2109
کاهش وزن آسان با حذف مواد منجمد

کاهش وزن آسان با حذف مواد منجمد

1397/06/18 بازدید3367
مثل خیلی از رژیم‌های لاغری مشهور دنیا، برنامه غذایی P.I.N.K. نیز فازهای مختلفی دارد؛ در فاز اول که 3 تا 14 روز طول می‌کشد باید مقدار کالری مصرفی‌تان را بر اساس نمونه برنامه غذایی مشخص این رژیم تا 1000 کالری در روز پایین بیاورید.
در فاز دوم، پروتئین، سبزیجات و میوه‌ها به رژیم غذایی اضافه می‌شود و شما باید براساس برنامه ورزشی مشخص این رژیم، فعالیت بدنی را شروع کنید. سپس وقتی به وزن هدفتان نزدیک شدید باید وارد فاز «کاهش 7 روزه» شوید و دریافت کربوهیدرات و چربی را کم کرده و سوپ سبزیجات بخورید تا این چند کیلوی باقی مانده نیز از بین برود.
در برنامه غذایی P.I.N.K.، وقتی به وزن هدفتان می‌رسید، فاز نگهداری شروع می‌شود که در این مرحله دریافت روزانه 1400 تا 1800 کالری نیاز است.

در رژیم غذایی P.I.N.K. چه غذاهایی مجاز و چه غذاهایی غیر مجاز است؟

سبزیجات و میوه‌های تازه، پروتئین‌های کم چرب مانند بوقلمون، جوجه، عدس، لوبیای قرمز و سفید و سیاه و ماهی سالمون و کربوهیدرات‌های پر فیبر هسته اصلی منوی غذایی روزانه شما را تشکیل می‌دهند.
در فاز اول رژیم P.I.N.K. تنها منبع کربوهیدرات دریافتی باید سبزیجات باشد.
مواد غذایی فرآوری شده و قندهای تصفیه شده جزو این برنامه غذایی نیستند. بنابراین باید در رژیم P.I.N.K. مصرف شیرینی و کیک و دسر و غذاهای آماده و بسته بندی شده را فراموش کنید.
همچنین شما می‌توانید با این رژیم کاهش وزن، در طول روز مقدار متعادلی کافئین از منابع مختلف دریافت کنید.

رژیم غذایی پینک

برای لاغر شدن با رژیم P.I.N.K. چقدر باید تلاش کنیم؟

خیلی زیاد! در مرحله اول میزان فعالیت بدنی روزانه بالا بوده و در عوض میزان دریافت کالری به شدت محدود می‌شود.

محدودیت های رژیم غذایی P.I.N.K. چیست؟

اگر عادت به خوردن انواع و اقسام غذاهای منجمد، مواد غذایی آماده و بسته بندی شده و فست فود دارید این رژیم به ویژه در روزهای اول برای شما یک چالش جدی خواهد بود.

در رژیم P.I.N.K ورزش هم لازم است؟

بله، ورزش شدید جزئی کلیدی در رژیم P.I.N.K. برای لاغری و کاهش وزن است. برنامه اختصاصی ورزشی این رژیم شامل انواع تمرین‌های قدرتی، کاردیو، انعطاف پذیری و... است که به مرور شدت آن بالا می‌رود و برای کسانی که در عرصه ورزش تازه کار هستند، مناسب نیست.

آیا هر کسی با هر سلیقه غذایی می تواند رژیم P.I.N.K. را رعایت کند؟

  • گیاهخواران و گیاهخواران مطلق: بسیاری از دستورهای غذایی این رژیم کاملا بدون گوشت و مناسب رژیم‌های گیاهخواری و وگان است و شما می‌توانید منوی غذایی روزانه را بر حسب سلیقه‌ای که دارید تغییر بدهید. در ضمن لبنیات سهم بزرگی در این رژیم ندارد و شما می‌توانید به راحتی از کنار آن بگذرید.
  • بدون گلوتن: افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری نباید از گلوتن استفاده کنند نیز می‌توانند با اعمال یک سری تغییرات در منوی غذایی رژیم P.I.N.K. را برای لاغر شدن و وزن کم کردن انتخاب کنند. البته سهم مشخصی از این برنامه غذایی را پودر پروتئین وی تشکیل می‌شود که موقع خرید آن باید به دقت روی بسته را کنترل کنید که آیا برچسب بدون گلوتن دارد یا نه.
 
رژیم غذایی پینک

با رژیم P.I.N.K لاغر می شویم؟

تاکنون هچ مطالعه اختصاصی در مورد رژیم غذایی P.I.N.K. و تاثیر آن بر کاهش وزن و کاهش چربی بدن انجام نشده است ولی شما با رعایت رژیم غذایی کم کالری و همچنین ورزش شدید، به طور قطع می توانید وزن کم کنید. به طور کلی این رژیم غذایی نه فقط حاوی مواد غذایی کم کالری است بلکه اغلب آنها ارزش غذایی زیادی دارند و همچنین رژیم P.I.N.K. شما را از خوردن مواد غذایی که می‌توانند چاق کننده باشند، منع می‌کند. اما با توجه به محدود شدن کالری دریافتی روزانه نگرانی‌هایی در مورد تاثیر این رژیم غذایی بر دریافت مواد مغذی و ریز مغذی‌های مورد نیاز روزانه وجود دارد. همچنین با توجه به تاکید بر ورزش شدید، بهتر است قبل از شروع برنامه با پزشک تان مشورت کنید.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5466 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
4014 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14800 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3839 بازدید