2109
از دختر بهرام رادان تا تبریک ویژه محسن تنابنده

از دختر بهرام رادان تا تبریک ویژه محسن تنابنده

1397/02/12 بازدید6167
نی نی سایت: اگر از تبریک محسن تنابنده به مردم مازندران بگذریم، مطلب این هفته از اینستاگرام چه خبر حول محور بچه ها و خبرهایی است که هفته گذشته منتشر شد. از پست عاشقانه رضا صادقی که برای دخترهایش نوشته، تا غمنامه صابر ابر برای دختر بچه ماهشهری و جشنی که شهاب مظفری برای بچه‌های آسایشگاهی در مشهد گرفته است. اگر می‌خواهید حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

کاظم عقلمند، قهری یا آشتی

کاظم عقلمند که با صفحه روزمرگی‌های یک آبدارچی در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرد. حالا بیشتر پستهایش به پسرهای دوقلو و البته شیطنت‌ها و بازیگوشی‌هایشان اختصاص دارد. او با انتشار عکسی از یک گردش خانوادگی نوشته است:« هوا سرده یا گرم، حال داری یا نداری، با همسرت قهری یا آشتی، پول داری یا نداری و هر چی که باشه یا نباشه! میرسی خونه، بچه میگه بابا ددر! فقط جوابش یه چیزه! بزن بریم ددر، حتی در حد پارک و دور دور در محل.»

بهرام رادان و دخترش!

بهرام رادان اینستاگرامش را با عکس دخترش به روز کرد. تعجب نکنید! این دختر بچه در فیلم سونامی جدیدترین فیلم بهرام رادان نقش دختر این بازیگر را بازی می‌کند. سونامی درباره زندگی چند تکواندوکار ملی پوش است که بهرام رادان نقش مرتضی نژادی را بازی می‌کند. رادان با انتشار عکسی از این فیلم نوشته است:« مرتضی نژادی و دخترش باران.»

رضا صادقی، عاشق شو دخترم

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از دخترانش تیارا و ویانا از آنها خواسته عاشق شوند و عشق را باور کنند. رضا صادقی در این پست خطاب به دخترانش نوشته:« عاشق شو دخترم تا وقتى زیر سایه عشق بمانى همه چیز خوب است، مشکل از جایى شروع میشود که عشق را فراموش میکنیم و خوب یا بد معشوق راپاى عاشقى میگذاریم …. عاشق شو دخترم … جهان به بها و بهـانه عاشقى پابرجاست وعاشق تنها ناجى جهان خواهـد بود .عاشق شو دخترم، عشق قایقى است که اگر باورش کنى معشوق را دریایى خواهى جست …. عاشق شو دخترم، زیبایى تو شایسته تحسین شاعرىعاشق پیشه تر از توست که از گیسوى تو ماندگارى به آثار جهان اضافه کند … عاشق شو دخترم و نترس از شکستن ، که شکستن یعنى تکثیر و تردید نکن که بزرگتر میشوى ..عاشق شو و نترس، تفكر تو و انديشه زيباى تو سازنده نگاه جهان به توست ...عاشق شو آنچنان که من عاشق نگاهت، صدایت و نفست هستم ...عاشق باش و رهـا دخترم، که این تنها راه به آغوش کشیدن خداییست پر از لبخند و عشق و موسیقى...عاشق شويد دختران زیباى من تیارا و ويانا و ایران و‌همه دختران زیبای سرزمینم.»


شبنم قلی خانی، دوران خوش بارداری

شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال پر بیننده آنام را روی آنتن شبکه سوم سیما دارد با انتشار ویدیویی برای همه زنان باردار آرزوی سلامتی کرده است. شبنم قلی خانی در کپشن این پست نوشته:« بازی كردن در سكانسهای اين چنينی برای من به عنوان بازيگر و ديدنشان برای شما به عنوان مخاطب، تلنگری كوچك است كه يادمان نرود رنج و بيماری چقدر به ما نزديك است و ما در ميان روزمرگی هايمان گاهی مهربانی و دوست داشتنها را فراموش ميكنيم. خيلي از شما عزيزان دوران خوش بارداری را ميگذرانيد اميدوارم لحظه به لحظه اين دوران برايتان شيرين و پر از آرامش باشد. و برای همه آنهايی كه بيماری در خانواده دارند آرزوی سلامتي ميكنم.»
 

 
 صابر ابر، بمیرم برایت

انتشار خبر کودک آزاری در ماهشهر خیلی از بازیگران و چهره‌های معروف را به واکنش واداشت، یکی از آنها صابر ابر بازیگر شناخته شده سینما و تئاتر بود که با انتشار عکسی نوشت:« کاش دولت یک روز را به احترام مرگ ِروح کودکانه دختر ماهشهری عزای عمومی اعلام میکرد. چطور می شود زنی که با چکش دندان ها و انگشتان یک دختر بچه را له کرده آزاد در شهر بگردد؟!؟ کجای این جهان ایستاده ایم؟ چه فرقی بین او و شوهرش با بیجه است؟ هیچ!بدتر نباشند، کمتر نیستند! تصویرش را نگاه کنید، این حجم از نا امیدی در صورت یک کودک بی تکرار است. مرگ چه فرقی می کند با این زنده بودن!
ترسم از کودکانیست که با دستان بسته، گوشه حیاط های این شهر شب را صبح می کنند و ما بی خبریم! کاش می شد خوشبختت کنم! به خدا هر کاری لازم باشد می کنم. کاش دخترم بودی...بمیرم برایت، بمیرم.»
جزئیات ماجرای کودک آزاری ماهشهر را اینجا می توانید بخوانید.

کامبیز دیرباز، شهاب خوش صدا

پست اینستاگرامی کامبیز دیرباز شخصی نیست. این بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی از شهاب مظفری خواننده محبوب پاپ تقدیر کرد. دیرباز در کپشن این ویدیو نوشت:«آفرین به دل مهربون این جوون خوش صدا. این کلیپ رو گذاشتم تا حرکت شهاب مظفری الگویی بشه برای خودم و همکارانم تا بیشتر هوای این فرشته های بدون بال خداوند رو داشته باشیم. بچه های آسایشگاه فیاض بخش مشهد و تمام آسایشگاههای ایران عزیزمون منتظر دستهای گرم ما و شما هستند، خدا عزتتون رو بیشتر کنه.»

 
مهناز افشار، بد سرپرست تنهاست

مهناز افشار بازیگر سینما که این روزها مشغول بازی در سریال گلشیفته است، اینستاگرامش را با انتشار مطلبی درباره پویش بدسرپرست تنهاتر است به روز کرد. افشار درباره این پویش نوشته است:« بیش از دو سال است من و دوستانم در پویش بدسرپرست تنهاتر است تلاش میکنیم تا لایحه‌ی حمایت از کودک و نوجوان به تصویب برسد. تلاشهای یگانه‌ی این پویش تا زمان تصویب این لایحه بی‌وقفه ادامه خواهد داشت و پس از تصویب تازه کار اصلی ما شروع می‌شود.»

سردار آزمون، سلاله در بهشت

مرگ سلاله دخترک پنج ساله ترکمن صحرایی آنقدر دردناک و غم انگیز بود که خیلی از چهره‌های شناخته شده به آن واکنش نشان بدهند. یکی از آنها سردار آزمون همشهری سلاله بود که با انتشار ویدیویی به مردم شهرش تسلیت گفت. سردار بازیکن تیم ملی فوتبال درباره سلاله نوشته:« آغلارم. امشب بهشت مهمانى از اين دنياى فانى دارد. تسليت به مردم تركمن صحرام.» سلاله پنج ساله چند روز در ترکمن صحرا کشته شد.
 

  
محسن تنابنده، نساجی مازندران

محسن تنابنده یا همان نقی معمولی معروف مازندران با انتشار عکسی صعود تیم نساجی را به لیگ برتر تبریک گفته تا علاقه‌اش را به مردم این شهر برای چندمین بار نشان بدهد. تنابنده در کپشن این عکس نوشته:« تبريك به نساجی قائم شهر ريشه دار و حيف از خونه به خونه با لياقت والبته هزاران بارتبريك به نفت مسجد سليمان.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8519 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6130 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15083 بازدید