2109
محمدرضا گلزار در لباس سربازی و عشق الناز شاکردوست!

محمدرضا گلزار در لباس سربازی و عشق الناز شاکردوست!

1397/03/02 بازدید7674
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته هم شادتان می‌کند، هم غمگین. هم دعوت به کار خیر است و هم پیوستن به کمپینی که به دنیا آمدن بچه‌های سالم و قوی کمک می‌کند. جشن تولد، گردش پدر و پسری، دعوت به کمپین مهر مام و... هرچه دلتان بخواهد در از اینستاگرام چه خبر این هفته داریم. پس اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

محسن یگانه و تولد پرستاره

محسن یگانه خواننده پاپ صفحه اینستاگرامش را با عکسهایی از روز تولدش و ستاره‌های سینما و ورزش به روز کرد. او البته یک ستاره پر نورتر هم داشت. دختر محسن یگانه مهمان ویژه مراسم جشن تولدی بود که دوستانش برایش گرفته بودند. محسن یگانه درباره این عکسها نوشته:« سلام ممنونم و خوشحالم، و خیلی خوشبختم که شما رو در کنار خودم دارم، که تولدام انقد باحال میشه و همه دارن با حال خوبی بهم تبریگ میگن..
نمیدونم این عدد روی کیک قراره چند بار دیگه عوض شه و به چه عددی ختم شه، اما امیدوارم تا اون زمان هم فرصت اینو داشته باشم تو خلوتتون باشم و بنده رو همچنان دوست داشته باشین.. عذر میخوام که پست تولدم یه کم دیر شد، تمام روزایی که میشد پست بذارم درگیر شلوغیای کنسرتا بودم و بعد هم منتظر رسیدن عکسا .. عکسام که رسید دیگه حالشو نداشتم.بازم ممنون.»

تولد محسن یگانه

رضا قوچان نژاد و گردش پدر و پسری

رضا قوچان نژاد ملی پوش فوتبال که تا چند هفته دیگر باید در رقابتهای جام جهانی شرکت کند، از گردش پدر و پسری عکس گذاشته تا قبل از یک سفر طولانی و جدایی موقت یک گردش جانانه هم با پسرش داشته باشد.او با گذاشتن عکسی از تماشای یک زرافه در باغ وحش نوشته:« یک زمان با کیفیت همراه با دوست داشتنی هایم.» رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال در رقابتهای جام جهانی روسیه است. تیم ملی فوتبال 25 خرداد ماه در اولین مسابقه اش به میدان می رود.

رضا قوچان نژاد و فرزندش

الناز شاکردوست و عشق بچه های چابهار

الناز شاکردوست یک سفر طولانی را شروع کرده. سفری به شهرهای جنوبی ایران. او حالا در چابهار است. شاکردوست صفحه اینستاگرامش را با عکسهایی از بچه های چابهار به روز کرده است. دختر بچه های زیبا با لباسهای محلی. شاکردوست این عکس را فقط با یک کلمه توصیف کرده و نوشته:« عشق»

الناز شاکردوست

سحر دولتشاهی و سربازهای ساخت ایران

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تئاتر صفحه اینستاگرامش را با یک عکس جالب به روز کرده است. او عکسی از خودش، امین حیایی و محمدرضا گلزار را در لباس سربازی به اشتراک گذاشته است. سحر دولتشاهی بازیگر موفق این روزهای سینمای ایران یکی از نقشهای اصلی سریال ساخت ایران 2 را به عهده دارد.

محمدرضا گلزار و سحر دولتشاهی در ساخت ایران 2

بهاره رهنما و کمپین ارمغان

بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که در اینستاگرام فعالیت فوق العاده‌ای دارد، صفحه‌اش را با یک پست مربوط به آزادی زنان زندانی به روز کرده است. او با انتشار چند عکس درباره این کمپین که مادران در بند و کودکان چشم انتظار مربوط می‌شود نوشته:« کنار سفره های افطارمان به یاد مادران دربند و کودکان چشم انتظار باشیم،سفره افطار خالی،سفره بی مادر است! به عنوان سفیر طرح ازاد سازی «سیصد و شصت »زن زندانی جرائم مالی همه شما ملت مهربان ایران خصوصا شما بانوان کار افرین را به کمپین ارمغان سوم دعوت میکنم. لطفا با نشر هرچه بیشتر این پیام و شماره حساب در همه گروه ها و صفحات مجازی خود با ما همراه باشید. تجربه نشان داده هر حرکتی از سوی زنان جامعه شروع شود بسیار پر شور تر و موفق تر به نتیجه میرسد. صدای زنان زندانی باشید .فقط کمک نقدی مهم نیست .کمترین کمکتان این است که رسانه این حرکت باشید.همه زنان ایرانی را سفرای این امر خیر و کنار خود و حوزه معاونت زنان میدانم. از امروز شروع میکنیم و میخواهیم تا عید فطر همه این مادران را به آغوش خانواده برگردانیم .» اگر می خواهید به این کمپین و البته آزادی مادران دربند کمک کنید به صفحه بهاره رهنما سر بزنید تا چند و چون ماجرا دستتان بیاید.

بهاره رهنما و آزادی زندانیان

مژده لواسانی و مهر مام

مژده لواسانی مجری تلویزیون در صفحه اینستاگرامش از کمپین مهرمام نوشته است. کمپینی که به مادران نیازمند ربط دارد و بچه‌هایی که باید سالم به دنیا بیایند. لواسانی با انتشار ویدیویی درباره این کمپین نوشته است:« به مادرانی فكر كنيم كه در شهرها و روستاهای دور و محروم،چشم انتظار به دنيا آمدن فرزندانشان هستند... اما حتی برای رفع نياز غذايی روزانه ی خودشان هم عاجزند...فقر؛گريبان فرزندان اين مادران را حتی پيش از تولد می گيرد...فرزندان يا ميميرند يا با بيماری ها و نارسايی های جدی به دنيا می آيند...كمترين كمك اينه كه با غذا رسانی به مادران باردارِ بی‌بضاعت؛ سلامت رو به بچه های فردا هدیه كنيم... لطفاً به صفحه ی كمپين #مهرمام# سر بزنيد و حتي با هزينه ی يك وعده ی غذايی با اين كمپين خداپسندانه همراه شويد.»
 

    
محمدرضا هدایتی و بچه های زابل

محمدرضا هدایتی بازیگر زابلی سینما و تلویزیون هیچ وقت همشهری‌هایش را فراموش نمی‌کند. هدایتی با انتشار ویدیویی درباره بیماری پوستی بچه‌های منطقه‌ای از زابل صحبت کرده و از خیریه‌ایی گفته که به این بچه ها کمک می‌کند. او چند عکس هم از این بچه ها منتشر کرده است و نوشته:« زابل را فراموش نكنيم.» اگر می‌خواهید به این خیریه کمک کنید و سهمی در درمان این بچه ها داشته باشید حتما یک سر به صفحه اینستاگرام محمد رضا هدایتی بزنید.

محمدرضا هدایتی


مهناز افشار و عموی مهربان بچه ها

چه خبری شیرین تر از تولد آقای مجری محبوب. چند روز پیش تولد ایرج طهماسب مجری محبوب بچه ها و البته بزرگترها بود. مهناز افشار در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از دخترش لیانا و ایرج طهماسب نوشته:« عمو ایرج مهربون بچه ها تولدتون مبارک.»
 
مهناز افشار و ایرج طهماسب

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16149 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11477 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2481 بازدید