2109
رکابزنی مروجان اهدای خون از رشت تا تهران!

رکابزنی مروجان اهدای خون از رشت تا تهران!

1397/04/25 بازدید180

نی نی سایت: مروجان اهدای خون در قالب یک تیم دو نفره از رشت تا گیلان رکاب زدند تا در طی مسیر مردم را به اهدای خون تشویق کنند. هادی گرجی یکی از رکاب زنان این تیم دوچرخه سواری در باره این حرکت به ایرنا گفت: «با توجه به اینکه شعار امسال روز جهانی اهدای خون «مرا هزار امید است و هر هزار تویی» است در طی مسیر خود این پیام را به مردم رساندیم و با استقبال عمومی مواجه شدیم. هدف ما این بود مردم بدانند که بیماران نیازمند برای ادامه حیات خود چشم امید به اهداکنندگان خون دارند.»
سامان یوسفی یکی دیگر از مروجان اهدای خون این تیم دوچرخه سواری نیز گفت: «در حوزه ارتقای سطح سلامت جامعه، ورزشکاران و افراد مشهور می توانند بهترین مروجان اهدای خون باشند. در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، نخبگان جامعه، بازیگران سینما و تلویزیون و افراد شاخص اجتماعی و سیاسی نقش بسیار مهمی دارند. ترویجی که امثال ما برای ارتقای سطح سلامت جامعه با این نوع حرکات نمادین انجام می دهند، هیچ نوع عواید مالی و سیاسی ندارد و فقط یک نوع حرکت نوع دوستانه در راستای تشویق مردم به اهدای خون و خودمراقبتی است. »
تیم دوچرخه سواری گیلان با رکاب زدن در راستای ارتقای سلامت جامعه اقداماتی نظیر ترویج فرهنگ خون، اهدای عضو، 25 سال دوستی ایران و آذربایجان، جشنواره صلح و سلام مشهد و کاسپین دریای دوستی را در کارنامه خود دارد. این تیم با شعار اهدای خون 19 تیرماه سفر ترویجی خود را به سمت تهران آغاز کرد.
عکس از ایرنا

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16283 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11544 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

23 ساعت پیش
|
2029 بازدید