2109
محصول ویژه آقایان، تبلیغی با خطر مرگ!

محصول ویژه آقایان، تبلیغی با خطر مرگ!

1397/07/22 بازدید417

نی نی سایت: این پیامکها برای همه آشناست. محصول ویژه آقایان، تقویتی آقایان، معجزه جنسی دنیا.می توانید به شماره تلفن زنگ بزنید و سفارش دارو بدهید. داروهایی برای تقویت قوای جنسی مردان. داروی گیاهی که تبلیغش را می‌کنند، ٦٠ قرص است که در یک بسته قرار می‌گیرد و باید بعد از غذا و قبل از رابطه جنسی مصرف شود. حتی این دارو را بهتر از داروی شیمیایی می‌دانند، چرا؟ چون به گفته خودشان، داروهای شیمیایی، فشارخون را بالا می‌برند: «داروها خیلی با کیفیت است، مشتری‌هایمان راضی هستند.»

خطر دارد، مصرف نکنید

محمدعلی زرگر، نایب‌رئیس انجمن اورولوژی درباره این داروها به روزنامه شهروند می گوید:« برای درمان ناتوانی جنسی، درمان‌های کلاسیک خوراکی وجود دارد که کاملا هم علمی است.داروهایی که عمدتا از راه‌های غیررسمی تبلیغ می‌شوند، موثر نیستند، درحالی‌که برای آنهایی که مشکل دارند، راه‌های بهتری وجود دارد، افراد می‌توانند به پزشک مراجعه کنند، نسخه بگیرند و با مشورت دارو مصرف کنند. درمان‌های زیادی برای ناتوانی‌های جنسی مردان وجود دارد، اما مسأله‌ای که وجود دارد این است که بیشترین مشکل مردان، عروقی است و نمی‌توان این مشکل را با داروهایی که تلفنی و ماهواره‌ای تجویز می‌شود، درمان کرد.»
زرگر در ادامه می گوید:« خیلی از این داروها در عطاری‌ها فروخته می‌شوند که در ترکیبات آن ممکن است موادمخدر وجود داشته باشد. اثربخشی این داروها هم مسأله دیگری است، بسیاری از مراجعه‌کنندگان، از این داروها استفاده کرده‌ و نتیجه‌ای نگرفته‌اند.واقعا باید مسئولان در این زمینه نظارت‌هایشان را بیشتر کنند، چراکه استفاده از این داروها در برخی موارد می‌تواند آسیب‌زا باشد.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16386 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11584 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3398 بازدید