2109
مهم ترین چالش های مو فرفری ها

مهم ترین چالش های مو فرفری ها

1397/08/29 بازدید1657

زمان های دوری رو به یاد میاریم که این جنگ همیشه با ما بوده. از زمانی که مادر، موهایمان را شانه می زد ما جیغ می زدیم و از دستش فرار می کردیم. زمانی هم که بزرگتر و خود کفا شدیم سشوار و اتو دستمان گرفتیم تا این حلقه های وحشی رو رام کنیم.

حس مدوسا بودن ( الهه یونانی با موهای فر رام نشدنیو رام نشدن این موها همیشه با ما همراه بوده که هیچ وقت به حرف ما گوش نمی کردند.

مجله های مد، پرنسس داستانها و هنرپیشه های محبوب همیشه موهای صاف، بلند و لختی داشتن که ما با دیدن آنها می گفتیم پس من یک پرنسس نیستم چون موهای من صاف و طلایی نیست‌ !

انگار حق نداشتیم خودمون باشیم. یا مهم تر از همه نمی خواستیم.

اما دلیل این نخواستن ما نبودیم، اطرافیان ما بودند که با لقب های مختلفی مارو صدا می کردند که اصلا دوست داشتنی نبود.

شما هم حتما تجربه اش رو داشتید که شمارو در دوران تحصیل اینطوری صدا کرده باشند: ( سیم ظرف شویی، مو جارویی و…) برامون عادی شده بود.

پیش خودمان توی خلوت می گفتیم ای خدا چی می شد موهای من صاف بود؟ یا کی یک محصولی میاد که موهای من رو صاف کنه.

اما با این چیزا هیچی درست نشد.

ما میگیم یبایید موهامون رو دوست داشته باشیم، نه فقط موها آنچه که هستیم رو دوست داشته باشیم و بهش عشق بورزیم.

متفاوت بودن اونهم داشتن موهای فرفری الان برای ما یک نعمته نعمتی که باید ازش لذت ببریم.

اما برای اینکه بخواهیم از موهای فرفریمون درست مراقبت کنیم مشکلاتی هم داریم. یکی از مهم ترینه این مشکلات اینه که هیچ کدوم از شرکت های داخلی مخصوص موهای فر محصولی تولید نمی کنند.

اگر هم می کنند کیفیت لازم رو نداره. حالا در نظر بگیرید اگر می شد محصولات مخصوص موهای فر و به صورت تخصصی بگیریم و سفارش بدیم.

مشاوره می گرفتیم و می توانستیم بدونیم کدام محصولای به موهای آسیب دیده ما کمک می کند سلامتشون رو بدست بیاورن یا اینکه چه محصولاتی برای نگه داری از موهای فرم لازم دارم مثلا من از کجا باید میدانستم بهترین مارک ماسک نو برای موهای آسیب دیده چیه؟ چی کار باید بکنم چقدر خوب می شد اگر راهنمای حرفه ای داشتم.

این بزرگترین چالش من از زمانی بود که فهمیدم تفاوت موهایم رو درک کنم و ازش لذت ببرم. پس تصمیم گرفتم خودم آستین بالا بزنم و این مشکل بزرگ رو از امروز برای همیشه واسه ی خودم و تمام اونهایی که با این چالش رو برو هستند حل کنیم.

اینجوری بود که باشگاه مو فرفری هارو تاسیس کردم و با مطالعه و گرفتن مدارک معتبر دانشم رو در این زمینه بالا بردم و حالا امروز افتخار میکنم که تمام این محصولات و تجربیات رو با تمام دوستای خوبی که با همین چالش بزرگ مثل خودم رو به رو هستند در میون بگذارم.

با سپاس از وقتی که برای خواندن مقاله گذاشتید.

فرفری کلاب

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15882 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11364 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2331 بازدید