2709
اطلاعاتی در مورد کاشت مو و هزینه کاشت مو

اطلاعاتی در مورد کاشت مو و هزینه کاشت مو

1397/01/20 بازدید2039

کاشت مو به فرآیندی گفته می شود که طی آن تیم مجرب کاشت مو با نظارت پزشک گرفت های مورد نیاز را از پشت سر برداشت کرده و در فضاهای که خالی از مو بوده و طاس می باشد کاشت مو انجام می شود به نوعی دیگر می توان گفت که کاشت مو تنها راه حل قطعی برای ریزش موی ارثی یا همان آلوپسی آندروژنیک می باشد که با روش های مختلفی صورت می گیرد در حال حاضر بهترین و آخرین تکنیک کاشت مو SUT  می باشد  و تنها در کلینیک رنسانس انجام می پذیرد، که بدون جراحی، بدون درد، بدون خونریزی، بدون دوران نقاهت، بدون عوارض جانبی و ... بوده و برداشت آن با استفاده از دستگاه در یک جلسه انجام می شود.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو به فاکتور های متعددی بستگی دارد که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم

بسیاری از مراکز کاشت مو قیمت های کاشت مو را پایین آورده در لحظه اول شاید فکر کنید که این پایین آمدن هزینه کاشت مو به نفع شماست ولی باید بدانید که پشت این پایین آمدن هزینه کاشت مو نادیده گرفتن مسایلی است.

یکی مسایلی که مراکز غیر مجاز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام میدهند استفاده از تکنسین هایی که جهت کاروزی شروع به کار کرده اند است و به جهت بالا بودن دستمزد پزشک فوق تخصص و انجام کاشت مو توسط او هزینه کاشت مو را پایین می آورند.

از دیگر روشهایی که مراکز غیر مجاز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام می دهند استفااده از روش های سنتی همچون کاشت مو به روش FIT  و کاشت مو به روش FUT می باشد.

مهمترین موضوعی که این مراکز جهت پایین آمدن هزینه کاشت مو انجام می دهند اسفاده از وسایل و ابزار غیر استریل و درجه 2 و 3 می باشد که این موضوع رابطه مستقیم با سلامتی فرد دارد.

در پایاین باید بگوییم که هیچ ارزانی بی دلیل نیست علی الخصوص هزینه کاشت مو که یکی از ارکان زیبایی می باشد.

ترمیم مو

ترمیم مو به تکنیکی گفته می شود که در آن نیازی به بانک موی شخص نیست یعنی از بانک موی دیگران برای فرد متقاضی استفاده می کنند ترمیم مو یکی از بهترین راههای ممکن برای زیبایی و جبران ریزش موی فرد می باشد که لایه ای شبیه سازی شده از پوست سر تهیه شده و موها روی آن کاشته می شود قدمت ترمیم مو در جهان بیش از 60 سال می باشد که روز به روز همراه با دیگر رسته ها پیشرفت کرده و به روز رسانی شده است.

برای بیمارانی که فاقد مو می باشد و یا موهایشان را به هر دلیلی از دست می دهند بهترین چاره و راه حا برای آن ها ترمیم مو است که با استفاده از این روش می توانند ریزش موی حاصل از بیماری خود را رفع کرده و همین امر باعث می شود که روند درمان قطعی آن ها سریع تر و کامل تر شود

کلینیک تخصصی موی رنسانس

آدرس: میدان ولیعصر – جنب سفارت عراق – ساختمان مینو – طبقه چهارم – واحد 402

تلفن: 02188909050 – 02122088210

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ : 09122115442

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7399 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5386 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15000 بازدید