2109
این هفته در شهرکرد، قزوین، اهواز و تهران

این هفته در شهرکرد، قزوین، اهواز و تهران

1397/02/05 بازدید1602
هميشه برای آخرين روزهای هفته بهترين برنامه‌­ها را تدارك ببينيد، پيشنهاد از ما انتخاب از شما. فقط كافی است خوش‌ذوق باشيد تا كنار هم كلي خاطره بسازيد و از دقايقی كه مثل برق و باد درگذراست نهايت استفاده را ببريد. اين آخر هفته هم كلی پيشنهاد خوب در انتظار شماست.

پرش از ارتفاع 100 متری / راپ سویینگ لالان

اگر دلتان هوس یک تفریح ماجراجویانه و پر از هیجان در میان دره‌های اطراف تهران را کرده است پرش از ارتفاع به‌وسیله طناب حتماً پیشنهاد خیلی خوبی خواهد بود. راپ سوئینگ یا پرش با طناب یکی از ورزش‌های مهیج است که بدون شک می‌تواند آدرنالین خون شمارا به اوج برساند چون در این تفریح ویژه چند رشته طناب اصلی به قسمت مرتفع کوه‌های دو طرف دره وصل شده است و شما درست مثل آونگ از ارتفاع 100 متری به کمک این طناب معلق خواهید بود. فقط کافی است آخر همین هفته به جاده شمشک بعد از میگون، دره هملون بروید تا این اتفاق ویژه را هم تجربه کنید.

تماشای رقص آب و نور/ آبشار اهواز

اگر به دنبال جایی دنج همراه صدای آب و منظره‌ای دوست‌داشتنی هستید قدم زدن در آبشار اهواز را از دست ندهید. طولانی‌ترین و قشنگ‌ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه در خوزستان که بر روی هفتمین پل اهواز که روی رودخانه کارون قرار دارد، ساخته‌شده تا مردم از دیدن این آبشار و عبور از روی این پل لذت ببرند. در اینجا برای درست کردن چشم‌اندازی زیبا، فواره‌ها از دو طرف پل داخل رودخانه می‌ریزند و شب‌ها با روشن شدن این فواره‌های رنگی، جلوه زیبایی به شب و پل داده می‌شود. این روزها بازی آب و نور باعث شده تا اهوازی‌ها، این پل را برای تفریح و گردش انتخاب کنند و ساعت‌ها در جوار این منظره زیبا در کنار هم باشند.

دنیایی از مجسمه‌های بازیافتی اینجاست / بوستان بازیافت تهران

این بوستان با تمام پارک‌هایی که تا به امروز دیده‌اید متفاوت است چون تمام وسایل و مجسمه‌های آن از مواد بازیافتی درست‌شده است. این پارک پر از زباله است، زباله‌هایی که حالا به اثر هنری تبدیل‌شده‌اند و هدف از ساخت بوستان این است که ببینیم می‌توان حتی با استفاده از پسماندهای خشک یک پارک را تجهیز کرد. درحالی‌که بسیاری از مواد قابل بازیافت در زباله‌ها بدون هیچ‌گونه بازیافتی دور ریخته می‌شوند. در گوشه و کنار این بوستان حتی نیمکت‌ها و گلدان‌ها هم از لاستیک‌های فرسوده انواع خودروها ساخته‌شده است. پس برای بازدید یکی از بهترین پارک‌های تهران است همراه خانواده این هفته آماده شوید چون قدم زدن در این پارک به یادگیری مفهوم بهتر بازیافت حتی در کودکان هم کمک می‌کند. بوستان بازیافت در منطقه 16 محله علی‌آباد بالاتر از بزرگراه آزادگان غرب، بلوار دستواره قرار دارد.

دیدنی از نوع خوردنی‌های خوشمزه و سوغات رنگارنگ/ نمایشگاه کادو، سوغات و هدایای قزوین

نمایشگاهی هیجان‌انگیز در راه است چون قرار است لابه‌لای غرفه‌های استان‌های مختلف قدم بزنید و در چند ساعت کل ایران را بگردید و تا می‌توانید سوغاتی بخرید. نمایشگاه کادو، سوغات و هدایا از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت‌ماه به مدت ۵ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین ضلع جنوبی اتوبان قزوین - زنجان برگزار می‌شود. پس برای آخر هفته به نمایشگاهی سر بزنید که باهدف ایجاد آشنایی هرچه بیشتر شما با سوغات و هدایای استان‌های دیگر برگزار می‌شود و در تبادل فرهنگ بین استان‌ها نقش بسزایی دارد.

برای هیجان آماده شوید / آفرود و رفتینگ در رودخانه خروشان ارمند رود

لذت آفرود با خودروهای شاسی‌بلند تا سد زیبای زاینده‌رود با نمایی از آب‌های فیروزه‌ای به مدت حدود ۳ تا ۴ ساعت و سواری روی تپه‌های منطقه و ۵ ساعت قایقرانی در رودخانه خروشان ارمندرود همه تفریح و هیجانی است که قرار است این آخر هفته در شهرکرد آن را امتحان کنید. البته پرش از صخره سرسره آبی، عکاسی از طبیعت بکر، شنا و آب‌بازی حال این روزهای بهاری را دل‌چسب‌تر خواهد کرد. پس برای آفرود و رفتینگ هم می‌توانید از طریق ثبت‌نام در آژانس‌های هواپیمایی و هم به‌صورت شخصی برای یک تور یک‌روزه لذت‌بخش با دوستان یا خانواده همراه با کلی هیجان، آماده شوید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16262 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11532 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2649 بازدید