2109
از پشت صحنه خندوانه تا شماره گرفتن از عمو پورنگ

از پشت صحنه خندوانه تا شماره گرفتن از عمو پورنگ

1397/02/26 بازدید4275
نی نی سایت: اینستاگرام چه خبر این هفته رنگارنگ و متنوع است. از تولد پسر احسان خواجه امیری گرفته تا شماره گرفتن یک دختربچه که دلش می‌خواهد به عموپورنگ زنگ بزند. تبریک تولد و تبریک قهرمانی و بهترین لحظه زندگی شبنم قلی خانی را هم داریم. پس اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید حتما این مطلب نی نی سایت را بخوانید.

شبنم قلی خانی، بهترین لحظه عالم

همه مادرها در بهترین لحظه زندگی مشترک هستند. همه مادرها بهترین لحظه زندگی‌اشان را زمانی می‌دانند که برای اولین بار فرزندشان را به آغوش کشیدند و با یک نگاه عاشق شدند. شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون هم با انتشار ویدیوی از زیباترین لحظه زندگی یک زن نوشته است. او با انتشار سکانسی از سریال آنام که همین چند روز پیش به پایان رسید نوشته است:« بی شك زيباترين لحظه در عالم همين لحظه است.»
 

 
آرش عدل پرور، تولد مسیح

آرش عدل پرور یا همان آرش ای پی خواننده پاپ که طرفداران زیادی هم دارد با انتشار عکسی از کودکی خودش و مسیح تولد برادرش را تبریک گفت. آرش در کپشن این عکس نوشته:« تولدت مبارک تاج سرم.» او از طرفدارانش خواسته حدس بزنند که کدام یکی از آنها مسیح است و کدام آرش.:« اگه گفتين كدوم منم كدوم مسيح؟»

لادن طباطبایی، کافه داونتیسم

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون همه خبرهای مربوط به اوتیسم را رصد می‌کند. او که مادر یک دختر اوتیسمی است در صفحه اینستاگرامش از افتتاح کافه‌ای نوشته که توسط بچه های اوتیسم و سندرم داون اداره می‌شود. او با انتشار ویدیویی از حضور نادر سلیمانی و گلاره عباسی در این کافه نوشته است:« دوستان بسیار عزیز و همراهم... کافه محبوب ما یک اصلاح نام انجام داده. نام دانتیسم گویا متعلق به خاندان دانتیسم هست که درخواست کردند نام کافه عوض بشه. دوستان هم نام رو به داونتیسم تغییر دادند که ترکیب نام داون و اوتیسم هست.دوستان هنرمندم گلاره عباسی و نادر سلیمانی مهمان کافه بودند. بخشی از گزارش شبکه پنج و روزنامه همشهری رو هم میبینید. صفحه شون رو هم تگ میکنم.. اصلاح اسم هم طبق درخواست خاندان دانتیسم هست. تشریف ببرید و جای من رو خالی کنید. خدا میدونه چقدر دلم میخواست بودم و این فضای عاشقانه رو از نزدیک میدیدم. عکسهاتون رو برام بفرستید که اگر مایل بودید به نام خودتون تو استوری قرار بدم..فقط بدونید همچین کافه ای هیچ جا پیدا نمیشه.»
 


 
سارا بهرامی، زن قهرمان

سارا بهرامی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با معرفی یک کتاب به روز کرده است. او درباره این کتاب نوشته:« زن قهرمان ،محيط امن خانه را ترك مي كند و به جستجوي خويشتن بر مي خيزد. از تپه ها بالا مي رود و از اعماق دره ها مي گذرد و وارد هزار توي پيچيده اي مي شود تا آنچه را در كانون وجود خود جستجو مي كند بيابد. او در طول راه با غول هايي روبرو مي شود كه او را فريب مي دهند و به بن بست مي كشانند،با ناملايماتي روبرو مي شوند كه هوش و اراده ي آنها را به چالش مي كشند و موانعي مي بيند كه بايد از آن ها حذر كند و آن ها را دور بريزد. اما صبر كنيد !دارم از داستان جلوتر مي روم. أصلا چرا زن در تاريكي شب در اين گذرگاه سرگردان است؟» اگر دلتان می خواهد این کتاب را بخوانید یک سر به صفحه رسمی سارا بهرامی بزنید تا خم و چم ماجرا دستتان بیاید.


 احسان خواجه امیری، تولد ارشان

احسان خواجه امیری برای تولد پسرش ارشان یک کلیپ مخصوص و سفارشی درست کرده است. او با انتشار ویدیویی از ارشان نوشته:« عشق بابا تولدت مبارک.» ارشان همیشه یک پای ثابت ویدیوهای پدر خواننده‌اش است. اگر یادتان باشد ارشان در موزیک ویدیوی سی سالگی پدرش هم نقش اول را بازی کرده بود.

 


 
 هوتن شکیبا ، دختر فیلمبردار

هوتن شکیبا بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون که با سریال لیسانسه ها محبوبیت زیادی به دست آورد یک ویدیوی بامزه در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. داستان درباره یک دختر بچه است که می‌خواهد از یک گروه موسیقی فیلم بگیرد اما دوربین را برعکس گرفته و از خودش فیلم می‌گیرد. شکیبا در کپشن این ویدیو نوشته:« مثلا داره از گروه موسيقى فيلم ميگيره! خيلى هم با دقت و جديت. ولى دوربين رو به خودشه.ميشه قورتش داد نه؟» این ویدیو را در اینجا ببینید.
 


 
صابر ابر، صورتهای غمگین

صابر ابر از آن دسته از هنرمندانی است که قلبش برای مردم و جامعه می‌تپد. بیشتر پستهای اینستاگرامش یا به بچه ها مربوط است یا به بزرگترها . او این بار با انتشار عکسی از یک مجسمه نوشته است:« داشتم فکر می‌کردم این صورت‌های غمگین در شهر با چه دارویی به سلامت قبل بر می‌گردند، بعد فکر می‌کنم بچه‌های شهر که گناهی ندارند، آنها چرا نباید فرصت خوشبختی داشته باشند .می‌دانید حقیقت یک چیز است، هر کسی سهم خودش را دارد! هر کسی هر جای جهان!تاریخ او را ثبت می‌کند و تحویل بعدی‌ها می‌دهد، من نگران خودمان هستم، یعنی هر یک‌ نفرمان! من به اندازه خودم مفید باشم کافی‌ست. باور کنیم که در شکلِ زندگی هم تاثیر داریم. در خنده‌های صبح، گریه‌های شب، بغض‌های هم، قهقهه‌ها، رفتن‌ها، دیدن‌ها، ماندن‌ها.شاید ما باید همان رویشی باشیم که از کنار بدبختی سبز می‌شود تا حالِ باغچه را عوض کند.»


کامبیز دیرباز، مهربان باشیم

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از مهربانی و مهربانی کردن نوشته است. مهربانی که بعضی ها آن را فراموش کرده اند. دیرباز با انتشار عکسی از یک رویداد مهربانی نوشته است:« مهربان باشیم، حتی اگر زمانه با ما نامهربان است.»
 


 رامبد جوان ، تبریک به زنان فوتسالیست

رامبد جوان با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش با یک تیر دو نشان زده است . او در این ویدیو هم از تاریخ دقیق پخش خندوانه گفته و حال و هوای پشت صحنه این نمایش را به تصویر کشیده و هم به زنان فوتسالیست که مقام قهرمانی آسیا را به دست آورده‌اند تبریک گفته. او در کپشن این ویدیو نوشته:« خيلى دمتون گرم كه دل همه رو شاد كرديد.» سری جدید خندوانه امشب از شبکه نسیم پخش می شود.
 

 
زیبا بروفه، جان و جهان مادر

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر تولد فرزندش به روز کرده است. او با انتشار عکسی از دستهای فرزندش نوشته است:« جان و جهان من تویی.» زیبا بروفه همسر پیام صابری گریمور سینما و تلویزیون است. او در 42 سالگی مادر شده است.

 
داریوش فرضیایی، شماره تلفن

داریوش فرضیایی عموپورنگ محبوب بچه ها صفحه اینستاگرامش را با یک ویدیوی با مزه به روز کرده است. یک دختر بچه وقتی عمو پورنگ را می‌بیند از او شماره تلفن می‌خواهد. فرضیایی درباره این ویدیو نوشته است:« اي قربونش برم. نگاه كن چه بامزه ازم شماره ميخواد.»
 

   
سروش صحت، چراغهای رابطه

سروش صحت نویسنده، بازیگر و کارگردان صفحه اینستاگرامش را با عکس یک ابزار ارتباطی به روز کرده که سالهاست دیگر خریداری ندارد. او با انتشار عکسی از یک تلفن عمومی کارتی نوشته است:« چراغهای رابطه تاریکنند یا روشنند؟»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16201 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11495 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2544 بازدید