2709
این آخر هفته تفریح در تهران با کودکان

این آخر هفته تفریح در تهران با کودکان

1397/07/18 بازدید1507
اگر نگاهی به تقویم بیندازید خواهید دید که بیش از نیمی از سال گذشته است. به سرعت برق و باد باقی آن هم تمام می‌شود پس اگر قرار است بیشتر از زندگی و لحظه‌هایش لذت ببرید دست به کار شوید. با نزدیک شدن به آخر هفته‌ها چرخی در برنامه‌ها و رویدادهای شهر و روستایتان بزنید و حتماً برای تفریح دسته جمعی برنامه‌ریزی کنید. چه فرصتی از این بهتر که این هفته به نام تهران نام‌گذاری شده و به مناسبت روز کودک همه‌جا برای شادمانی و جشن مهیاست. پیشنهادهای این بار ما مخصوص تهرانی‌ها و بچه‌هاست تا آخر هفته یک دل سیر تفریح کنند و خاطره بسازند.

رایگان موزه گردی کنید / بازدید رایگان از موزه‌ها در «هفته تهران»

روز تهران که به‌تازگی در تقویم جایی برای خود باز کرده بهانه ‌خوبی است تا هم سیاحت کنید و هم رازهای نهفته آن را از نزدیک ببینید و بشنوید. برای تفریح این آخر هفته شما خبر‌های خوبی داریم؛ آن هم اینکه به مناسبت روز و هفته تهران بازدید از تمام موزه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از روز شنبه ۱۴ مهر تا پایان هفته برای شهروندان رایگان است. خانه موزه بازار، خانه موزه عزت‌الله انتظامی، خانه موزه دکتر شریعتی، موزه عکاسخانه شهر، باغ موزه قصر و باغ موزه هنر ایرانی از جمله موزه‌های تهران هستند که این آخر هفته بهترین فرصت برای بازدید از آنهاست. این برنامه تفریحی جالب و رایگان را از دست ندهید.

موزه گردی در تهران

شادی و تفریح کودکانه / روز جهانی کودک در جم سنتر تهران

هنوز هیجان روز جهانی کودک بالاست و بچه‌ها غرق شادی و بوسه‌های شما هستند. اما اگر می‌خواهید آنها را همانطور که خودشان دوست دارند خوشحال کنید از شانزدهم مهر تا جمعه از ساعت 5 عصر تا 8 شب شادی و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی منتظر آنهاست؛ آن هم در جم سنتر تهران که به مناسبت روز جهانی کودک به مدت 5 روز از 16 ام تا آخر هفته برای فرشته‌های کوچک برنامه‌هایی ویژه و دوست داشتنی در فضای مجتمع تدارک دیده است. کارگاه سفالگری، ساخت بدلیجات، نمایش و بازیگری با ماسک حیوان‌های مورد علاقه شما و انواع مسابقه‌ها و برنامه‌های سرگرم کننده که فقط برای شاد کردن بچه‌ها برپاست. پس دوستانتان را خبر کنید و آخر همین هفته در تهران به خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان جماران، نبش برادران سبزی بروید و تفریح کنید.

تهران را از ارتفاع ببینید / تفریح در اسکای فلایر چیتگر

اگر اهل هیجان و تجربه‌های جدید هستید استفاده از اسکای فلایر را از دست ندید. این تفریح مدرن چیزی شبیه همان تاب زنجیری گذشته است؛ با این تفاوت که این بزرگ‌ترین تاب زنجیری تهران است که با کابین‌های 2 نفره جمعاً همراه 24 نفر دیگر می‌توانید آن را تجربه کنید. این تاب فوق العاده شما را تا 25 متر بالا می‌برد و با سرعتی نسبتاً آرام و نرم می‌چرخاند. اما نکته اینجاست که کلی هیجان آن هم با منظره دریاچه چیتگر و تهران در انتظار شماست. پس همین آخر هفته با دوستانتان قرار بگذارید و روی ارتفاع تا می‌توانید فریاد بکشید و آدرنالین خود را بالا ببرید. این مجموعه در کنار کلی امکانات تفریحی دیگر آخر هفته‌ها از ساعت 13 تا 1 بامداد ضلع شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس پذیرای شماست تا تفریح کنید و خوش بگذرانید.

اسکای فلایر چیتگر

در تهران حس پرواز بگیرید / تفریح در زيپ لاين کماندو تهران

هیجانی تازه که در آن شما را به یک قرقره می‌بندند و روی یک سیم بکسل که بالای محوطه قرار گرفته رها می‌کنند تا بعد از طی مسیر به آن طرف از مسیر برسید. در این تفریح حسی شبیه پرواز را تجربه خواهید کرد. می‌توانید این آخر هفته را در طولانی‌ترین و بلندترین زیپ لاین تهران بگذرانید و در محیطی خاص با پرواز بر روی دره‌ای که نورپردازی شده و پوشش گیاهی خاصی دارد، تفریح کنید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید هیجان یا سرگرمی متفاوتی را تجربه کنید زیپ لاین فضای سبز پارک طالقانی را از دست ندهید. با سه دقیقه پیاده‌روی از متروی حقانی به سمت خیابان سرو،‌ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بروید و این آخر هفته ‌به‌طور ویژه تفریح کنید.

زیپ لاین تهران

ارسال نظر شما

login captcha

سلام خیلی هم عالیه😍😍😍...فقط اون تصویر اول مربوط به کدوم موزه اس؟اسم و آدرس موزه بذارین ممنون

@twofish

سلام و درود بر شما، تصویر اولیه متن که ماکت برج آزادی دارد مربوط به باغ موزه هنر ایرانی هست. در این باغ ماکت هایی از اماکن دیدنی و تاریخی کشورمون در ابعادکوچک دیده می شه و فضای جالبی داره. آدرس:میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیک)، کوچه دکتر حسابی، پلاک ۲۵ 
تصویر بعدی در متن باغ موزه مقدم واقع در خیابان سی تیر است.


پربازدیدترین ها