2109
ملی شدن انجمن دو‌قلوها و چند‌قلوهای ایران!

ملی شدن انجمن دو‌قلوها و چند‌قلوهای ایران!

1397/02/24 بازدید3249

نی نی سایت به نقل از باشگاه خبرنگاران: «انجمن دوقلو‌ها و چند قلو‌های پارسی ملی شده است و این انجمن می تواند در سراسر کشور به این افراد خدمت رسانی کند.» اسماعیل بایر‌امی عضو هیئت مدیره انجمن دو‌قلو‌ها و چند‌قلو‌های پارسی با بیان این خبر درباره قدمت انجمن دو‌قلو‌ها و چند قلو‌های پارسی گفت:« حدود ۱۰ سال از تاسیس این انجمن می‌گذرد؛ اصلی‌ترین کار انجمن، دادن خدمات و تسهیلات به خانواده‌های دو‌قلو‌ها و چند‌قلو‌ها است.» بایرامی درباره خدماتی که انجمن دو‌قلو‌ها و چندقلو‌های پارسی به خانواده‌های این فرزندان می‌دهد، گفت: «ما با فروشگاه‌ها و اماکن مختلف قرارداد می‌بندیم تا خانواده‌های این فرزندان از تخفیف برخوردار شوند. انجمن دوقلو‌ها و چند قلو‌های پارسی به جز شهر تهران در شهر‌های دیگری مانند اصفهان، کرمان، مشهد و شیراز هم شعبه دارد؛ برخی از خانواده‌های دوقلو‌ها و چند قلو‌ها هم تحت پوشش کمیته امداد هستند؛ ما این خانواده‌ها را شناسایی و از طریق انجمن به آنها کمک می‌کنیم».

۱۲ هزار دوقلو و چندقلو عضو هستند

بایرامی با بیان اینکه حدود ۱۲ هزار دوقلو و چند قلو در انجمن دوقلو‌ها و چندقلو‌های پارسی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت:« حدود ۳۶ هزار دوقلو و چندقلو هم در بانک اطلاعاتی انجمن هستند که البته جمعیت دوقلو‌ها و چنقلو‌ها از این تعداد بیشتر است؛ دوقلو‌ها و چند قلو‌هایی که عضو رسمی انجمن هستند سالیانه ۳۰ هزار تومان (ماهی ۲۵۰۰ تومان) به انجمن پرداخت می‌کنند. خوشبختانه امسال انجمن دو‌قلو‌ها و چند قلو‌های پارسی ملی شده است و ما می‌توانیم در سراسر کشور به این افراد خدمت رسانی کنیم.»


هشتمین جشن ملی دوقلوها و چندقلوها برگزار شد

۲۲ اردیبهشت روز دوقلوها و چندقلوها نام گرفته شده است.به همین مناسبت هشتمین جشن ملی روز دوقلوها و چند قلوها عصر جمعه گذشته به صورت همزمان در تهران و اصفهان برگزار شد. این جشن ملی باحضور هنرمندان و اعضای دوقلو و چندقلوی انجمن برگزار شد. مهمانان این جشن از دوقلوها، چندقلوهای همسان و ناهمسان در همه رده های سنی به همراه خانواده هایشان حضور داشتند. در این جشن مسابقه همسان ترین و ناهمسان ترین دوقلو و چندقلوی سال هم برگزار شد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
15129 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10754 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2148 بازدید