2109
از ایران کتان آنلاین خرید کنید

از ایران کتان آنلاین خرید کنید

1397/07/18 بازدید4382

اولین فروشگاه پوشاک ایران کتان در سال 1377 با محوریت فروشگاهی برای تمامی سنین و سلایق و ایجاد بازار مناسبی از ترکیب پوشاک درجه یک خارجی و تولیدات بکر ایرانی، در شهر نور واقع در استان مازندران افتتاح شد.

بعد از مدتی با افتتاح 3 شعبه دیگر که همگی در شهرهای شمالی ایران ( نور ، نمک آبرود ، رامسر ، بابلسر ) هستند، توانست به اهداف خود رسیده و در این مسیر دشوار، از نظر اقتصادی یکی از به صرفه‌ترین برندهای پوشاک و از نظر تنوع، بالاترین سطح را در البسه زنانه، مردانه و بچه گانه به خود اختصاص دهد.

در چند سال اخیر ایران کتان توانسته به بالاترین سطح از فروش برترین محصولات پوشاک ایرانی برسد که تمام این اهداف جز به عشق مشتریان و حمایت بی دریغ شما عزیزان میسر نبوده است.

ایران کتان در سال 1397 شعبه جدیدی از فروشگاه پوشاک را افتتاح کرد که این‌بار در فضای اینترنتی می‌باشد.

شاید این همان کمبودی بود که مشتریان عزیز ایران کتان، در صورت عدم مسافرت به شمال، آنرا احساس می‌کردند و نمی‌توانستند در طول سال از این محصولات متنوع، دیدن و خریداری کنند.


www.irancotton.com   با دارا بودن تنوع بسیار زیادی از پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه در مدت زمان کوتاهی توانست به سایت فروش اینترنتی ایده‌آلی برای خرید مشتریان تبدیل شود و استقبال بسیار خوبی از آن شده است.

سایت اینترنتی ایران کتان مرتبا به روزرسانی شده و تصاویر پوشاک و محصولات جدید، همواره به سایت اضافه می‌شوند. همچنین برگزیده‌ای از لوازم آشپزخانه و اقلام تزیینی و دکوراتیو در سایت فروش اینترنتی ایران کتان، موجود می‌باشد.

فروشگاه اینترنتی www.irancotton.com  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز می‌باشد. امکان ارسال به سرتاسر ایران عزیز در مدتی کمتر از 72 ساعت و تحویل یک روزه در تهران از امکانات مطلوب این سایت می‌باشد.

از خدمات بسیار جالب فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران کتان، خرید هدیه توسط شما و ارسال آن توسط ایران کتان می‌باشد که شما می‌توانید کارت تبریک مورد نظر خود را در کنار آن به دوستان خود هدیه دهید.

چشم‌انداز فروشگاه اینترنتی پوشاک ایران کتان، خرید آسان و متنوع همراه با ارسال سریع محصولات می‌باشد.

خرید از سایت اینترنتی پوشاک ایران کتان، یک نوع احساس ضمانت که هم حسی و هم اقتصادی است را برای مشتری ایجاد میکند و خریدار در پس این خرید خود را برنده محسوب می‌دارد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14663 بازدید

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

3 روز پیش
|
4496 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3803 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

2 روز پیش
|
3280 بازدید