2109
مهران مدیری و جنجال کمبود شیرخشک!

مهران مدیری و جنجال کمبود شیرخشک!

1397/06/03 بازدید479

 

نی نی سایت: کنسرت مهران مدیری تمام شد اما سروصدایی که به راه انداخت هنوز تمام نشده است. مهران مدیری اعلام کرد همه عواید این کنسرتها به کودکان یک خیریه اختصاص پیدا می کند که به دلیل کمبود شیرخشک به آنها آب قند داده اند، اظهار نظری که با واکنش محمد نفریه مدیر کل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی مواجه شد. نفریه از مهران مدیری خواست که خیریه و مرکز مورد اشاره را به بهزیستی معرفی کند.

نفریه با تاکید بر اینکه مراکز نگهداری کودکان و شیرخوارگاه‌های کشور با مشکل کمبود شیرخشک مواجه نیستند به ایسنا گفت:« انتظار داریم قبل از مطرح شدن چنین موضوعاتی از سوی افراد شناخته شده، صحت و سقم آن از طریق مسئولان پیگیری شود. خبر مجعول کمبود شیرخشک در برخی شیرخوارگاه‌ها، سال‌هاست که در فضای مجازی دست به دست می‌شود و بارها از طریق رسانه‌ها کذب بودن آن اثبات شده است، وزارت بهداشت سهمیه شیرخشک شیرخوارگاه‌ها را هرساله در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌دهد و این سازمان نیز شیرخشک مورد نیاز مراکز را در اسرع وقت توزیع می‌کند. همچنین علاوه به شیرخوارگاه‌ها بخشی از این سهیمه در اختیار مراکز معلولین زیر یکسال قرار می‌گیرد.»

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی، از مهران مدیری خواست که خیریه مورد اشاره را معرفی کند و در عین حال از همه سلبریتی‌ها خواست که قبل از مطرح شدن چنین موضوعاتی، صحت چنین مسائلی از مسئولین سازمان بهزیستی پرسیده شود.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9544 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6935 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15196 بازدید