2109
تفریح و بازی این هفته در تکاب، زنجان، تهران و...

تفریح و بازی این هفته در تکاب، زنجان، تهران و...

1397/04/13 بازدید1333
این روزها که زندگی روزهای پرحرارتی را هم به خاطر تابستان و هم شب‌های فوتبالی می‌گذراند، احتمال دارد کمتر برای بازی، گردش و تفریح بیرون از خانه برنامه‌ریزی کنید. به هر حال به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر به هر دلیلی دل‌ودماغ ندارید، باز هم به دل طبیعت بزنید، یک فیلم خوب و نشاط‌آور تماشا کنید و قدر باهم بودنتان را بیشتر از قبل بدانید. صبح زود روزهای تعطیل و عصرهای آخر هفته فرصت خوبی است تا از خنک‌تر بودن هوا برای پر کردن اوقات فراغت همراه با کودکان بهترین استفاده را ببرید.

بچه‌ها بشتابید / نمایشگاه بازی و اسباب‌بازی سالن حجاب تهران

یکی از جذاب‌ترین دغدغه‌های کودکان در روزهای تعطیل تابستان تجربه تفریح، بازی و سرگرمی‌های تازه است؛ حالا چه این بازی با اسباب‌بازی باشد و چه مشغول شدن با بازی‌های آموزشی که تنوع آن‌ها فراوان است و درهای تازه‌ای را بر روی دنیای بچه‌ها باز می‌کند؛ اما خبر خوب اینجاست که هشتمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی تا 15 تیرماه در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران، خیابان حجاب در حال برگزاری است؛ نمایشگاهی که مخاطب آن کودکان و والدینی هستند که به تأثیر بازی در رشد جسمی، ذهنی و شکوفایی استعداد بچه‌ها معتقد هستند و اهمیت ویژه‌ای به این جنبه مهم از زندگی کودکانه آن‌ها می‌دهند. در این نمایشگاه انواع اسباب بازی ‌های فکری، آموزشی، وسایل بازی مثل اسکوتر، اسکیت، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی، پازل، وسایل بازی رنگ‌شناسی، ماشین و کامیون و عروسک‌ها و... ارائه و در معرض دید شما قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه بازی و اسباب بازی خیابان حجاب

برای تفریح به دریاچه‌ای پر از گنج بروید / مجموعه باستانی تخت سلیمان تکاب

اگر می‌خواهید این آخر هفته یک روز متفاوت و خاطره‌انگیز را بگذرانید، دریاچه سحرآمیز و رمزآلود مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب را از دست ندهید و این مکان زیبا را برای تفریح انتخاب کنید. اینجا چشمه‌ای بکر و زیبا است که هزاران سال پیش شروع به جوشیدن کرده و به‌تدریج براثر لعاب حاصل از ترکیبات موجود در آب، لبه بیرونی چشمه رسوب بسته و بالاآمده است. البته این تمام دیدنی‌های این مجموعه نیست چون تخت سليمان محوطه‌ای باستاني شامل چند كاخ ساساني و آتشكده آذرگشنسب، زندان سليمان و تخت بلقيس در اطراف خود دارد؛ البته به‌علاوه هوای مطبوع و خنک این منطقه کوهستانی که در گرمای این روزها بسیار دل‌چسب خواهد بود. پس این مجموعه ویژه که سالها است به ثبت جهانی رسیده را از نزدیک ببینید، حیرت‌زده شوید و کودکان را با میراث فرهنگی ایران آشنا کنید.

مجموعه باستانی تکاب

آخر هفته کمدی لذت بخشی را تماشا کنید / فیلم سینمایی هزارپا

اگر مدت‌هاست برای تماشای یک فیلم کمدی پر از ستاره لحظه‌شماری می‌کردید پیشنهاد می‌کنیم این فیلم تازه ابوالحسن داوودی به اسم هزارپا را از دست ندهید چون حتماً همبازی شدن رضا عطاران در کنار جواد عزتی برای لذت بردن از یک فیلم خوب و شیرین بهانه خوبی خواهد بود. این فیلم 100 دقیقه‌ای این روزها در بیشتر سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال اکران است و بازیگران محبوبی مانند رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی، لاله اسكندرى و امیرمهدى ژوله در آن حضور دارند. این فیلم داستان دزدی را روایت می‌کند که اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوءاستفاده کند. این آخر با دوستان یا همراه خانواده به تماشای هزارپا بنشینید، کلی تفریح کنید و بخندند.

فیلم کمدی هزارپا، رضا عطاران

پنجره‌ای جدید از دنیای آینده / کلوپ واقعیت مجازی توچال

آماده یک روز متفاوت و پر از شادی و هیجان هستید؟ چون قرار است همین آخر هفته با تفریح و شادمان تمام انرژی ازدست‌رفته خود را بازیابید. مجموعه واقعیت مجازی توچال با مجموعه بازی‌ و فیلم‌های VR آماده است تا یک روز سراسر هیجان و شادی را برای شما و عزیزانتان مهیا کنند. دستگاه‌های مدرن و جدید مجموعه با بالاترین ضریب کارکرد مجازی یک خاطره دل‌انگیز و عجیب‌وغریب را در کنار دوستانتان فراهم خواهند کرد. پس برای اینکه این تجربه جدید را هم به خاطره‌های خود اضافه کنید دست‌به‌فرمان شوید و مجموعه تفریحی توچال. ابتدای جاده سلامتی بروید.

واقعیت مجازی توچال

غارنوردی کنید / تفریح در غار باستانی گلجیک زنجان

اگر اهل تجربه یک تفریح جالب و ماجراجویی هستید، در سفر به استان زنجان حتماً به دیدار غاری تاریک و شگفت‌انگیز بروید که به دوران پیش از تاریخ تعلق دارد. این غار عظیم به‌طور طبیعی از فرسایش سنگ‌های آهکی موجود در غار پدید آمده و با داشتن آب‌وهوای مناسب داخل آن، پناهگاه انسان­های دوران پیش از تاریخ بوده است. در داخل غار ابزار، تیغه‌های سنگی و استخوان حیوانات شکاری و دیدنی‌های زیادی دیده می‌شود که هرکدام برای حیرت کردن و لذت بردن، ساعت‌ها وقت می‌خواهد. از طرفی می‌توانید در روستای گلجیک با مناظر طبیعی بسیار زیبایی که دارد، سیاحت کنید. غار گلجیک در 35 کیلومتری جنوب غربی شهرستان زنجان در روستای گُلجیک در ارتفاعات مشرف‌به روستای حاج اَرش واقع‌شده است.

غار باستانی گلجیک زنجان

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16347 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11574 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3064 بازدید