2109
اپلیکیشن های ویژه خواب بهتر را امتحان کرده‌اید؟

اپلیکیشن های ویژه خواب بهتر را امتحان کرده‌اید؟

1397/02/30 بازدید682
یکی از مشکلاتی که بعضی از خانم‌ها با آن روبرو می‌شوند، بی‌ خوابی است. عوامل مختلفی در بی ‌خوابی دخالت دارند اما بسیاری از محققان بر این باورند که کمبود خواب شبانه فعالیت‌های روزانه را به‌شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد، بر کار آیی مغز و خلق‌وخو تأثیرگذار است و می‌تواند راندمان کاری افراد را کاهش دهد. برای رفع مشکلات مربوط به خواب و بی خوابی راه‌های مختلفی وجود دارد اما یک‌راه رایگان، ساده و کم دردسر این است که این اپلیکیشن ها را روی گوشی تلفن همراهتان نصب‌کرده و از امکاناتشان برای بهبود خواب شبانه بهره‌مند شوید. اگر شب‌ها خواب ناآرامی دارید و کمبود خواب یکی از مشکلات زندگی شماست، این اپلیکیشن ها را همین امروز امتحان کنید.

سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم:70.7 مگابایت
قیمت:رایگان

این اپلیکیشن بیش از 35 میلیون کاربر دارد و به شما کمک می‌کند با مشکل بی‌ خوابی خداحافظی کرده و شب‌ها خواب راحتی داشته باشید. اگر قبل از خواب ناآرام هستید و استرس دارید به کمک این اپلیکیشن آرامش شبانه بیشتری را تجربه می‌کنید. درواقع می‌توانید از منوی این اپلیکیشن نواهای آرامش بخشی از طبیعت را انتخاب کرده و به‌این‌ترتیب قبل از خواب ذهنتان را آرام سازید. علاوه بر این می‌توانید تعدادی از صداهای آرامش‌بخش را خودتان باهم ترکیب کنید.

اپلیکیشن Relax Melodies برای خواب بهتر


سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم:93.8 مگابایت
قیمت: رایگان

این اپلیکیشن الگوی خواب شمارا دنبال و آنالیز می­کند. کافی است زمان بیدار شدن از خوابتان را مشخص کنید تا این اپلیکیشن در زمانی که وارد سبک‌ترین مرحله خواب می‌شوید، شمارا سرحال، قبراق و آماده برای شروع کارهای روزانه از خواب بیدار کند.نکته جالب اپلیکیشن Sleep Cycle این است که به کمک میکروفون گوشی، حرکات شمارا در طول زمان خواب بررسی و آنالیز می‌کند. سپس بر اساس این اطلاعات می‌فهمد که در مرحله خواب سبک، خواب عمیق یا در حال دیدن رؤیا هستید و به‌این‌ترتیب زمان بهینه برای بیدار شدن شما از خواب را نشان می‌دهد. قابلیت جالب دیگر این اپلیکیشن این است که به کمک آن می‌فهمید در خواب خروپف می‌کنید یا بی‌سروصدا به خواب می‌روید.

اپلیکیشن Cycle Sleep برای ساعت خواب


اپلیکیشن Recolor رنگامیزی بزرگسالان

سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم: 82.6 مگابایت
قیمت: رایگان

این اپلیکیشن شبیه کتاب‌های رنگ‌آمیزی برای بزرگ‌سالان است و به کمک رنگ‌های مختلف شمارا به آرامش قبل از خواب می‌رساند. در این اپلیکیشن بیش از1000 تصویر شامل حیوانات، غذا، طرح‌های مختلف و... وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و به سلیقه خودتان رنگ کنید. زمانی که تصویر موردنظر را انتخاب می‌کنید اپلیکیشن پالت رنگ‌های پیشنهادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. هدف اصلی طراحان این اپلیکیشن این است که با این روش، استرس و اضطراب را از خودتان دور کنید و با آرامش بیشتری به خواب بروید.


اپلیکیشن Pillow برای ساعت خواب

سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم:148.2 مگابایت
قیمت: رایگان

یک اپلیکیشن پیشرفته برای آنالیز و بررسی الگوی خواب شماست که بر اساس تازه‌­ترین تحقیقات پژوهشگران ساخته‌شده است. این اپلیکیشن به کمک اصوات و همین‌طور حرکات ضمن خواب، الگوی خواب شمارا طراحی می‌کند و اطلاعاتی را درزمینهٔ خواب عمیق، زمان درست بیدار شدن از خواب و.. در اختیارتان قرار می‌دهد. ضمن اینکه این برنامه با برنامه سلامت گوشی‌های آیفون در ارتباط است و جهت تنظیم الگوی خواب شما از اطلاعات موجود در این اپلیکیشن مانند وزن، فشارخون، ضربان قلب، میزان کافئین خون و.. هم استفاده می‌کند.


سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم: 102.6 مگابایت
قیمت: رایگان

برای مبارزه با بی‌خوابی، کاهش استرس، کاهش وزن، بالا بردن انگیزه و آرامش بیشتر این اپلیکیشن را بر روی گوشی‌هایتان نصب کنید. Digipill با طراحی مناسبی که دارد ذهن شمارا فعال‌تر کرده، تفکراتتان را تغییر می‌دهد و به‌این‌ترتیب سبک زندگی شمارا ارتقا می‌بخشد. این اپلیکیشن را بر اساس نیازهای خودتان تنظیم کرده، دراز بکشید، چشم‌هایتان را ببندید و به کمک یک هدفون از این قرص آرامش‌بخش استفاده کنید. استفاده از هر قرص دیجیتالی 30 دقیقه طور می‌کشد تا ذهن شمارا به آرامش برساند.

اپلیکیشن Digipill مناسب بی خوابی و تنظیم ساعت خواب

 

سیستم‌عامل: اندروید،IOS
حجم:805.5
قیمت: رایگان

یک اپلیکیشن برای خواب بهتر شبانه است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به خواب بروید و صبح‌ها وقتی از خواب برمی‌خیزید، سرحال و قبراق باشید. ترکیبی از آهنگ‌های مختلف در این اپلیکیشن پیدا می‌شود و به شما یک چالش 7 روزه را پیشنهاد می‌کند تا برنامه خوابتان را تغییر دهید و آسایش بیشتری را تجربه کنید.

اپلیکیشن Pzizz برای خواب بهتر در شبانه روز

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16308 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11557 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2448 بازدید