2109
از خانواده معمولی بهتاش فریبا تا تبریک ویژه علی دایی

از خانواده معمولی بهتاش فریبا تا تبریک ویژه علی دایی

1397/01/15 بازدید3605
نی نی سایت: از تبریک سال نو و آرزوهای خوب و عکسهای سفره هفت سین و گلهای زیبا که بگذریم، اینستاگرام چهره‌های معروف در هفته گذشته حول دو موضوع مهم می‌چرخید. یکی روز طبیعت و توصیه‌هایی که به فالوئرهایشان می‌کردند تا هوای درختان و محیط زیست را داشته باشند و دیگری تبریک ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر. البته بعضی از آنها مثل بهاره رهنما و مهتاب کرامتی هم به یاد اتیسمی‌ها بودند و با گذاشتن پستی در روز جهانی اتیسم صفحه هایشان را به روز کردند.اگر می‌خواهید از حال و هوای صفحه های اینستاگرام و چهره های معروف با خبر شوید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

علی ملاقلی پور، تاکسی شادی

علی ملاقلی پور کارگردان و بازیگر با انتشار عکسی از راننده تاکسی شادی اینستاگرامش را به روز کرد. این راننده تاکسی ماشین متفاوتی دارد. تاکسی‌اش پر است از گل و برگهای سبز. قبل از نشستن هم حتما باید لبخند بزنید. برای بچه‌ها هم یک ظرف شکلات روی داشبورد هست که اگر دلشان خواست می‌توانند بردارند. علی ملاقلی پور با انتشار عکس این راننده تاکسی گردشی معروف نوشت:« اول سال کاری شانسم زد و اولین تاکسی ای که سوار شدم ماشین راننده تاکسی نمونه بود . فقط گفتیم و خندیدیم تا مقصد . برای احترام به مشاغل باید از تاکسی استفاده کنیم نه ماشینهای شخصی . یکی از تفاوتهای ما با کشورهای پیشرفته در همین احترام و نظم عمومی در شهر است . تاکسی و اتوبوس سوار شدن باعث تردد کمتر بقیه خودروها شده و در تمیزی هوا شریک خوبی می شیم.»

علی دایی، روح همه پدران شاد

علی دایی ملی پوش سابق و شناخته شده و سرمربی تیم سایپا در روز پدر با انتشار عکسی از مرحوم پدرش روز پدر را تبریک گفت. علی دایی در کپشن این عکس نوشت:« روز پدر بر همه مردان زحمتكش مبارك و روح همه پدران درگذشته شاد و يادشان گرامی.» علی دایی هفته گذشته با تیم سایپا توانست تیم سابقش پرسپولیس را شکست بدهد و جلوی جشن قهرمانی زود هنگام سرخپوشان را گرفت.

نوید محمدزاده، احترام به درختان

بازیگر شناخته شده تئاتر و سینما در صفحه اینستاگرامش از احترام به درختان و محیط زیست نوشته است. او در این پست اینستاگرامی از خبر خوبی نوشته است:« گروه تئاتر «بازی» با دغدغه ای محیط زیستی و به منظور حمایت از درختان، با راه اندازی کمپین «درختان را قطع نکنیم»، اقلام تبلیغات کاغذی نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت» را حذف کرد. به گزارش مشاور رسانه ای نمایش «دیابولیک: رومئو و ژولیت»، طبق گزارش های منتشر شده از سوی منابع رسمی برای تولید یک تن کاغذ باید 24 درخت نسبتا تنومند قطع شود و همچنین به حدود 60 مترمکعب آب نیز نیاز است. در ایران سالانه به 2 میلیون تن کاغذ نیاز است که 1.7 میلیون تن آن تولید داخل است. از این رو بالغ بر 15 میلیون درخت به صورت سالانه در ایران قطع می شود.ما بدون توجه به شرایط موجود و قطع بی رویه درختان، در طول روز و در اکثر موارد استفاده بی رویه ای از کاغذ داریم. در عرصه تئاتر نیز که یک فعالیت هنری و فرهنگساز است، به این نکته مهم کمتر توجه داریم که سالانه مقدار زیادی پوستر و بروشور به منظور تبلیغ آثاری که به صحنه می روند منتشر می شود؛ اقلامی تبلیغاتی که بخش اعظم آن ها بلااستفاده رها می شوند.»

علی انصاریان، دنیای بی معرفت

علی انصاریان فوتبالیست سابق و بازیگر این روزهای سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از دنیای بی ارزش و بی معرفت گله کرده است. او در روز پدر عکسی خانوادگی به اشتراک گذاشته است و درباره آن نوشته:« روز پدر چه روزیه آخه ،،هر روز ،روز پدره ،،هر روز دلتنگی، هر روز آه کشیدن برای نبودنت،،بعد از رفتن شما فهمیدم چقدرررر دنیا بی ارزش و بی معرفته ،، روز مرد، روز پدر ،،روز همه عشقهای دنیا برای شماس بابا ،،،همینکه حواست بهم هست ازت ممنونم ،،این روزها بهانه‌اس برای یه دنیا دلتنگی ،،،سلطان روزت مبارک .الان تو عکس بغلت هستم بابا ،،همیشه بغلم کن بابای دوس داشتنی . روز پدر و روز مرد مبارک. پدر و مادر و محمد و من در بغل پدر.»

نرگس کلباسی، گزارش سازندگی

نرگس کلباسی حالا یک اینفلوئنسر شناخته شده در اینستاگرام است. کلباسی بعد از بازگشت از هند چند ماهی در اصفهان زندگی کرد. او از زمان زلزله مهیب کرمانشاه به سرپل ذهاب رفته و هنوز همان جاست. کلباسی هر روز از کمکهای مردمی و کارهایی که انجام می‌دهد، می‌نویسد. کلباسی در آخرین پست اینستاگرامی‌اش با انتشار عکسی از مراحل اولیه ساخت خانه برای روستایی‌های زلزله زده نوشته:«دوستان مهربانم. طبق قرارمان، دوشنبه ها در مورد ساخت و ساز، كه شما آن را ممكن ساختيد می‌نويسم. اميدوارم وقتی آن را می خوانيد، متوجه شويد كه كمك شما چه تفاوت بزرگی ايجاد كرده است. هر شخصی كه مبلغی اهدا كرده، در خلق آينده ای بهتر برای خواهران و برادرانمان سهم بسزايی داشته است. لطفا به روزرسانی ساخت و ساز را در متن زير بخوانيد: در هفته‌ای که گذشت فعالیت‌های بخش ساخت و ساز بصورت نیمه‌ فعال در روستاها پیگیری شد و آرماتوربندی، بتن‌ریزی فونداسیون و بتن ریزی ستون قائم بصورت محدود انجام شد. اکیپ‌های ساخت و ساز مجدد به روستاها برگشته‌اند و تا آخر هفته همه‌ اکیپها مجدد در اینجا مستقر خواهند شد. در هفته‌ای که گذشت اکیپ مهندسی شرکت ابنیه طراحان البرز در منطقه مستقر بود و طی جلساتی كه با مدير پروژه، معاون اجرايی و سرپرست كارگاه در تاريخ دهم و يازدهم فروردين برقرارشد، شركت ابنيه طراحان البرز قول داده است برای جبران تاخيرات حاصله، عمليات زير را طی يك ماه آينده انجام دهد: - در روزهای چهاردهم و پانزدهم فروردين برنامه ريزی شده است كه دويست متر مكعب بتن ريزی شناژها و ستونها در چهار روستا با ميكسر (بتن آماده) انجام گيرد. - تابيستم فروردين كليه شناژهای چهار روستا بتن ريزی شده است. - تا بيست وپنج فروردين كليه ستونها قالب بندی وبتن ريزی شده است. - تا پانزدهم ارديبهشت كليه سقفهای تيرچه و بلوك هر چهارروستا انجام شده است و...»

بهاره رهنما، جور دیگر دیدن

بهاره رهنما که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد همیشه در فعالیتهای اجتماعی در صف اول است. او در روز جهانی اتیسم به اختصاص دادن پست جداگانه ای به این موضوع نوشت:« چشمها را باید شست ،جور دیگر باید دید...روز جهانی اتیسم را گرامی میداریم.اتیسم_یک_بیماری_نیست #اتیسم_را_بشناسیم.»

فریبا نادری، خوشحالم که هستی

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها و بعد از به دنیا آمدن دخترش حال و هوای دیگری دارد، اینستاگرامش را با تبریک روز پد رو عکسی از همسرو دخترش به روز کرده است. نادری درباره این عکس نوشته است:« امروز و هر روز، روز توست که در هر شرایطی از دوران زندگی مثل کوه پشتم بودی و دوستم داری و میدونم و می بینم که با همه توان برای آینده دخترمون تلاش می کنی و ایمان دارم بهترین پدر خواهی بود براش عشقم. خوشحالم که روزی برای تشکر از این همه مهربونیت هست. ولادت حضرت علی بر همگی شما مهربونا تهنیت باد.»

مهتاب کرامتی، شعار جهانی اتیسم

صفحه اینستاگرام مهتاب کرامتی نشان می‌دهد که او بیشتر از سینما و بازیگری دغدغه اجتماعی دارد. مهتاب کرامتی در روزهای گذشته از پخت سبزی پلو با ماهی برای کارتن خوابها نوشت و در روز جهانی اتیسم هم به این موضوع اهمیت داد. او در پستی از شعار جهانی اتیسم نوشت:« شعار امسال:توانمند سازى زنان و دختران با اختلال طيف اوتيسم.»

بهرام افشاری، خانواده معمولی

بهرام افشاری، بهتاش فریبا سریال پایتخت حالا یکی از بازیگران محبوب است. بعد از پخش سریال پایتخت در ایام ابتدایی نوروز تعداد فالوئرهای او هم هر روز بالاتر رفت. بهرام افشاری بازیگر سینما و تئاتر هر روز صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از همین سریال محبوب به روز می‌کند. او با انتشار عکسی از یکی از سکانسهای این سریال نوشته:« این خانواده معمولی است....این خانواده من است.....به سلامت برگردین.»

هادی حجازی فر، عاشقانه های پدر و پسری

هادی حجازی فر حالا بازیگر شناخته شده‌ای در سینماست. حجازی فر در اکران نوروزی سینما دو فیلم پرفروش به وقت شام و لاتاری را روی پرده دارد.او که به همراه پسرش در وِیژه برنامه نوروزی شبکه یک سیما حضور داشت در آخرین پست اینستاگرامی‌اش از عشقش به پسرش هامون نوشته است:« تو مَنی.می بوسَم اَت، گونه ام داغ می شود.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها