2109
ارسین؛ خرید کفش و خرید کیف، مستقیم از تولیدی ها به صورت تک و عمده

ارسین؛ خرید کفش و خرید کیف، مستقیم از تولیدی ها به صورت تک و عمده

1397/04/02 بازدید441

همه می‌دانیم که پا قلب دوم ماست و نیاز به مراقبت ویژه دارد. پوشیدن کفش مناسب و استاندارد یکی از راه‌های مراقبت از این قلب دوم است. در دوران بارداری توجه به این استاندارد به چند دلیل مهم‌تر می‌شود که از جمله آنها می‌توان به افزایش وزن و تورم پا، درد در ناحیه کف و مچ پا اشاره کرد. پس اگر تا به حال فقط به فکر این بودید که کفش زیبایی داشته باشید، حالا باید دقت کنید کفشی بخرید که هیچ کدام از این مشکلات را نداشته باشید. در دوران بارداری و حتی بعد از آن، خرید کفش طبی باید در اولویت شما قرار داشته باشد.

در دوران بارداری پوشیدن کفش‌های کاملا تخت و پاشنه بلند ممنوع است. کفش‌های تخت که معمولا به کفش باله معروف هستند، کفی بسیار نازکی دارند. اگر چه این کفش‌ها شاید در حالت عادی اذیتتان نکنند، اما بدترین انتخاب در دوران بارداری هستند. بنابراین در این دوران از خرید این نوع کفش‌ها صرفنظر کنید. کفش‌هایی که پاشنه‌های آنها از حد استاندارد بلندتر است نیز فشار زیادی روی کمرتان اعمال می‌کند. این کفش‌ها می‌توانند دردهای ساده را به دردهای مزمن و حاد تبدیل کنند. بنابراین پوشیدن این نوع کفش‌ها نیز ممنوع است.

کیف و کفش ارسین

 

شما می‌توانید کفش مناسب خود را در فروشگاه اینترنتی کفش و کیف ارسین انتخاب کنید. در وبسایت این فروشگاه ویژگی‌ها و جنس‌ هر کفش مشخص است و شما می‌توانید انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید. وبسایت و فروشگاه ارسین عرضه کننده مستقیم کفش و کیف‌ های تولیدکنندگان است.کارشناسان ارسین ویژگی‌ها و استاندارهای هر کفش را با دقت بررسی می‌کنند و پس از تایید به همراه کارت ضمانت ارسین عرضه می‌کنند.


یادتان باشد که کفش تاثیر بسیار زیادی در استایل شما دارد و بهتر است آن را در کنار کیفی که با آن هماهنگی دارد استفاده کنید. بنابراین برای اینکه یک مادر شیک پوش باشید، در هنگام خرید کفش و کیف علاوه بر راحتی و استاندارد باید به ظاهر آن نیز توجه کنید. بهترین انتخاب در این باره مستلزم صرف زمان زیاد است اما با خرید اینترنتی کفش از وبسایت ارسین میتوانید در این زمان صرفه جویی کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها