2109
تفریح این هفته در گیلان، تهران، مشهد و بیرجند

تفریح این هفته در گیلان، تهران، مشهد و بیرجند

1397/05/10 بازدید1583
روحیه و ذهن ما برای رویارویی با این چالش های زندگی به استراحت، هیجان و کمی خوشی نیاز دارد. پس آخر هفته‌ها را بیشتر دریابید و چند ساعتی فارغ از همه افکار منفی در لحظه زندگی کنید و کمی تفریح به روزهای خود تزریق کنید. همچنان با کلی پیشنهادهای متفاوت و هیجان انگیز در کنار شما هستیم تا علاوه بر تفریح در آخر هفته‌ها، در کنار عزیزترین‌های خود بی نهایت خاطره بسازید و لذت ببرید.

آخر هفته در دل طبیعت گیلان / آبشار دودوَزن در روستای خرُم کَش

اگر برای اتراق در نزدیکی این آبشار هیجان زده هستید باید به شما بگوییم که خیلی زود طبیعتی کم نظیر شما را در آغوش می‌گیرد. هر چه قدر که از شهر دور و دورتر می‌شویم، آرامش قابل لمس‌تر می‌شود. پس اگر طبیعت گرد آماتور یا حرفه‌ای هستید بار و بندیل ببندید و برای تفریح آخر هفته راهی این آبشار بی‌نظیر شوید. قدم زدن در محوطه آبشار و برپا کردن پیک نیک، روزی بسیار خاطره‌انگیز را برایتان رقم خواهد زد.البته اینجا بساط تفریحات دیگری هم گرم است. مثلاً می‌توانید در حوضچه‌ای که در پایین این آبشار ایجادشده تنی به آب بزنید و یا از پل چوبی کنار آبشار عبور کنید و با قدم زدن روی آن از تماشای آبشار از نمایی متفاوت لذت ببرید. ناگفته نماند که در همه مسیر منتهی به آبشار هم دست فروشان محلی، محصولات خود را به شما ارائه می‌دهند. پس برای رسیدن به آبشار به سمت شهرستان شفت و سپس روستای خرم کش بروید.

تفریح آخر هفته در محوطه برج میلاد / سيرک ايران پرتغال

آماده دیدن یک نمایش پرهیجان هستید؟ سیرک ایران پرتغال برای حدود 2 ساعت در برج میلاد تهران و در کنار چند صد تماشاگر دیگر شما را سر جایتان میخکوب می‌کند. نمایش هیجان انگیز موتور‌سواری، حرکات اکروباتیک، نمایش دلقک‌های شاد شبی به یادماندنی را برای شما خواهد ساخت. پس برنامه تفریح این آخر هفته خود را در کنار فوق ستاره‌های هنر سیرک تجربه کنید تا شاهد غوغای هنرمندانی از سرتاسر جهان باشید و معنای یک سیرک بین‌المللی واقعی را از نزدیک لمس کنید. در صورت تمایل برای آخر هفته بلیط تهیه کنید و سیرک ببینید. این سیرک در برج میلاد و در دو سانس 19:30 و 22:30 برگزار می‌شود.

تفریح آخر هفته در دنیای بازی‌ها / نمایشگاه کودک و نوجوان و وسایل کمک‌آموزشی بیرجند

این فرصت‌ها را دریابید چون بهترین موقعیت برای تجربه کردن است. بچه‌ها با قرار گرفتن در محیط‌هایی که مناسب سن آنها طراحی و برنامه‌ریزی شده باشد به خوبی به سمت استعدادهایشان قدم برمی‌دارند و رشد می‌کنند. نمایشگاه کودک و نوجوان که این روزها در بیرجند در حال برگزاری است با غرفه‌های متعدد تمام تفریحات و وسایل سرگرمی و کمک آموزشی مناسب فرزندان شما را معرفی و ارائه می‌کنند. پس برای اینکه او یک گردش آموزشی مناسب را در کنار شما تجربه کند، به نمایشگاه بروید و تفریح آخر هفته او را به موقعیتی آموزشی در کنار سرگرمی تبدیل کنید. این نمایشگاه در خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان غفاری، محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی بیرجند تا روز جمعه از ساعت 17 الی 22 برپاست.

آخر هفته‌ای مهیج پیش روی شماست / شهربازی اکسیر مشهد

بازی‌های مجازی یا همان VR این روزها بسیار پرطرفدار هستند؛ تفریحی هیجان انگیز برای آخر هفته‌های شما که در کنار هم همه لحظات باورنکردنی و غیرواقعی را تجربه کنید. اگر نمی‌دانید باید به شما بگوییم که واقعیت مجازی VR تکنولوژی‌ای است که از آن برای بازسازی محیط‌های تخیلی یا واقعی به صورت 360 درجه و سراسری استفاده می‌شود تا در دنیای مجازی غوطه ور شوید و تجربه‌ای هیجان انگیز از دیدن فیلم و یا بازی به دست آورید. پس برای اینکه شما را برای یک تفریح مهیج آماده کنیم می‌گوییم که شهربازی اکسیر مشهد در قاسم‌آباد، یک مجموعه بزرگ بازی، شامل بخش‌های متنوع مانند پکیج کودک،‌‌VR وکلبه وحشت برای سنین مختلف را در اختیار دارد. پس همین آخر هفته به دل بازی‌های مجازی بزنید.

تفریح آخر هفته با آب‌بازی/ تور رفتینگ و آب‌بازی بین قم و اراک

اگر کسی از نزدیکان و دوستانتان شما را به جشنواره شاد آب‌بازی و توری یک روزه دعوت کرد آن را رد نکنید چون این پیشنهاد ما هم هست. برای تفریح آخر هفته خود می‌توانید با ثبت نام در تورهای آب بازی با کلی تفریح و امکانات ویژه ثبت نام کنید و لذت ببرید. این تور بین قم و اراک و در سد سنگجان و در محل روستای تاریخی طینوج برگزار می‌شود و لحظات شاد و خاطره انگیزی را با تفریحاتی مانند با قایق‌سواری هیجانی با پارو زدن طول سد، تجربه زیپ لاین و بعد بازی تیراندازی با تفنگ آبی تدارک دیده است. پس این تورها را از دست ندهید و همراه خانواده تجربه‌ای عالی را پشت سر بگذارید.

تفریح قایق

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16298 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11554 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2226 بازدید