2709
این آخر هفته تفریح در بوشهر، یزد، تهران و کیش

این آخر هفته تفریح در بوشهر، یزد، تهران و کیش

1397/07/11 بازدید889
همه چیز به خودتان بستگی دارد. اگر می‌خواهید تمام لحظه‌های زندگی را قدر بدانید باید پر از ایده و حال خوب باشید. تفریح و سرگرمی در کنار خاطره شدن، این نشاط و سرزندگی را به شما می‌دهد تا از فرصت‌ها بهترین استفاده را ببرید و برای تمام آخرهفته‌های عمرتان برنامه‌ریزی کنید. اگر می‌دانستید که همسر و فرزندان شما تا چه اندازه به تفریح و گردش‌های خانوادگی نیاز دارند حتماً کمی جدی‌تر پیشنهادهای آخر هفته این بخش را می‌خواندید. این بار هم با چند پیشنهاد درجه یک همراه دوستان و خانواده به دیدنی‌های شهرتان سری بزنید و انرژی بگیرید.

وارد دنیای سرگرمی و اسباب بازی‌ها شوید / تفریح در نمایشگاه کودک و نوجوان بوشهر 97

نمایشگاه بین المللی بوشهر واقع در کیلومتر 4 جاده بوشهر برازجان، جنب منطقه ویژه اقتصادی تا جمعه 13 مهر 97 میزبان بچه‌هاست؛ نمایشگاهی پر از محصولات و دستاوردهای مرتبط با حوزه کودک و نوجوان مثل اسباب‌بازی‌های فکری، سرگرمی‌های علمی و کمک آموزشی، انتشارات کودک و نوجوان، کتب کمک آموزشی، وسایل و تجهیزات مرتبط با مدرسه و لوازم‌التحریر، نرم‌افزارهای آموزشی، تفریحی، بازی‌های رایانه‌ای و ... به جز این همه دیدنی قرار است در این نمایشگاه که سراسر شور و نشاط کودکانه است به تماشای اجرای موسیقی‌های زنده و اجرای تئاترهای ویژه کودکان بنشینید و چند ساعت لذت ببرید. این رویداد را از دست ندهید و این آخر هفته را با کودکان همراه شوید.

قایق‌رانی روی موج‌های آرام / تفریح آخر هفته در بوستان المهدی تهران

اگر می‌خواهید یک روز تفریحی شاد را در کنار عزیزان خود تجربه کنید و از اوقات فراغت هر چند کوتاه خود لذت ببرید این آخر هفته برای تفریح به بوستان المهدی بروید. در اینجا همه امکانات تفریحی و رفاهی شامل دریاچه جهت قایقرانی، زمین اسکیت، زمین دارای اسباب بازی‌های ویژه کودکان، شهر کتاب و کلینیک گل و گیاه وجود دارد؛ اما پیشنهاد ویژه برای شما قایق سواری روی موج‌های آرام دریاچه بزرگ این بوستان است که در آن تعدادی از انواع قایق پدالی، کایاک و پارویی برای قایق‌رانی وجود دارد تا با سوار شدن و پارو زدن در هوای خنک پاییزی، این روزها در کنار هم خاطرات خوشی را ثبت کنید. بوستان المهدی در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی قرار دارد.

بوستان المهدی تهران

تماشای ردپای زندگی گذشتگان / موزه آب یزد

یزدی‌ها نعمت‌هایی در شهرشان دارند که در عین سادگی، باشکوه و زیباست. از بین تمام بناها و دیدنی‌های این شهر حیرت انگیز، تماشای موزه آب را از دست ندهید. اگر ساکن این شهر هستید یا در نزدیکی آن سکونت دارید، باید بدانید که اینجا یکی از بهترین موزه‌های آب دنیاست که در یکی از خانه‌های قدیمی و زیبای یزد برپا شده است. آخر هفته به اینجا بروید تا در پنج طبقه این موزه آثار متنوعی با موضوع آب و چگونگی استفاده از آن در گذشته را ببینید. بیش از 200 شی‌ء تاریخی از وسایل کندن قنات تا اسناد و مدارک قنات‎های اصلی یزد در این موزه نگهداری می‌شود و گوشه و کنار این موزه پر است از رمز و رازهایی که نه جایی دیده و نه خوانده‌اید. موزه آب یزد در خیابان امام، شمال میدان امیرچخماق، خیابان قیام واقع شده است و همه روزه تا ساعت 19 میزبان شما خواهد بود.

موزه آب یزد

روز جهانی و هفته ملی کودک در تهران 

اگر می‌خواهید هفته آینده بچه‌ها را خوشحال کنید یک پیشنهاد این است که از 14 تا 20 مهر به مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب سری بزنید چون به مناسب روز جهانی و هفته ملی کودک برنامه‌های مختلفی برای شادی و نشاط بیشتر کودکان و نوجوانان در این مجموعه وجود دارد. این برنامه‌ها از ساعت 9 صبح تا 7 شب در این مجموعه‌ها اجرا می‌شود و برای کودکان سنین مختلف جذاب و سرگرم‌کننده است.
 


تفریح بی نظیر و هیجان انگیز / پدل بورد در جزیره کیش

اگر برنامه‌ای برای سفر به جزیره کیش ترتیب داده‌اید یا از بومیان این منطقه زیبا هستید حتماً این تفریح را تجربه کنید. شنا روی آب با پدل بوردها که جنس آنها معمولاً از پی وی سی، فایبر گلاس، چوب و یا فایبرکربن است و حتی برای افراد مبتدی قابل استفاده است و درصد افتادن از آن روی آب با کمک آنها به حداقل می‌رسد. از این بوردها می‌توانید دو نفره هم استفاده کنید. بچه‌ها را هم همراه خود کنید و یکی از آنها را در جلوی تخته نگه دارید تا تعادل برقرار شود. به این شیوه هیجان کودک شما بعد از این تفریح آبی چند برابر خواهد شد. نکته دیگر اینکه استفاده از این ورزش آبی برای بانوان محدودیت ندارد. پس برای آخر هفته این تفریح بی نظیر و هیجان انگیز را از دست ندهید.

پدل بورد جزیره کیش

ارسال نظر شما

login captcha

موزه آب یزد بسیار دیدنی است 

پربازدیدترین ها