2109
این هفته تفریح در تهران، آستارا و رشت

این هفته تفریح در تهران، آستارا و رشت

1397/08/30 بازدید1239
آخر هفته‌ها به سرعت باد از راه می‌رسند. برای اینکه از آنها جا نمانید باید برای تک تک روزهای آن برنامه ریزی کنید. از خاطره‌هایی که‌ می‌توانید همین امروز و فردا در کنار خانواده و دوستانتان ثبت کنید غافل نشوید و آماده یک شروع پرانرژی دیگر باشید. سرد شدن هوا هم لذت خودش را دارد؛ به‌ویژه وقتی پای تفریح و سرگرمی‌های دسته‌جمعی در میان باشد. پس برنامه‌ سینماها، کنسرت‌ها و نمایش‌های در حال اکران واجرای شهرهایتان را از دست ندهید. علاوه بر این می‌توانید به جاهای دیدنی و مناطق بکر بروید و سری هم به بوستان‌های و مراکز تفریحی بزنید. به این شیوه پاییز حتماً فصل دوست‌داشتنی خواهد بود.

سیاه خروس، خرس قطبی و یوزپلنگ را از نزدیک ببینید / تفریح آخر هفته در ﻣﻮزه ﺗﻨﻮع زﯾﺴﺘﯽ پردیسان تهران

این هفته شما را به ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎهی ﺗﺨﺼﺼﯽ از انواع ﮔﻮﻧﻪ‌ﻫﺎی ﮔﯿﺎﻫﯽ، ﺟﺎﻧﻮری دعوت می‌کنیم که در ﻓﻀﺎی داﺧﻠﯽ به صورت ﻏﺮﻓﻪ‌ﻫﺎی ﻣﻮزه ﺗﻨﻮع زیستی با الهام از طبیعت ایران، جهان و زیستگاه‌های ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺟﺎﻧﻮران ﻃﺮاﺣﯽ و ﻓﻀﺎﺳﺎزی ﺷﺪه اﺳﺖ؛ موزه‌ای دیدنی برای دوستداران محیط زیست که در شمال غربی تهران، بزرگراه همت، بعد از پل یادگار امام، داخل پارک پردیسان واقع شده و دیدنی‌های زیادی در خود جای داده است؛ از گونه‌های کمیاب و منقرض شده جانوری در ایران مانند یوزپلنگ و ببر خزری تا غرفه‌های تنوع زیستی اروپا و آسیا که در آنها می‌توانید نمونه‌هایی از ﭘﺴﺘﺎﻧﺪاران و ﭘﺮﻧﺪﮔﺎن را از نزدیک تماشا کنید. پس اگر به دنیای گونه‌های زیستی و جانوری علاقه مند هستید این آخر هفته حتماً تفریح و گردشی در موزه تنوع زیستی پارک پردیسان داشته باشید.

نمایشگاه گونه های جانوری در تهران

به جشن کتاب‌ها دعوت هستید / تفریح آخر هفته در چهاردهمین نمایشگاه کتاب
رشت

همه چیز برای پذیرایی از شما مهیاست. اگر عاشق مطالعه و ورق زدن کتاب‌های تازه هستید این آخر هفته نمایشگاه کتاب شهرتان را از دست ندهید. رویدادی فرهنگی پر از کتاب‌های خواندنی و محبوب با حضور 400 ناشر از سراسر کشور که تا 1 آذر ماه در گیلان، رشت، کیلومتر 4 جاده رشت – تهران، نمایشگاه بین‌المللی گیلان برپاست.200 غرفه در نمایشگاه مستقر است تا شما بتوانید با نویسندگان مورد علاقه خود از نزدیک صحبت کنید، کتاب‌های مورد علاقه خود را از بین ناشران مختلف انتخاب و با تخفیف‌های باورنکردنی تا 30 درصدی تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم این آخر هفته حتماً برای بازدید از چهاردهمین نمایشگاه کتاب برنامه ریزی کنید. غرفه‌های کودکانه این نمایشگاه برای بچه‌ها تفریح و سرگرمی‌های ویژ‌ه‌ای تدارک دیده است.

نمایشگاه کتاب رشت

با ربات‌ها همبازی شوید/ تفریح آخر هفته در اولین خانه و شهر بازی رباتیک ایران

این آخر هفته بچه‌ها را هیجان زده کنید! آنها را به یک شهربازی ببرید که ربات‌ها میزبانشان هستند. در اینجا انواع بازی‌های رباتیکی و خاص مثل روبو فایت، روبو جامپ، قلقلی ربات، زمین تعاملی، چرخونک انرژی، کهربای انرژی، واقعیت مجازی، ترامپولین تعاملی و ایرهاکی و بازی‌های فکری برای سنین مختلف حتی بزرگسال یکجا جمع شده‌اند تا هیجان‌انگیزترین آخر هفته پاییزی خود را در آن بگذرانید. مثلاً یک اتاق سفینه‌ای پر از سرگرمی‌های فکری و جذاب که تنها شهربازی داستان محوری است که تابه‌حال تجربه کرده‌اید؛ بنابراین اگر برای چند ساعت تفریح متفاوت و شنیدن داستان سفینه‌ها و کمک به آنها آماده هستید آخر همین هفته می‌توانید از ساعت 11 تا 22 به ولنجک، انتهای خیابان 13، مجتمع گالریا، طبقه چهارم، خانه بازی رباتیک بروید.

خانه رباتیک ایران

گردش و تفریح آخر هفته در تالاب جنگلی / تالاب استیل آستارا

برای تفریح آخر هفته شما پیشنهادی بکر و بی‌نظیر داریم! یک روز به یادماندنی در تالاب استیل آستارا که در پاییز به دلیل فرارسیدن پرنده‌های مهاجر و توقف آنها در آنجا، زمان خوبی برای گردش و تماشا خواهد بود. جایی که می‌توانید منظره‌ای زیبا از تالاب، کوهستان و جنگل را در کنار هم داشته باشید و از پرنده‌هایی مانند چنگر نوک سرخ، باکلان‌ها، خوتکای سفید و مرغابی سانانی که از مناطق سردسیر به این منطقه آمده‌اند، دیدن کنید. از طرفی دیگر شما می‌توانید سوار بر قایق‌های پدالی شده، به دل آب بزنید و از آرامش تالاب و چشم انداز پیش رویتان نهایت لذت را ببرید و با گذر از کنار درختان سرسبز توسکا که در این تالاب جنگلی گردش کنید. برای داشتن یک آخر هفته زویایی خود را به جاده آستارا-رشت (بلوار معلم) برسانید و از قسمت شمالی وارد محوطه تالاب شوید.

تالاب آستارا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11530 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2642 بازدید