2109
این هفته در کاشان، تبریز، ساری و قشم

این هفته در کاشان، تبریز، ساری و قشم

1397/02/26 بازدید980
تا شروع فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها چیزی نمانده است؛ پس‌ازاین فرصت کم بهترین استفاده را ببرید و برنامه‌ای هیجان‌انگیز تفریحی را برای خودتان و خانواده دست‌وپا کنید. این‌همه شهر و امکانات رنگارنگ با طبیعتی بکر و بی‌نظیر برای ساختن لحظاتی خوش و شیرین در کنار بهترین دوستان و عزیزانتان منتظر شما است. پس نگاهی به پیشنهادهای هفتگی ما بیندازید و برای یک گردش و گشت‌وگذار هیجان‌انگیز آماده شوید.

یک دل سیر بخندید و لذت ببرید / فیلم سینمایی خجالت نکش

از بین فیلم‌هایی که این روزها در حال اکران است تازه‌ترین ساخته رضا مقصودی را از دست ندهید. این فیلم داستان زندگی زن و شوهری را روایت می‌کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میان‌سالی بچه‌دار می‌شوند. این اتفاق آن‌هم در روستایی کوچک که هیچ‌چیز از دید اهالی پنهان نمی‌ماند، زن و شوهر را دچار اتفاقاتی خنده­دار و بامزه می‌کند. احمد مهرانفر، سام درخشانی، شبنم مقدمی، الناز حبیبی از بازیگران خجالت نکش هستند که برای تماشای اتفاق‌های شیرین کاراکترهای فیلم توصیه می‌کنیم تماشای آن را از دست ندهید. این فیلم در بیشتر سینماهای تهران و شهرستان‌ها روی پرده سینماها قرار دارد.
 


از زیبایی خلیج‌فارس لذت ببرید / جت اسکی سواری در قشم

اگر اهل تفریحات هیجان‌انگیز هستید و دلتان یک روز سراسر شادی و سرعت می‌خواهد کمی روی این پیشنهاد شگفت‌انگیز که مخصوص اهالی خونگرم جنوب است بیشتر فکر کنید. با رفتن به سواحل زیبای خلیج‌فارس می‌توانید خاطره‌ای دل‌انگیز را برای خودتان و دوستانتان رقم بزنید. پس فرصت را از دست ندهید و در ساحل ناز، مدرسه هوایی و دریایی آسمان قشم، تکرار نشدنی‌ترین تفریح‌ها را تجربه کنید.

محو معماری و زیبایی شوید / خانه منوچهری کاشان

شمارا به یکی از گنجینه‌های بی‌نظیر معماری سنتی ایران با 400 سال قدمت در بافت تاریخی شهر کاشان دعوت می‌کنیم. اینجا جایی نیست جز خانه‌ منوچهری کاشان که در محله پشت عمارت کاشان و در نزدیکی بازار قدیمی و در حد واسط محله سرپله و سرسنگ قرار دارد. این مجموعه‌ای زیبا و دیدنی با داشتن کارگاه مخمل زری‌بافی، فروشگاه، سینما و رستوران غذاهای بومی برای گذراندن یک روز رؤیایی بی‌نظیر است. اتاق‌های این خانه با ویژگی‌های تزئینی خاص طراحی‌شده‌اند؛ به‌طوری‌که در سه وجه حیاط اتاق‌های آن مشرف‌به حوض آب و باغچه‌های زیبا هستند. شما ‌می‌توانید با رفتن به این خانه سنتی و رؤیایی یک روز را فارغ از هیاهوی دنیای امروز، در تاریخ زندگی کنید و از آرامش و این‌همه زیبایی لذت ببرید.

وقت شادی‌های کودکانه است / فان تایم مجتمع لاله پارک تبریز

بچه‌ها عاشق بازی‌های هیجان‌انگیز در فضاهای کودکانه و خلاق هستند. اگر مدت‌ها است به چنین جایی سر نزده‌اید، حتماً این آخر هفته با بچه‌ها سری به فان تایم بزنیم. این روزها شهربازی مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک تبریز مملو از خانواده‌هایی است که در کنار خرید و تفریح به شادی کودکانشان هم اهمیت زیادی می‌دهند. شهربازی سرپوشیده این مجموعه با معماری بی‌نظیر و متنوع‌ترین وسایل بازی خاطره‌ای تکرار نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.اینجا با طراحی ویژه‌ای که دارد حس بودن در جنگلی پر از حیوانات بامزه و سرسبز را به شما القا می‌کند. تبریز، بزرگراه پاسداران نزدیک پارک باغمیشه آدرس سرراست این خانه بازی دوست‌داشتنی است.

به دیدن زیباترین و دومین چشمه آب‌شور جهان بروید / باداب سورت

چادر و همه تجهیزات لازم را برای یک کمپ یک‌روزه آماده کنید چون قرار است به یکی از بهترین نقاط ایران بروید. باداب سورت چشمه بی‌نظیر در ایران و کم‌نظیر در جهان است که در روستای ارست بخش چهاردانگه‌ی شهرستان ساری قرار دارد. این چشمه بعد از کوه دماوند به‌عنوان دومین میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت‌شده است. پس این‌همه امتیاز، بهانه خوبی برای رفتن به یک تور هیجان‌انگیز خواهد بود. اطراف چشمه هم پوشیده از درختچه‌های زرشک وحشی و ارتفاعات بالاتر پوشیده از جنگل‌های سوزنی‌برگ است که البته هر چه از زیبایی آن‌ها بگوییم کم است. پس برنامه‌ریزی کنید و همراه یک جمع خانوادگی شاد و یا دوستانه در این فصل با ثبت‌نام در یکی از تورهای باداب سورت حتماً سری به این چشم‌انداز بزنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16094 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11442 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2388 بازدید