2109
بیمه ماهان چیست؟

بیمه ماهان چیست؟

1397/03/02 بازدید546
بیمه ماهان فروشگاه آنلاین بیمه مسافرتی،بیمه آتش سوزی ،بیمه عمر،بیمه حوادث و خرید اینترنتی بهترین بیمه می باشد شما در این سایت می توانید ارزانترین قیمت بیمه شخص ثالث را مقایسه و استعلام کنید از مشاوره و تخفیف بیمه بدنه ، بیمه درمان تکمیلی و شرایط فروش اقساطی و تحویل بیمه نامه در منزل یا محل کار نیز استفاده کنید.شرکت هواپیمایی ماهان سرمایه گذار این فروشگاه است و تمامی کارکنان و خلبانان شرکت هواپیمایی ماهان نیز از خدمات این فروشگاه استفاده می کنند . تمامی بیمه نامه های این فروشگاه همراه با تخفیف و هدایای ویژه ارسال می گردد.

بیمه آتش سوزی خانه

شروع یک زندگی مشترک با خانه و کاشانه شروع می شود خانه ای که ما در آن زندگی مشترک را شروع  می کنیم ، همان خانه ای که لحظات خوب و شیرین زندگی متاهلی در آن اتفاق می افتد و هر روز پس از روزمرگی های زندگی پناهگاهی می شود برای با هم بودن و عاشقی کردن

خانه اما تنها برای با هم بودن نیست و این پناهگاه با به دنیا آمدن کودکان شکل تازه ای به خود می گیرد

خانه ی که کودک ما در آن به دنیا آمده و رشد کرده ، خانه ای که کودک ما از پنجره هایش برای آشنایی با دنیای بیرون و از اتاق هایش برای استراحت و بازی های کودکانه استفاده کرده است .

اگر بخواهیم برای دارایی های مادی خود ارزشی معنوی قائل شویم خانه به احتمال زیاد در صدر این رده بندی قرار می گیرد .

خانه ای که همسر و فرزندان ما در آن زندگی و رشد می کنند از اهمیت ویژه ای نسبت به دیگر دارایی های ما  مانند خودرو و یا حتی پول نقد  برخوردار است  .

فرض کنید مقدار زیادی پول نقد دارید مطمئنا روش هایی را برای حفاظت ، مراقبت و نگه داری از آن به کار می برید از سطحی ترین کار ها مانند پنهان کردن آن در بالش و گاوصندوق خانه  تا کارهایی همچون سپردن پولها به بانک همه بخشی از پروسه ایست به نام حفاظت از دارایی !

بیمه آتش سوزی

برای حفاظت از با ارزشترین دارایی خود آیا اقدامی کرده اید ؟

 اتفاقات ساده ای همچون مشکلات برقی ، فراموش کردن ظرف روی گاز  و حتی یک شمع کوچک می تواند گاهی حوادث بزرگی را رقم بزند که اصلی ترین دارایی ما را در کسری از ثانیه به کوهی از خاکستر تبدیل می‌کند.

به طور متوسط هر ساله 357000 مورد آتش سوزی گزارش می شود که با توجه به خسارات عظیم آتش سوزی جبران آن برای بسیاری از افراد آسیب دیده امکان پذیر نخواهد بود

آمادگی در مقابل حادثه یک شروع مناسب برای محافظت از با ارزشترین دارایی ما یا همان خانه است .

بیمه آتش سوزی از خانه و کاشانه شما در مقابل سه خطر اصلی آصا ( آتش سوزی صاعقه انفجار ) مراقبت می کند و خسارات آن را تحت پوشش قرار می دهد

البته این تمام مزایای بیمه آتش سوزی نیست .

بیمه آتش سوزی پوشش های بسیاری دارد از مهم ترین این پوشش ها می توان به پوشش زلزله اشاره کرد که در شهر های بزرگی همچون تهران این پوشش از حیاتی ترین خدمات  بیمه آتش سوز ی  است .

مسئولیت مالی برای همسایگان ، ترکیدگی لوله و سرقت  پوشش های دیگر بیمه آتش سوزی هستند .

اما همه ی این  پوشش ها و امکانات بیمه آتش سوزی با حق بیمه ای کمتر از 50 هزار تومان سالانه   ( در بیشتر موارد ) قابل خریداری بوده و شما می توانید این بیمه نامه را با دوهدیه ویژه همین الان از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان خریداری کنید (ویژه مراجعه از نی نی سایت )

و آن را درب منزل و یا محل کار خود دریافت نمایید .

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی | همین الان کلیک  کنید
 

بیمه مسافرتی

تصور کنید به سفری تفریحی همراه با خانواده خود رفته اید اما ناگهان دندانتان شروع به درد گرفتن می کند و درد آن ادامه سفر را برایتان غیرقابل تحمل می کند و یا حتی کودک شما دچار سرماخوردگی می شود  سریعا به بیمارستان یا درمانگاهی محلی مراجعه می کنید. اما با توجه به تبدیل ارز و پایین بودن ریال نسبت به ارز های رایج هزینه های بیمارستان به شدت بالا است و  شما قادر به درمان خود نیستید .

تمام اینها زمانی بدتر می شود که به دلیل درد زیاد بسیاری از تفریحات آنجا را از دست می دهید و به نوعی سفرشما به خاطره ای تلخ تبدیل می شود . و در صورتی که کودک شما بیمار باشد مطمونا حس مادری شما

این تجربه ی سفری بدون بیمه مسافرتی است و اگر شما بیمه مسافرتی خریداری کرده بودید داستان به گونه ای دیگر رقم خورده بود .

سریعا پس از درد دندان با اپراتور بین المللی فارسی زبان خود تماس می گرفتید و او به شما نزدیکترین بیمارستان یا درمانگاه را معرفی کرده و هماهنگی های لازم را برای درمان بدون هزینه ی شما انجام می داد.

تفاوت این دو تجربه ، داشتن و یا نداشتن بیمه مسافرتی است  و با توجه به قیمت ناچیز بیمه مسافرتی ( حدود 10 تا 50 هزارتومان ) پذیرفتن ریسک آن به هیچ وجه توصیه نمی شود .

پرداخت خسارات ناشی از تاخیر ، نیاز های درمانی در سفر و حتی گم شدن پاسپورت از دیگر خدمات بیمه مسافرتی است .

اگر قصد سفر دارید همین الان بیمه مسافرتی خود را از فروشگاه آنلاین بیمه ماهان خریداری کنید .

هدیه ویژه مراجعه از نی نی سایت

خرید آنلاین بیمه مسافرتی | همین الان کلیک کنید
 

زندگی بالا و پایین های بسیاری دارد و حتی محتاط ترین انسان ها و ایمن ترین مکان ها هیچوقت به طور کامل از خطر دور نیستند . همیشه می توان با دوراندیشی این خسارات را جبران پذیر کرد و شروع دوباره را ممکن ساخت و هیچوقت به جمله "اگر بیمه بودم"  نرسید .

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان؛ برای تمام اگرهای شما
 

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان با هدف توسعه فرهنگ بیمه و بازار اینترنتی آن توســط شرکــت دانش بنیان هیــراد تاسیس گردیده اســت و تمامی فرآیندهای آن، بر اساس قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. شرکت هواپیمایی ماهان از سرمایه گذاران اصلی این فروشگاه بوده و کلیه کارمندان و خلبانان هواپیمایی ماهان نیز از خدمات این فروشگاه استفاده می کنند.

برای خرید آنلاین بیمه به وبسایت فروشگاه آنلاین بیمه ماهان مراجعه کنید.

در  فروشگاه آنلاین بیمه ماهان قادر به خرید بیمه شخص ثالث و بدنه نیز به صورت قسطی می باشید.

کلیه بیمه نامه ها نیز در بیمه ماهان با هدایای ویژه تقدیم کاربران گرامی می گردد .

برای خرید بیمه شخص ثالث و بدنه قسطی با 80% تخفیف کلیک کنید .

یا با شماره 88699086 88685336 88699214 تماس بگیرید

 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16375 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11577 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3304 بازدید