2709
لازمت می‌شه! جشنواره‌ی تابستانه‌ی 27 مرداد دیجی‌کالا

لازمت می‌شه! جشنواره‌ی تابستانه‌ی 27 مرداد دیجی‌کالا

1397/05/27 بازدید96

امروز،‌ 27 مرداد جشنواره تابستانه‌ی "لازمت میشه" دیجی‌کالا آغاز می‌شود. این جشنواره، یک جشنواره‌ی یک روزه با تخفیف‌ها و شرایط ویژه است که از ساعت 21 جمعه آغاز شده است و تا ساعت 24 امشب ادامه خواهد داشت.

خرید با 70 درصد تخفیف!

در این جشنواره دیجی‌کالا کالاهای متنوعی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. علاوه بر پیشنهادهای شگفت‌انگیز، انواع لوستر ولامپ های زیبا، لوازم کمپینگ، وسایل باغبانی، لوازم تزیینی و دکوری منزل و لوازم آرایشی از جمله گروه کالاهایی هستند که دیجی‌کالا در این جشنواره با تخفیف تا 70 درصد در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

ارسال رایگان سفارش‌های بالای 50 هزار تومان

در این جشنواره علاوه بر عرضه‌ی انواع کالا از گروه‌های مختلف با تخفیف‌های هیجان‌انگیز، هزینه حمل برای سفارش‌های بالای 50 هزار تومان در سراسر ایران رایگان است. همه مشتریان دیجی‌کالا می‌توانند خریدهای بالای 50 هزار تومان خود را بدون پرداخت هزینه حمل در هر کجای ایران دریافت کنند.

کالاهای شگفت‌انگیز، بیشتر از همیشه

دیجی‌کالا بیش از 130 کالا در این روز شگفت‌انگیز می‌کند. این پیشنهادها از ساعت 12 شب جمعه آغاز شده است. تا ساعت 9 صبح امروز 32 کالا شگفت‌انگیز شده است و از 9 صبح تا 12 امشب 100 کالای دیگر از گروه کالاهای مختلف در این وب‌سایت شگفت‌انگیز خواهند شد.

پیشنهاد ما این است که در این جشنواره، دیجی‌کالا را دنبال کنید و خریدی لذت‌بخش و به‌صرفه را تجربه کنید.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها