترين روستای جزيره قشم محسوب می شه، كه روزگاری بندر تجاری بوده.الان هم به بادگيرهای زيبای خونه های قديمی‌ش معروفه .
اگه گذارتون به اين طرف افتاد، سراغ خونه ناخدا رو بگيرين، يه خونه قديمي. دويست ساله، كه ناخدا خودجوش و دلخواسته، اشيا قديمی رو توش جمع كرده، مثل يه موزه شخصی، و با خوشرويی و قهوه عربی ازتون پذيرايی می‌كنه.»

شبنم مقدمی

نیروانا قاسمخانی و تولد قاسم

خانواده قاسمخانی رسم جالبی در تبریک تولد گفتن دارند. محراب قاسمخانی یک باردر اینستاگرامش نوشته بود تمام مردهای خانواده قاسمخانی، قاسم هستند و تمام زنهایش قاسمه. این بار هم نیروانا دخترش تولدش را به سبک پدر تبریک گفته. او با انتشار چند عکس از دوران کودکی اش نوشته:«قاسم تولدت مبارک.»

پیمان و محراب قاسم خانی

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16291 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11547 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2112 بازدید