2109
تم تولد مینیون

تم تولد مینیون

1397/07/16 بازدید1877
مینیون ها، کوچولوهای بازیگوش و زردرنگی که با مجموعه انیمیشن‌­های «منِ شرور» به تمام دنیا معرفی شده­‌اند، امروزه بخشی از فرهنگ کودکانه سرتاسر جهان هستند. اگر کودک شما از طرفداران این انیمیشن و مینیون­های معروف آن است، می‌­توانید برای تولد او یک سورپرایز هیجان‌انگیز با تم مینیون تهیه کنید. برای آشنایی با روش‌­های آماده کردن این تم تولد با ما همراه باشید.

تزئینات دیواری با تم مینیون

رنگ قالب برای تم تولد مینیون، رنگ زرد است اما در کنار آن می­‌توانید از­ آبی هم به عنوان رنگ مکمل استفاده کنید. برای تزئین دیوارها با تم تولد مینیون احتیاج به تعدادی بادکنک، کاغذها و مقواهای رنگی به رنگ­های زرد و آبی دارید. از الگوهای مینیون کمک گرفته و طرح­‌هایی را به اندازه دلخواه از مینیون­ ها تهیه کنید. برای چشم‌­ها و سایر لوازم مینیون­‌ها می‌توانید از طرح­‌های موجود در اینترنت استفاده کرده، طرح­‌ها را چاپ کنید و روی مینیون­‌های خود بچسبانید. مینیون­‌هایی را که تهیه کرده‌­اید با نخ­‌های رنگی به هم متصل کرده و از سقف و دیوارهای خانه در کنار بادکنک‌­های زرد رنگ، بیاویزید. تم تولد پسرانه را در اینجا ببینید.

تم تولد مینیون 

ظروف تولد با تم مینیون

برای تزئین ظروف مهمانی خود با طرح مینیون می­توانید کاغذها یا دستمال‌­هایی را به شکل مینیون تزئین کرده و بر روی ظروف قرار دهید. علاوه بر این می‌­توانید از ظروف آماده­ یک بار مصرف با طرح مینیون استفاده کنید. برای تزئین میز از رومیزی­‌های ساده به رنگ زرد یا آبی استفاده کنید. 
  
ظروف تولد تم مینیونی

کیک با تم تولد مینیون

برای تهیه کیک تولد با تم تولد مینیون می­‌توانید یک کیک بزرگ گرد یا بیضی شکل با طعم دلخواه خود تهیه کنید. برای تزئین کیک از خمیر فوندانت زرد رنگ استفاده کرده، خمیر را روی سطح کیک بکشید و روی آن را با خمیرهای آبی و توسی تزئین کنید. علاوه بر خمیر فوندانت، می‌­توانید از خامه‌ قنادی به رنگ­های زرد و آبی و توسی برای تزئین کیک خود استفاده کنید.

لباس با تم تولد مینیون

تهیه­ لباس تولد کودکانه با تم تولد مینیون کار چندان سختی نیست؛ برای انجام این کار احتیاج به مقداری پارچه به رنگ زرد و کارتون مقوایی دارید. با استفاده از کارتون، ماکتی به شکل مینیون آماده کرده، دهان و چشم­های آن را مشخص کنید و برش بزنید. بعد از آماده شدن ماکت­های مقوایی می­‌توانید روی آنها را با پارچه­ زرد بپوشانید و با سایر لوازم مینیون تزئین کنید. علاوه بر این می­‌توانید از یک تی‌شرت زرد ساده استفاده کرده و آن را به شکل مینیون تزئین کنید. برای درست کردن عینک مینیون می‌­توانید از قوطی­‌های نوشابه باریک فلزی استفاده کرده و دو حلقه­‌ی فلزی با قطر دو سانتی متر از میان آن برش زده، سپس لبه‌­های تیز آن را با نوار چسب توسی بپوشانید. حلقه‌­هایی را که بریده‌اید با کمک کش لاستیکی مشکی به هم متصل کنید. و بر روی ماکت یا تی شرتی که آماده کرده‌­اید نصب کنید.

لباس با تم مینیون

تنقلات با تم تولد مینیون

تنقلات با تم تولد مینیون هم مانند سایر لوازم با رنگ زرد تزئین می­‌شوند. از جمله میوه­‌های مناسب برای تم تولد مینیون موز و آناناس هستند که می­‌توانید آن­ها را خرد کرده و درون ظرف سرو قرار دهید. علاوه بر این می­توانید یک عدد کیک اسفنجی را خرد کرده، با خامه و گردو مخلوط کنید تا به شکل خمیر نسبتاً سفتی درآید، خمیر را به شکل توپک­‌های کوچک درست کنید و در شکلات سفیدی که به کمک رنگ خوراکی زرد، به رنگ زرد درآورده‌­اید بغلتانید. شکلات­ها را داخل چوب بستنی نازک فرو کنید و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملاً ببندد. از دیگر تزئیناتی که می­‌توان در این قسمت استفاده کرد ظرف­‌های مقوایی به شکل مینیون برای تنقلاتی مثل چیپس و پاپ کورن است.
دسرهای موزی با تزئین مینیون و آبمیوه­‌های زرد رنگ با طعم‌­های موز، آناناس یا پرتغال هم می­توانند گزینه­‌های مناسبی برای میز پذیرایی شما باشند. به علاوه تزیین میز پذیرایی مناسب تم تولد دخترانه پرنسسی را در نی نی سایت ببینید.

تنقلات مینیونی

کلاه تولد و کارت دعوت با تم مینیون

برای آماده کردن یک کلاه تولد کلاسیک به سبک مینیون، تنها به یک قیف مقوایی زرد رنگ و یک جفت عینک مینیونی کاغذی احتیاج دارید. اما برای ساخت شکل­‌های خلاقانه‌تر می­توانید از نقا‌‌ب­های نیم دایره‌ای شکل به شکل مینیون و یا کلاه‌های زرد رنگ معمولی استفاده کنید.
دعوتنامه‌­ی تولد خود را بر روی کارت­ دعوت­‌های مینیونی­ بنویسید. برای تهیه­ دعوتنامه، مقواهایی را به شکل مستطیل­‌های کوچک برش بزنید و با ربان­‌های آبی تزئین نمایید. برای آماده کردن چشم­هایی به شکل چشم مینیون از چشم­های عروسک موجود در بازار استفاده کنید و چشم­ها را بر روی کارت­‌های دعوت بچسبانید.

کلاه و نقاب تم تولد مینیون

هدایای مهمان با تم تولد مینیون

هدایای کوچک مهمان­‌های تولد خود را در ساک­های زرد رنگی که به شکل مینیون آماده کرده‌­اید قرار دهید. برای تهیه‌­ی این ساک‌­ها احتیاج به مقوا و یا کاغذ رنگی زرد رنگ دارید، الگوی ساک را روی کاغذ کشیده و دور آن را ببرید و بچسبانید. حالا می­‌توانید هدایای خود را درون ساک مینیون دستسازتان قرار دهید.

هدیه مینیونی

ارسال نظر شما

login captcha

بچه ها به نظرتون تم تولد مینیون بهتره یا باب اسفنجی اگه بخوام تو این رنگ بندی تم برای پسرم انتخاب کنم؟

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16255 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11530 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2642 بازدید