2109
از پسر چاوشی تا کمک کتایون ریاحی به زنان باردار

از پسر چاوشی تا کمک کتایون ریاحی به زنان باردار

1397/06/21 بازدید2809
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته بیشتر درباره دعوت به مهربانی و کار خیر است. ستاره‌ها و بازیگران از طرفدارانشان درخواست کرده‌اند که در ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) در کنار عزاداری‌هایشان به فکر بچه های محروم و زنان باردار بی بضاعت باشند.البته قربان صدقه رفتن بچه‌ها و تولد بازی و سالگرد ازدواج هم داریم. پس اگر می‌خواهید حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

کتایون ریاحی و کمک به زنان باردار

کتایون ریاحی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون و موسس خیریه کمک با انتشار ویدیویی از طرفدارانش خواسته در این روزهای عزاداری حواسشان به بچه‌ها و زنان باردار هم باشد. او در کپشن این ویدیو نوشته:« حضرت علی علیه السلام می‌فرماید؛ فرزند زمان خویشتن باش. پس عاشورای امسال فقط برای لب تشنه اباالفضل العباس (ع) و قافله اهل بیت (ع) نیست. برای تشنه لبان بلوچ و کرد و زاهدان و آبادان نیز هست. برای شکم‌های گرسنه کودکان و زنان باردار نیز هست. عاشورای امسال نو می‌کنیم رسم‌ها را. تازه می‌شویم و آزاده می‌شویم برای آن که نامش حسین (ع)است. برای آزادگی که خود حسین (ع)است.
زمان آنست که محرم امسال باشکوه تر برگذار شود به شکوه آقا امام حسین (ع) تا تبرکی حضرت به همه مردم ایران برسد. آزاده باشیم و به کمک بیاییم تا محرم امسال را حسینی‌تر از هر سال برگزار کنیم. هیئت خادمین کف‌العباس (ع)در نظر دارد محرم امسال، با تهیه غذای ساده‌تر، هزینه وعده‌های نذری را برای رفع نیازهای ایتام و نیازمندان، به بنیاد نیکوکاری کمک هدیه کند. کمک از شما نذرگزاران حسینی نیز می‌خواهد به این جریان زیبا بپیوندید. هرجا که هستید و با هر میزان نذر که دارید، این رسم زیبا را تازه کنید و بخشی از هزینه نذرهایتان را برای نیازمندان اطرافتان بگذارید. آنهایی که می‌شناسید یا نمی‌شناسید. دستگیر آنها شوید تا حسین (ع)دستگیرتان شود.» این ویدیو را اینجا ببینید.

 
 

کامبیز دیرباز و دخترش نیاز

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون حالا و بعد از به دنیا آمدن دخترش دیگر چیزی از خدا نمی‌خواهد. البته او یک آرزوی بزرگ هم دارد که در روز تولدش از خدا می‌خواهد. او با انتشار عکسی از روز تولدش نوشته:« خدایا، بعد از دنیا اومدن دخترم دیگه احساس میکردم هیییچ چیز ازت نمیخوام، ولی الان به بزرگیت قسمت میدم به خانواده‌ام و تک تک مردم سرزمینم روی خوش زندگی رو هدیه بده، ایران سربلند، ایرانی سرفراز.»

محسن چاووشی و زانکو نوازنده

پسر کو ندارد نشان از پدر همین جاست. همین جا توی دنیای واقعی محسن چاوشی و پسرش زانکو. محسن چاوشی که این روزها آلبوم پرسر و صدای ابراهیم را وارد بازار موسیقی کرده با ویدیویی از پسرش صفحه اینستاگرامش را به روز کرده. در این ویدیو زانکو پسر چاوشی به خوبی مهارتش را در نوازندگی نشان می‌دهد.  
 
 

نعیمه نظام دوست و کودک زیبا

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها فیلم پرفروش هزار پا را در اکران دارد و در محله گل و بلبل تلویزیون هم مادر عمو پورنگ است، با انتشار عکسی از یک کودک زیبا احساساتش را بروز داده است. او در کپشن این عکس نوشته:« پناه می برم به تو...به تو .از تمام جغرافیای دنیای بد اخم ها و فکر می کنم چه آرام است یادم با نامت . پناه می آورم به تو... بعد از هرباران، بعد از هر زخم، قبل از هراتفاق، بعد از هر حادثه و بگو جز تو چه کسی می‌تواند مرهم باشد بردلم. پناه می‌برم به نامت، به یادت و هرچه که مرا جداسازد از ناامیدی. مرا ببر به اتفاق‌های خوب، به ساعت‌های ناب آن روزها که دلشوره‌هایم بزرگتر از فاجعه نبود و مرا بیاور به اکنون، به باور آنکه خوب می‌شود لحظه ها و درست می‌شود اندام حقیقت. پناه می‌برم به تو تا آنچه که نباید بایدم شود و آنچه که باید نباید شود و... » او در پی نوشت این عکس نوشته:«اكران فيلم هزارپا در سينما اطلس مشهد.اسم اين فرشته زيبا كه تو بغل منه حسين آقای زيباست كه من مردم براش و دلم ميخواست با خودم بيارمش تهران»

برزو ارجمند و سالگرد ازدواج

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با عکسی از مراسم سالگرد ازدواجش به روز کرده است. او در کپشن این عکس خانوادگی نوشته:« مهربان همسرم، امروز دقيقا چهارده سال است كه در كنار هم ، سختي ها و شادي ها رو با هم قسمت كرديم. چه خوش اقبال مردي هستم كه چون تويي در كنارم است. سالگرد ازدواجمون مبارك.» البته برزو ارجمند روز ملی سینما را هم فراموش نکرده و با انتشار ویدیویی از فیلمبرداری کردن پسرش این روز را به همه تبریک گفته است. 
  

حسین سلیمانی و تیم منتخب جهان

حسین سلیمانی بازیگر و شاعر که دغدغه‌های اجتماعی زیادی هم دارد با انتشار عکسی از بچه‌های سیستان و بلوچستان نوشته است:« اینجا قلب جنوب ایران است. آب کم است ... اما کودکانش امید دارند به زندگی. آرزوهایشان کوچک است. زمین فوتبال، توپ، عروسک، دمپایی پابرهنه زمین گرم را قدم میزنند. تشنه، انتظار میکشند برای روزهای خوش. اینجا سیستان و بلوچستان است. کودکان، تی شرت های ورزشی بازیکنان محبوب جهان را به تن میکنند با لبانی تشنه.مسی، ایگواین، سوارزدر محرومیت، محبوب هستند ما، اینجا تیم منتخب جهانی داریم که آب ندارد.»

علیرضا نیکبخت و عروسکهای دایی

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس از خواهرزاده هایش خواسته از کودکی اشن لذت ببرند و خیلی زود بزرگ نشوند. او با انتشار عکسی از روز تولد خواهر زاده اش نوشته:« عروسك دايى تولدت مبارك باشه عشق من ولى سعى كن زود بزرگ نشى عشقم اين دنيا هيچ دلخوشى نداره تو دنياى كودكيت حال كن.»

احسان کرمی و بحران پوشک بچه

احسان کرمی بازیگر و مجری تلویزیون مطلب طنزی درباره گرانی پوشک نوشته. او با انتشار عکسی نوشته:« اين نقل، جانيار جان دايى احسانه. جانيار در اين عكس پوشك داشته و شايد هم همينطور كه داشته ميخنديده پوشكشو با خيال راحت سنگين و رنگين ميكرده، بارى...جانيار در آستانه دو سالگى اولين بحران جدى زندگيشو داره تجربه ميكنه بدون اونكه ازش سر در بياره. بحران پوشك. شايد در نگاه اول خنده دار به نظر بياد ولى جانيار و بچه هاى هم سن و سالش كه از سياست و سو مديريت و تحريم و دلار و... سر در نميارن متاسفانه نميتونن مسئولينو تو اين يه مورد همراهى كنن و كارشونو توى پوشك به روزهاى خوش آينده كه بالاخره لابد يه روزى مياد موكول كنن. اونا حداقل تا يك سال ديگه همچنان به اين كالاى مهم احتياج دارن. و ماجراشون تعطيل بردار نيست. خانواده اين بچه ها از كميابى پوشك بسيار عصبانى و كلافه هستند. سامان دادن وضع دلار و كسادى بازار و سكه و پرايد و.....پيشكش !پوشك بچه ها رو هم نميشه تامين كرد كه حداقل بچه ها خيالشون از بابت كار توى پوشكشون راحت باشه؟»

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8048 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5771 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15050 بازدید