2109
برای تغییر خلقتان در بارداری این فیلم‌ها را ببینید!

برای تغییر خلقتان در بارداری این فیلم‌ها را ببینید!

1397/07/29 بازدید1188

بارداری معمولاً با تغییراتی در خلق و خوی خانم های باردار همراه است. ممکن است بدون هیچ دلیل خاصی و فقط به خاطر تغییرات هورمونی، غم و ناراحتی را تجربه کنند و از بابت شرایط آینده نگرانی داشته باشند. اگر در دوران بارداری به سر می‌برید و چنین حالت‌هایی را تجربه می‌کنید یک پیشنهاد ما به شما این است که در کنار پیاده روی و خواندن کتاب های بارداری، فیلم های کمدی تماشا کنید. فیلم های خنده دار به شما کمک می‌کنند تا برای دو ساعت از حال و هوای فعلی فاصله بگیرید و نشاط بیشتری داشته باشید. در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی فیلم های کمدی فراوانی به چشم می‌خورند که چند نمونه از فیلم های کمدی پر فروش سال‌های اخیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

آینه بغل، فیلم کمدی مدرن برای خندیدن در دوران بارداری

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: بابک کایدان
  • تهیه کننده: سید امیر پروین حسینی، منصور سهراب پور
  • بازیگران: محمدرضا گلزار، یکتا ناصر، جواد عزتی، نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه لقا باقری، بهاره رهنما، رضا نیکخواه، رایان شایگان، علی سخنگو

موضوع فیلم کمدی آینه بغل

این فیلم با سوژه خنده داری که دارد می‌تواند در دوران بارداری برای خانم‌ها جالب و سرگرم کننده باشد. داستان فیلم آینه بغل درباره کارگر جوانی است که در یک پارکینگِ اتومبیل‌های لوکس کار می‌کند. او یک شب تصمیم می‌گیرد که با نامزدش شیطنت کند و یک ماشین مازراتی را بی‌اجازه از پارکینگ برمی‌دارد. دست بر قضا آینه بغل این اتومبیل گرانقیمت آسیب می‌بیند و زوج جوان برای پرداخت خسارت، ماجراهای جالب و خنده داری را تجربه می‌کنند. شوخی‌های کلامی فیلم می‌تواند تا حدودی شما را بخنداند. فضای فیلم هم بسیار مدرن و لاکچری است و شاید دیدن آن برای بعضی از خانم های باردار جذاب باشد.

فیلم کمدی آینه بغل با بازی جواد عزتی

با فیلم کمدی خنده دار نهنگ عنبر حسابی شاد شوید

  • کارگردان، نویسنده و تهیه کننده: سامان مقدم

  • بازیگران: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، علی قربان زاده و...

موضوع کلی فیلم کمدی نهنگ عنبر را بدانید

موضوع فیلم کمدی نهنگ عنبر از این قرار است که ارژنگ(با بازی رضا عطاران) از دوران کودکی عاشق دختری به نام رؤیا(با بازی مهناز افشار) بوده که همه عمر دلش می‌خواسته با رؤیا ازدواج کند اما رؤیا همراه با خانواده‌اش راهی امریکا می‌شود. سرانجام اتفاقاتی رؤیا و ارژنگ را دوباره سر راه هم قرار می‌دهد و...

بعد از موفقیت نهنگ عنبر 1 سری دوم این فیلم هم ساخته و سال گذشته اکران شده که مانند اولین فیلم سامان مقدم، در رده فیلم های پرفروش کمدی قرار گرفته است. در قسمت دوم ارژنگ و رویا سرانجام ازدواج می‌کنند و وقایع قبلی زندگی آنها مرور می‌شود.

چرا این فیلم کمدی خنده دار است؟

یکی از ویژگی‌های خنده دار فیلم نهنگ عنبر این است که ارجاعات زیادی به سبک زندگی دهه پنجاه و شصت دارد و ضمن بیدار کردن حس نوستالژیک افراد، آنها را در موقعیت‌های گذشته قرار داده و به خنده وا می‌دارد. از این رو اگر می‌خواهید در دوران بارداری ضمن تماشای یک فیلم خنده دار موقعیت‌های خاطره انگیز گذشته برایتان زنده شود، این فیلم را تماشا کنید.

فیلم کمدی نهنگ عنبر 

دو ساعت خنده با فیلم کمدی خوب، بد،جلف در دوران بارداری

  • کارگردان: پیمان قاسم خانی
  • بازیگران: مانی حقیقی، ویشکا آسایش، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حمید فرخ نژاد، امیر مهدی ژوله، آزاده صمدی، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، مجید مظفری و...

موضوع این فیلم کمدی از چه قرار است؟

یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده اش تحت فشار است تا از دو بازیگر حتماً در فیلم جدیدش استفاده کند. کارگردان معتقد است که استفاده از این بازیگران بدترین انتخاب ممکن است؛ اما چاره ای ندارند. در نتیجه مجبور می‌شود که در مدت بسیار کوتاهی این بازیگران را به نقش شان نزدیک کند و در این روند موقعیت‌های کم و بیش خنده داری خلق می‌شود که برای بعضی از مخاطبان جالب و سرگرم کننده است.

طبق نظرسنجی‌ها این فیلم یکی از فیلم های پرفروش سینمای ایران محسوب می‌شود که در نوروز 96 اکران شد. اگر در آن زمان به دلیل سفرهای نوروزی تماشای فیلم کمدی خوب، بد، جلف را از دست داده‌اید وقتش رسیده که این فیلم را از شبکه نمایش خانگی تهیه کرده و اگر در دوران بارداری کمی افسرده و بد خلق شده‌اید، کمی تا قسمتی شاد شوید.

کمدی جذاب خوب، بد جلف 

فیلم کمدی اکسیدان برای کمی خنده و شادی در روزهای بارداری

  • کارگردان: حامد محمدی
  • بازیگران:لیندا کیانی، جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی و..

موضوع این فیلم کمدی از چه قرار است؟

نگار(با بازی لیندا کیانی) نامزدی به نام اصلان(با بازی جواد عزتی) دارد. نگار که عشق خارج رفتن دارد‌ دور از چشم اصلان به خارج از کشور سفر می‌کند. اصلان هم تصمیم می‌گیرد دنبال نگار برود و به هر دری می‌زند تا برای رفتن به اروپا ویزا بگیرد. کارهای عجیب و غریب و خنده دار اصلان برای گرفتن ویزا اسباب خنده شما را فراهم می‌کند تا ضمن تماشای این فیلم، چند ساعتی خنده بر لب داشته باشید.

کمدی خنده دار اکسیدان، جواد عزتی 

فیلم کمدی من سالوادور نیستم

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران: رضا عطاران، یکتا ناصر، کارول میدوتی، مهدی محرابی، سوگل محرابی و...

موضوع این فیلم کمدی را بدانید

ناصر (با بازی رضا عطاران) معلمی است که مقدار پول پیدا کرده و آن را به صاحب اصلی آن تحویل داده است. به همین دلیل در برنامه‌های تلویزیونی مختلف کار ناصر تقدیر می‌شود و به شهرت می‌رسد.روزی از یک آژانس به او خبر می‌دهند که برای این کار خیر می‌تواند بدون پرداخت پولی به برزیل برود و تمام هزینه‌های سفر او تقبل شده است. ناصر در ابتدا راضی نمی‌شود که به برزیل برود اما به اصرار همسرش قبول می‌کند و ماجراهای خنده دار او از همین جا شکل می‌گیرد....
 

رضا عطاران در من سالوادور نیستم

ارسال نظر شما

login captcha

وای این فیلما خیلی مضخرفن🥺🥺🥺

تازه انقد دیدیمشون ک حفظیم

توقع داشتم فیلمای خیلی بهتری معرفی کرده باشین.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8333 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6005 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15067 بازدید