2109
هشدار رئیس انجمن دامپزشکان درباره لبنیات سنتی!

هشدار رئیس انجمن دامپزشکان درباره لبنیات سنتی!

1397/05/22 بازدید521

نی نی سایت: پیام محبی رئیس انجمن دامپزشکان معتقد است؛ اگرچه فروشندگان لبنیات سنتی ادعایی مبنی بر ارگانیک بودن آن دارند اما این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.
رئیس انجمن دامپزشکان ایران با انتقاد از رشد قارچ گونه مغازه‌های لبنیات سنتی در کشور به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:« با توجه به فقدان نظارت بر لبنیات سنتی با اطمینان می‌گویم که کیفیت و بهداشت غیر قابل تایید و بیماری‌های غیر قابل تشخیص در این لبنیات غیر بهداشتی وجود دارد. شیرهای دارای بار میکروبی بالا، آنتی بیوتیک، فلزات سنگین و سایر افزودنی‌ها توسط یک سری دلال جمع آوری شده و بدون هیچ نظارتی در مغازه‌های لبنیات سنتی به فروش می‌رسد و این درحالی است که فروشندگان لبنیات سنتی ادعایی مبنی بر ارگانیک بودن آن دارند که این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.»
محبی با اشاره به اینکه به کاربردن لبنیات سنتی فقط برای فریب مشتری است، گفت:« از رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی باید پرسید که مبنای سنتی بودن چیست؟ چرا که سنت از تاریخ می‌آید و در کجای تاریخ کلمه لبنیات سنتی استفاده شده است؟ به خانواده ها توصیه می‌شود که به هیچ عنوان از لبنیات غیر بهداشتی استفاده نکنند، هر چند که در این صنوف افرادی هستند که بیش از 100 سال است که نسل در نسل در این شغل فعالیت دارند و کار آنها بر اساس اصول است اما رشد قارچ گونه آن در هر کوچه و خیابانی نشان می‌دهد که سود هنگفتی در این کار است که افراد سوء استفاده‌گر را به سمت و سوی این شغل سوق می دهد.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9407 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
6788 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15183 بازدید