2709
این هفته در بروجرد، اراک، تهران و بوشهر

این هفته در بروجرد، اراک، تهران و بوشهر

1397/02/19 بازدید1306
آرامش اتفاقی نیست؛ بلکه محصول انتخاب‌های ماست. پس روزهایی که برای فراغت از دغدغه‌ها پیش می‌آید را دست‌کم نگیرید و برای باهم بودن و تفریح و جمع‌کردن کلی انگیزه و نشاط برنامه بچینید. پیشنهادهای این آخر هفته بهانه خوبی برای لذت بردن از روزهای بهاری است. پس به پنجشنبه و جمعه‌های تکراری نه بگویید و خودتان به دل گردش بزنید. این آخر هفته ‌هم رویدادهای خوبی در سراسر شهر منتظر میزبانی از شما هستند.
شقایق جعفری

مهمان گل‌ها باشید / نمایشگاه گل و گیاه تهران

کاروانی از گل‌های زیبا هرسال اردیبهشت‌ماه تهران را زیباتر می‌کند. کاروانی باشکوه که از همه شما دعوت می‌کند تا به نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه بروید و روحتان را زنده کنید. این نمایشگاه که هرساله باهدف ترویج فرهنگ نگهداری و پرورش فضای سبز و آشنایی همه مردم با گونه‌های مختلف گیاهان از گیاهان آپارتمانی و فضای باز تا انواع گلدان و گل‌های شاخه بریده در تهران برگزار می‌شود امسال هم تا 21 اردیبهشت‌ماه هرروز از ساعت 10 تا 21 در مجتمع نمایشگاهی پارک گفتگو میزبان شماست. البته قرار است در روز آخر این نمایشگاه همه اقلام موجود در غرفه‌ها باقیمت مناسب به فروش برسند.

عکاس: علیرضا خیرخواه


فرمول یک در مقیاس کوچک را تجربه کنید/ پیست کارتینگ و شهربازی طوفان اراک

اگر می‌خواهید رقابتی پرهیجان را با دوستان و آشنایان خود دریکی از حرفه‌ای‌ترین و بزرگ‌ترین پیست‌های خاورمیانه تجربه کنید کارتینگ طوفان را از دست ندهید؛ چون می‌توانید همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ با ماشین‌های اجاره‌ای یا ماشین‌های شخصی به تمرین و تفریح بپردازید و سرعت را بدون مخاطره و با لذت و هیجانی وصف‌ناشدنی تجربه کنید. پس با ماشین‌های باکیفیت و باقابلیت هدایت بالا در مکانی ایمن مثل برق و باد رانندگی کنید و یک آخر هفته به‌یادماندنی را برای خودتان بسازید. این پیست در اراک، جاده خمین سه‌راهی انجیرک واقع‌شده است.

 

مهمانی برای چندقلوها / هشتمین جشن ملی روز دوقلوها و چندقلوها در تهران

یک رویداد جالب و دوست‌داشتنی درراه است. این رویداد هشتمین جشن ملی روز دوقلوها و چندقلوهاست که قرار است عصر جمعه 21 اردیبهشت‌ماه در حوزه هنری تهران، سالن اندیشه برپا شود. جشنی با حضور هنرمندانی ازجمله شومن‌های معروف، اجراهای کودکانه، نمایش و کنسرت که مهمان‌های آن دوقلوها، چند قلوه‌ای همسان و ناهمسان، در هر رده سنی به همراه خانواده محترمشان از سراسر ایران‌زمین خواهند بود. به‌علاوه در این جشن برگزاری مسابقه همسان‌ترین و ناهمسان‌ترین دو و چندقلوی سال با جوایزی از طرف حامی جشن برنامه‌ریزی‌شده است. پس بشتابید و بعد از ثبت‌نام در سایت انجمن دوقلو و چند قلوهای پارسی، از بودن در این جشن ملی باشکوه لذت ببرید.
 

از دست‌پخت و دستبافت شهرتان لذت ببرید / نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی بوشهر

اگر عاشق ایران و ایرانی باشید می‌دانید که چرخ زدن لابه‌لای صنایع‌دستی و خوشمزه‌ترین سوغات‌های شهرهای ما چه لذتی دارد. پس فرصت را از دست ندهید و همین آخر هفته حتماً سری به نمایشگاهی بزنید که این روزها در بوشهر در حال برگزاری است. این نمایشگاه پر از رنگ‌های دوست‌داشتنی و عطر خوردنی‌های محلی خوشمزه است. نمایشگاه سوغات و صنایع‌دستی بوشهر تا 21 اردیبهشت‌ماه همه‌روزه از ساعت 18 الی 23 میزبان شماست تا هم بگردید و هم خرید کنید. پس همراه خانواده به کیلومتر 4 جاده بوشهر برازجان، جنب منطقه ویژه اقتصادی بروید و از نمایشگاه دیدن کنید.

رویایی دوچرخه‌سواری کنید /پیست دوچرخه‌سواری بوستان فدک لرستان

برای آخر هفته این شهربازی و پیست دوچرخه‌سواری پیشنهاد ما به شماست چون قرار است جور دیگری از ورزش و تفریح را در بوستان فدک بروجرد تجربه کنید؛ بوستانی مشرف‌به تپه‌ی زیبای چغا که بزرگ‌ترین پارک شهری در بروجرد هم هست. البته می‌توانید قایق‌سواری را هم به تفریحات آخر هفته خود در دریاچه بزرگی که داخل پارک وجود دارد هم اضافه کنید. دوست داران پرندگان هم می‌توانند از باغ پرندگان دیدن کنند و با انواع و اقسام پرندگان آشنا شوند. بااین‌همه امکانات در کنار گذراندن اوقات فراغت و لذت بردن از منظره‌های زیبا و هوایی مطبوع حتماً خاطره خوشی را در کنار دوستان و عزیزانتان رقم خواهید زد.

عکاس: مهدی زنگنه

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5018 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14742 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3824 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3663 بازدید