2109
کتاب‌هایی که رابطه شما را با همسرتان بهتر می‌کند

کتاب‌هایی که رابطه شما را با همسرتان بهتر می‌کند

1397/02/16 بازدید7134
زندگی بعضی از زوج‌ها به دلایل مختلفی در معرض آسیب و جدایی قرار می‌گیرد؛ اما گاهی اوقات خواندن یک کتاب خوب جرقه‌ای است که می‌تواند پل‌های خراب‌شده را دوباره بازسازی کند و زندگی را از نو بسازد. اگر این روزها فکر می‌کنید که ازدواج شما به هر دلیلی خوب پیش نمی‌رود و نیاز دارید که تغییراتی در زندگی‌تان ایجاد کنید، خواندن این کتاب‌های مفید را به شما توصیه می‌کنیم.

1- کتاب چطور رابطه زناشویی خود را نجات دهیم؟

فکر می‌کنید ازدواج شما به انتهای خط رسیده و از وضعیت زندگی زناشویی فعلی‌تان حسابی خسته و کلافه شده‌اید؟ در این صورت قبل از اینکه به‌طورجدی به جدایی فکر کنید یک شانس دیگر برای خودتان و همسرتان در نظر بگیرید. یک روز زمان بگذارید و این کتاب را بخوانید. نویسنده این کتاب معتقد است چنانچه رابطه زناشویی شما با مشکل روبه‌رو شده، صرف‌نظر از اینکه آن مشکل کوچک باشد یا بزرگ، روش سروسامان دادن به آن را یاد می‌گیرید. به‌این‌ترتیب تنش‌های زندگی شما کمتر شده و روش حل مسئله را می‌آموزید.
علاوه بر این فلیپ مک گراو-نویسنده کتاب- به شما می‌گوید که اگر می‌خواهید رابطه زناشویی‌تان را نجات دهید، باید یک پیش‌شرط جدی را رعایت کنید. باید خود واقعی‌تان باشید. درواقع منظور نویسنده این است که باید از خودفریبی دست بکشید. برای صد درصد واقعی شدن، هیچ جایی برای دفاع از خود، انکار و حاشا وجود ندارد. باید صدردصد صادق و روراست باشید. چنانچه در این زمینه به دنبال بحث‌وجدل بروید، سخت بگیرید و نرمش پذیر نباشید، حالت دفاعی به خود بگیرید و گوش شنوایی نداشته باشید، به‌طورقطع شکست خواهید خورد.
این کتاب جالب و مفید را نسل نواندیش باقیمت 13900 تومان منتشر کرده و در بیشتر کتاب‌فروشی‌ها پیدا می‌شود.

2- کتاب آموزش مهارت‌های ارتباط زناشویی (حرف زدن و گوش دادن به همدیگر)

یکی از مهارت‌های مهم زندگی زناشویی که بعضی مواقع نادیده گرفته می‌شود، هنر خوب گوش دادن است. بعضی از خانم‌ها عادت دارند بیشتر از آنکه شنونده باشند، حرف بزنند. این موضوع می‌تواند منبع و منشأ بسیاری از مشکلات باشد و زندگی زوج‌ها را به چالش بکشد. نویسندگان این کتاب سعی می‌کنند با کندوکاو، آموزش و تمرینِ مهارت خوب سخن گفتن و شنونده خوبی بودن، دوام و پایداری بیشتری به ازدواج‌ها ببخشند. ضمن اینکه زوج­ها می­توانند از تمرینات کاربردی آن استفاده کرده و در پایان خواندن، کتاب، شنونده و گوینده بهتری باشند. درواقع مطالعه و انجام تکالیف کتاب به شما کمک می‌کند یکی مهارت‌های ارتباطی مهم زندگی مشترک را بهبود ببخشند و همسر بهتری باشند. انتشارات رشد این کتاب را باقیمت 9900 تومان روانه بازار کرده است. نویسندگان کتاب شراد میلر - فیلیپس میلر- الام. ونانالی هستند و فرشاد بهاری آن را ترجمه کرده است.

3- کتاب چهل نامه کوتاه به همسرم

یک کتاب عاشقانه و رمانتیک که خواندن آن به شما کمک می‌کند نسبت به همسرتان مهر و محبت بیشتری نشان دهید و از جملات زیبا و دوست‌داشتنی این کتاب برای بهبود روابط خانوادگی استفاده کنید. نادر ابراهیمی در سال 1365 مشغول تمرین خطاطی بود که موضوع کتاب را انتخاب کرد. درست که مخاطب این نامه‌ها، همسر نادر ابراهیمی است اما می‌تواند برای همه افراد کاربرد داشته باشد و احساسات خوشایندی را به‌طرف مقابل انتقال دهد. اگر می‌خواهید عواطف همسرتان را بیدار کنید خواندن این کتاب را از دست ندهید. یکی از جملات زیبای کتاب این است: عشق، کوه نیست تا زمان بتواند ذره‌ذره بسایدش و بفرساید...این کتاب را نشر روزبهان باقیمت 16000 تومان روانه بازار کرده است.

4- کتاب رازهایی درباره مردان که هر زنی باید بداند

زنان و مردان ازلحاظ شخصیتی تفاوت‌هایی دارند و نداشتن آگاهی نیست به این تفاوت‌ها می‌تواند سرچشمه بسیار از جروبحث‌ها باشد و درنهایت به جدایی برسد.
نویسنده این کتاب باربارا دی آنجلیس است و هادی ابراهیمی با ترجمه خوبی آن را به فارسی برگردانده است. در توضیح پشت جلد آمده است: راجع به مردان و روابط جنسی جه میدانید؟ احساس واقعی مردان نسبت به زنان، روابط و عشق چیست؟ چگونه کمتر مشاجره کنیم و بیشتر عشق بورزیم. رازهایی درباره روابط جنسی که مردها هرگز به شما نخواهند گفت. شش اشتباه بزرگ که زن‌ها در روابط خود با مردها مرتکب می‌شوند. پنج راز بزرگ درباره مردها. منظور واقعی مردها ازآنچه در ظاهر می‌گویند چیست. چگونه به همان میزانی که عشق می‌ورزیم، عشق نیز دریافت کنیم. این کتاب ارزشمند، نور تازه‌ای بر اسرار ناشناخته‌ای درباره‌ی مردان که زن‌ها را همواره گیج کرده است می‌تاباند.
درمجموع این کتاب حاوی تمرین‌ها، جداول، توصیه‌ها، ابزارها و تکنیک‌های ارتباطی مؤثر و باارزشی است که می‌توانند شمارا به زنی به‌مراتب نیرومندتر تبدیل کرده و روابطتان با مردها را برای همیشه متحول سازد. به‌هرحال لازم است که هر خانمی با این موضوعات آشنا باشد تا در روابط خود هنگام انتخاب همسر و پس‌ازآن، دچار اشتباه و سوءتفاهم نشود. این کتاب را انتشارات «نسل نواندیش» منتشر کرده و خانم‌ها می‌توانند با مبلغ 30000 تومان این کتاب را تهیه کنند. 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16121 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11458 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2434 بازدید