2109
معرفی کتابهای هنری مناسب برای باردارها

معرفی کتابهای هنری مناسب برای باردارها

1397/02/17 بازدید816
هنر بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ماست که بدون آن نمی‌توانیم به زندگی ادامه دهیم. هنر اشکال و شیوه‌های مختلفی دارند و صدها هزار کتاب هنری در بازار کتاب وجود دارند. بیشتر خانم‌های از هنر آشپزی و هنرهای سرگرم‌کننده استقبال می‌کنند و می‌توانند برای یادگیری و حرفه‌ای شدن در این هنرهای کاربردی از کتاب‌های آموزشی مناسب استفاده کنند.

کتاب مستطاب آشپزی

یک کتاب مفصل و دایره المعارف عالی برای خانم‌های عاشق آشپزی است که از سیر تا پیاز غذاهای مختلف را برایتان بازگو می‌کند. این کتاب دوجلدی ارزشمند قیمت نسبتاً بالایی دارد اما برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرصت مناسبی است تا این کتاب را با تخفیف تهیه کنید و از مطالب مفید آن بهره‌مند شوید. نویسنده این کتاب نجف دریابندری است که آن را با همکاری همسرش فهیمه رستگار آماده کرده است. زبان شیرین و نثر ساده کتاب به شما کمک می‌کند با غذاهای بین‌المللی مختلف بیشتر آشنا شوید، مراحل پخت غذاهای ایرانی و خارجی را به‌خوبی یاد بگیرید و نسبت به تاریخچه غذاهای مختلف آگاه شوید. در این کتاب یک ضمیمه 80 صفحه‌ای هم دیده می‌شود که با عنوان «آشنایی از نزدیک» شکل انواع میوه، سبزی، ادویه، ماهی، مرغ و ... از نمای نزدیک نشان می‌دهد. این کتاب را نشر کارنامه منتشر کرده و در حال حاضر باقیمت 175 هزار تومان به فروش می‌رسد.

60 بشقاب سلامتی

نویسنده کتاب معتقد است که یک سالاد خوشمزه و خوش‌منظره می‌تواند سخت‌گیرترین و بد غذاترین آدم‌ها را هم راضی کند. ضمن اینکه مصرف غذای سالم می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های مختلف و حتی پوسیدگی دندان‌ها هم پیشگیری کند. علاوه بر این سالاد می‌تواند جایگزین سالمی باشد تا غذاهای چرب و سنگین را از برنامه غذایی‌مان حذف کرده و غذاهایی را انتخاب کنیم که برای مصرف به زمان پخت طولانی نیاز ندارند.
نکته جالب دیگری که این کتاب در کنار طرز تهیه غذاهای گیاهی سالم و خوشمزه به شما یاد می‌دهد این است که سالاد روی میز اروپایی‌ها مانند سبزی‌خوردن سر سفره ایرانی‌هاست. درنتیجه با مصرف سالادهای مختلف فیبر و ویتامین‌های تازه به بدن می‌رسد و رژیم غذایی‌مان کامل می‌شود.
این کتاب را انتشارات روشا با قیمت 4 هزار تومان روانه بازار کرده است. نویسنده کتاب نیره اعظم حجازی و عکاس غذاها ساتیار امامی است.
 

رنگ‌آمیزی برای آرامش

این روزها کتاب‌های رنگ‌آمیزی مختلفی برای بزرگ‌سالان منتشرشده‌اند که هدفشان کسب آرامش، کاهش اضطراب و استرس و افزایش تمرکز است. ضمن اینکه می‌توانند سرگرمی خوبی برای خانم‌های خانه‌دار باشند. خانم‌هایی هم که در دوران بارداری با تجویز پزشک باید استراحت مطلق داشته باشند می‌توانند از این کتاب‌های جالب و زیبا بهره منده شوند و در این دوره از زندگی طرح‌ها و نقش‌های جالبی را رنگ‌آمیزی کرده و سال‌ها بعد به فرزندشان نشان دهند. به‌هرحال این کتاب با عنوان مختلف در بازار کتاب و نمایشگاه موجود است. یکی از عنوان‌های پرفروش «رنگ‌آمیزی برای آرامش» است که خانم‌ها برای کسب آرامش بیشتر از آن استفاده می‌کنند. ضمن اینکه غرق شدن در دنیای رنگ‌ها سرگرمی لذت بخشی است که آرامش فکری دوران کودکی را به شما بازمی‌گرداند. علاوه بر این رنگ‌آمیزی این کتاب خلاقیت شمارا افزایش می‌دهد، از فشارهای روحی می‌کاهد و تمرکزتان را بالا می‌برد. درواقع کتاب‌های رنگ‌آمیزی از جدیدترین ابزارها برای مبارزه با اضطراب هستند و اثربخشی آن‌ها در ایجاد آرامش روان با روش­های رایج دیگر مانند یوگا و مدیتیشن برابری می‌کند. کتاب رنگ‌آمیزی برای آرامش را نشر دیبایه با قیمت 11 هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است. در کنار این کتاب‌های زیبا خرید یک جعبه مداد رنگی را فراموش نکنید!

هنر اوریگامی با کاغذ

یک کتاب هنری جالب و سرگرم‌کننده برای خانم‌های باردار است که می‌توانند در دوران انتظار برای تولد فرزندشان این هنر را یاد بگیرند و بعد از تولد فرزند برای سرگرمی او از این هنر کمک بگیرند. به کمک این کتاب می‌توانید انگیزه‌های هنری خودتان را افزایش داده و با خلق آثار هنری کاغذی، تحسین خانواده و اطرافیان را برانگیزید. به کمک این کتاب می‌توانید این هنر دوهزارساله را به‌خوبی یاد بگیرید، با اصول اولیه و نمادهای بین‌المللی اوریگامی آشنا شوید، اطلاعات مربوط به نحوه الگوبرداری ازمدلها و عکس‌ها را بیاموزید و حتی به کمک قوه تخیل خودتان، شکل‌های جدید و خلاقانه‌ای بسازید.
در این کتاب 75 مدل کلاسیک و ابتکاری در اختیارتان قرار می‌گیرد که گل‌های مختلف، کشتی بادبانی، مبلمان و حتی یک بابانوئل شاد را شامل می‌شود. پس با خرید کتاب های آموزش اوریگامی روش‌های ابتکاری تازه‌ای یاد بگیرید و از این هنر لذت ببرید. این کتاب از سری کتاب های دامیز بوده، نویسنده آن نیک رابینسون و مترجم مهرک ایروانلو است. این کتاب باقیمت 15 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 

هنر طراحی منظم به شیوه فنگ شویی

نویسنده این کتاب متولد و تحصیل‌کرده انگلستان است که در این کشور یک متخصص فنگ شویی یا طراحی نظم و هماهنگی و پالایش مکان و رهایی از انباشتگی به شمار می‌رود. کارن کینگستون 6 ماه از سال به تدریس فنگ شویی می‌پردازد و نیمه دیگر سال در جزیره بالای در هماهنگی کامل با طبیعت و خالق زیبایی‌ها به سر می‌برد! حتماً پیش خودتان فکر می‌کنید چه زندگی خوبی! اگر می‌خواهید با تخصص این نویسنده و افکارش بیشتر آشنا شوید این کتاب جالب را تهیه کنید تا از انباشتگی‌ها فاصله بگیرید و دیدگاهتان نسبت به اسباب و اثاثیه زندگی تغییر کند. او می‌گوید: «هرگاه درباره پالایش انباشتگی صحبت می‌کنم گوش‌ها نیز تیز می‌شوند. شاید به این دلیل که همگان صاحب اندکی از آن هستند.» در این کتاب شیوه رهایی از انباشتگی و آشفتگی بیرونی و درونی را یاد می‌گیرید. نویسنده این کتاب کارن کینگستون، مترجم گیتی خوشدل و قیمت آن 13 هزار تومان است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها