2109
مقام ۱۰۹ ایران در نشاط و شادی!

مقام ۱۰۹ ایران در نشاط و شادی!

1397/06/19 بازدید169

نی نی سایت: سید حسن موسوی چلک رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران از رتبه ۱۰۹ ایران در حوزه نشاط و شادی اجتماعی در میان ۱۵۷ کشور جهان خبر داد.
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران در دومین همایش ملی پیشگیری از خودکشی گفت:« براساس آمار اعلام شده از سوی رئیس قوه قضاییه ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار پرونده قضایی در کشور ثبت شده است که الزاما همه آن‌ها مجرم نیستند، این در حالی است که در کشوری مانند هندوستان با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت تنها یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرونده قضایی وجود دارد که این مسئله نشان می‌دهد در حوزه قضایی، سیاست‌گذاری مناسبی نداشته‌ایم. پرونده‌های مربوط به خشونت جزو پرونده‌های با فراوانی بسیار بالا و مراجع قضایی هستند. همچنین میانگین زمان گفت‌وگو در خانواده‌ها فقط 15 دقیقه است.»
موسوی در ادامه گفت:« براساس گفته‌های معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم طی یک سال ۲۲ درصد خشونت و درگیری فیزیکی از دانشگاه‌ها گزارش شده است. همچنین ۲۷ درصد از دانشجویان کشور با مشکلات روان‌شناختی درگیر هستند و ۳۳ درصد از دانشجویان از زندگی خود ناراضی‌اند که این موارد منجر به بالا نبودن سرمایه اجتماعی و مسئولیت اجتماعی در کشور شده است.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
7777 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5593 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15026 بازدید