2109
این هفته تفریح در مهاباد، کیش، شیراز، تهران و...

این هفته تفریح در مهاباد، کیش، شیراز، تهران و...

1397/06/14 بازدید1375
حال و هوای روزهای منتهی به آخر هفته طور دیگری است. انگار همه ما برای تخلیه بار منفی تمام روزهای هفته به دنبال فرصت مناسب برای تفریح و فراغت می‌گردیم. این هفته هم برنامه ریزی کنید تا بهترین و تماشایی‌ترین مکان‌ها را برای بازی، سرگرمی، طبیعت گردی و تجربه کلی هیجان تازه انتخاب کنید. اگر در کرمانشاه، شیراز و حتی جنوب کشور یا هر کجای ایران هستید این پیشنهادها دیدنی‌های شهر شما هستند تا فقط تصمیم بگیرید و راهی شوید. حالا هوا کمی هم خنک‌تر شده، پس تا آنجا که می‌توانید از تابستان لذت ببرید.

تجربه یک طبیعت‌گردی بی نظیر/ تفریح در تنگِ دم‌اسب شیراز

در اینجا بیش از هر چیز طبیعتی بکر و زیبا در انتظار شماست تا یک روز رویایی را در طبیعت بگذرانید. تلفیقی از یک تفریح چند منظوره از کوهپیمایی و پیاده‌روی تا رودخانه نوردی و شنا. تنگ دم اسب در فاصله ۵۰ کیلومتری جنوب شیراز در روستای کوه مره سرخی قرار دارد و دستیابی به آن با توجه به رودخانه‌ای بودن و گذر از معبرهای آبی، به شدت جذاب و دیدنی است. البته مسیر رسیدن به اینجا از طریق آفرود و پیاده‌روی هم میسر است ولی اگر توانایی بدنی مناسبی برای کوهنوردی و پیاده راه ندارید کمپ بزنید و در کنار رودخانه و در زیر سایه درختان بنشینند و از صدای خروشان رودخانه ساعت‌ها لذت ببرید؛ اما اگر عاشق ماجراجویی در طبیعت و تماشای این تنگه بکر هستید تا رسیدن به آبشار دم اسب به مسیر خود ادامه دهید.

تنگه دم اسب در شیراز

تفریح از نوع فوتبال و دارت / فوت دارت شهر بادی تهران

یک سؤال؟ تا حالا فوت دارت را تجربه کرده‌اید؟ همان‌جایی است که حس مسی و کریس رونالدو بودن به شما دست می‌دهد و با هر بار بازی نشاط و انرژی‌تان چند برابر می‌شود. فوت دارت یک بازی جذاب و ترکیبی از فوتبال و دارت است که برای لذت بردن از آن و برنده شدن فقط کافی است شوت کنید و امتیاز بگیرید یعنی شما می‌توانید با شوت کردن توپ‌های چسبنده به یک صفحه دارت بزرگ با دوستانتان رقابت کنید و لذت ببرید. این آخر هفته دوستان و خانواده را بردارید و به یک چالش هیجان‌انگیز و دوست‌داشتنی دعوت کنید. فوت دارت در شهرک گلستان، میدان موج، بلوار موج، روبروی تالار مروارید، مجموعه تفریحی ورزشی دریاچه منتظر شماست.

فوت دارت تهران


آخر هفته تفریح کنید و مهمان گل‌ها باشید / نمایشگاه گل و گیاه و صنایع‌دستی کرمانشاه

همه چیز آماده است تا شما مهمان یک دنیا گل و گیاه شگفت انگیز شوید و یک روز آخر هفته را لابه لای عطر تازه گل‌ها در فضایی دلنشین سپری کنید. این روزها نمایشگاه گل و گیاه در کرمانشاه صدها بازدیدکننده دارد تا ضمن آشنایی و دسترسی شما به گونه‌های مختلف گیاهی، انواع گل‌های تزیینی و دارویی را با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب تهیه کنید. نکته جالب دیگر این اتفاق برگزاری همزمان نمایشگاه صنایع دستی همراه با گل و گیاه است. این یعنی یک تفریح فرهنگی همراه را خرید و لذت. این نمایشگاه که تا 16 شهریور از ساعت 16 تا 22 برپاست در نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در بلوار شهید بهشتی، پارک شاهد این آخر هفته منتظر شماست.

نمایشگاه گل و گیاه در کرمانشاه

به دل شگفتی زمین بزنید / تفریح در غار سهولان مهاباد

اگر اهل مهاباد و یا اهالی اطراف این شهر زیبا هستید پیشنهاد می‌کنیم یک روز در غار سهولان، این معجزه تماشایی طبیعت ماجراجویی کنید. این یک تفریح شگفت‌انگیز است چون هم قرار است یکی از بزرگ‌ترین غارهای آبی ایران را تماشا کنید و هم با گشت و گذار و قایق‌نوردی در آن تجربه‌ای جذاب و منحصر به فرد کسب کنید. غار سهولان در روستایی به همین نام در شهر مهاباد، 3 کیلومتری محور بوکان-مهاباد قرار دارد که بعد از گذر از مسیر پرپیچ و خم و پشت سر گذاشتن باغ‌ها و دشت‌های مختلف، به ورودی اصلی غار می‌رسید. در ورودی غار گروه موسیقی با نوای محلی‌شان در حال نواختن آهنگ‌های شاد کردی هستند. صدای ساز و آواز این گروه همان ابتدا شما را به وجد می‌آورد و در ادامه قایق‌های پارویی شما را به دل غار برده و هر لحظه به هیجان شما اضافه می‌شود. حتماً یک آخر هفته برای سر زدن به این غار همراه خانواده برنامه‌ریزی کنید.
  
تفریح در غار سهولان مهاباد
 

شب شور و شادی / کنسرت بهنام بانی در کیش

بهتر از این نمی‌شود که هفته را با یک کنسرت پرهیجان و شاد به پایان برسانید. اگر کیش هستید یا این آخر هفته قصد سفر به این جزیره دیدنی را دارید حتماً برای رفتن به کنسرت معطل نکنید. بهنام بانی این پنج‌شنبه 15 شهریور ماه در تالار شهر جزیره کیش به روی سن می‌رود تا محبوب‌ترین آهنگ‌های خود را برای شما زنده اجرا کند. این کنسرت تابستانی حتماً تعطیلات آخر هفته شما را خاطره انگیزتر خواهد کرد.

کنسرت بهنام بانی

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
9105 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6552 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15149 بازدید