2109
سیسمونی بنفش؛ رنگ مشترک دختر و پسر

سیسمونی بنفش؛ رنگ مشترک دختر و پسر

1397/04/19 بازدید7954
اگر به زودی نوزادی به خانواده­ شما اضافه می­‌شود و به دنبال تهیه‌­ی لوازم سیسمونی اتاق نوزاد هستید، کمی دست نگه دارید. انتخاب رنگ و ترکیب رنگ سیسمونی نوزاد نقش موثری در طراوت و شادابی روحیه­ شما و نوازدتان دارد. رنگ بنفش از جمله رنگ­‌های زیبایی است که می­‌تواند برای نوزادان دختر و پسر مناسب باشد. برای آشنایی با رنگ بنفش، ترکیب رنگ­‌های آن و تزئینات مناسب برای سیسمونی نوزاد به رنگ بنفش، در ادامه همراه ما باشید.

ترکیب رنگ بنفش و صورتی در سیسمونی نوزاد

رنگ بنفش با رنگ­‌های متنوعی ترکیب می‌شود که یکی از جذاب­‌ترین و در عین حال معمول­‌ترین آن­ها رنگ صورتی است. ترکیب صورتی و بنفش حسی شبیه شاهزاده­ قصه‌­های پریان به دختربچه­‌ها می دهد و از بهترین ترکیب­‌ها برای سیسمونی نوزادان دختر است. از ترکیب بنفش و صورتی برای رنگ‌­آمیزی دیوارها، تزئین پرده­‌ها و قسمت­‌های دیگر سیسمونی استفاده کنید.

ترکیب رنگ صورتی و بنفش در سیسمونی نوزاد

ترکیب رنگ بنفش و طوسی در سیسمونی نوزاد

ترکیب رنگ بنفش با رنگ­ طوسی برای سیسمونی نوزادان پسر مناسب­‌تر است. این ترکیب رنگی کمی سرد، ولی درعین‌حال زیبا و باشکوه است. برای استفاده از این ترکیب رنگی ابتدا رنگ قالب سیسمونی نوزاد را انتخاب کرده و از رنگ دوم برای تزئین سیسمونی و به‌عنوان رنگ فرعی استفاده کنید.

ظوسی و بنفش برای سیسمونی اتاق نوزاد

تزئینات به رنگ بنفش برای سیسمونی نوزاد

تزئینات مختلفی برای ترکیب بارنگ بنفش وجود دارد. یکی از معمول‌­ترین تزئیناتی که می‌­توان بر روی پرده، دیوارها و لوازم خواب سیسمونی نوزاد استفاده کرد، گل­‌هایی به رنگ­‌های صورتی و سفید است. تزئینات دیگری هم برای استفاده در سیسمونی نوزاد می‌توان انتخاب کرد، مانند بته‌­جقه‌­های ریزودرشت و یا طرح­های فانتزی و شخصیت­های جذاب کارتونی؛ جغد، فیل و خرگوش هم ازجمله حیواناتی هستند که ترکیب آن­ها با رنگ بنفش، طرح فانتزی زیبایی را می‌­سازد. علاوه بر این می­‌توانید از پارچه‌­های رنگی و گل‌دار برای دوخت پارچه­‌های چهل­‌تکه برای تزئین لحاف یا پرده‌­های سیسمونی اتاق نوزادتان استفاده کنید.
 
تزیینات اتاق نوزاد با رنگ بنفش

تأثیر رنگ بنفش بر روحیه و شخصیت نوزاد

  • رنگ بنفش ترکیبی از رنگ‌­های آبی و قرمز است، رنگ­‌هایی که ازلحاظ فیزیکی و روانشناسی مخالف یکدیگر هستند. طیف رنگی بنفش یادآور ظرافت، شکوه و ثروت است، اما بعضی از انواع رنگی آن ممکن است ایجاد حواس‌پرتی و ناراحتی نیز بکند.
  • بنفش آن قسمتی از مغز را که به خلاقیت اختصاص دارد، تحریک می­‌کند و هم‌زمان اثر آرام بخشی نیز دارد. رنگ یاسی طیف روشن­تر بنفش است که در محدوده نور مرئی قرار دارد؛ این رنگ برای ایجاد دکوراسیون­‌های روشن­‌تر که خاصیت آرامش بخشی بیش­تری دارند بسیار مناسب است
  • بنفش رنگ پیچیده­‌ای است و طیف رنگی گسترده­ و متفاوتی دارد. دختربچه‌­ها رنگ­‌های صورتی و بنفش را خیلی دوست دارند و این رنگ‌­ها، رنگ­‌های بسیار مناسبی برای اتاق کودک و سیسمونی اتاق نوزادان دختر هستند. رنگ بنفش برای تقویت احساس خلاقیت و افزایش فعالیت ذهنی کودکان بسیار مناسب است و همچنین می‌­توانید از این رنگ برای تزئین اتاق کودکان بیش‌­فعال و پرتحرک استفاده کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها